Конспект інтегрованого заняття з використанням інноваційних технологій

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття з використанням інноваційної LEGO-технології та парціальної програми "Творці майбутнього"
Перегляд файлу

Роменський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №5 «Веселка»

Роменської міської ради Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття

на тему:

«Подорож до весняного лісу»

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вихователь

ДНЗ №5 «Веселка»

Шевченко Ю.О.

 

 

Мета: поглиблювати знання дітей про весняні зміни в природі; формувати уявлення дітей про елементарні правила безпечної поведінки у лісі; учити називати і розрізняти весняні квіти; продовжувати вправляти дітей в кількісній лічбі в межах 3; співвідносити кількість предметів із цифрами 1, 2, 3; закріпити просторові поняття «на», «під», «між», «над», «у», «біля», «за»; спонукати до співвідношення геометричних фігур; розширити знання дітей про тварин; вчити дітей виконувати зображення разом із товаришами; формувати вміння малювати штампами-цеглинками LEGO; розвивати мислення, мовлення, пам’ять, спостережливість; виховувати інтерес і любов до природи.

Матеріал: іграшка зайчик, зображення тварин, дидактичні ігри: «Ознаки весни», «Порахуй квіти», «Де знаходиться ведмедик», «Хто де живе», «Пірамідки для білочки», «Пригости їжачка», LEGO-цеглинки, відеоролики «Йде весна», «Зайченя», «сніг» для дихальної вправи, ілюстрації «Правила поведінки в лісі», фарби гуаш, вологі серветки, стаканчики з водою, пензлики.

Попередня робота: дидактичні ігри «Ознаки весни», «Порахуй квіти», «Де знаходиться ведмедик», «Хто де живе», «Пірамідки для білочки», «Пригости їжачка», відгадування загадок про тварин, малювання за допомогою LEGO-цеглинок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

Психогімнастика – привітання

Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй, золоте.

Я всміхаюсь квіточці:

Хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра.

Друзям усміхаюся:

Бажаю їм добра!

-Давайте уявимо весняне сонечко і посміхнемося одне одному і обіймемося, щоб у всіх був гарний настрій.

Ігрова ситуація

-До нас на заняття завітав маленький гість. Щоб дізнатися хто це – відгадайте загадку.

Куций хвостик, довгі вушка,

Шерсть м’якенька, як подушка.

Скаче вгору, наче м’ячик.

Хто це, діти?Сірий…(Зайчик)

-Діти, зайчик прийшов до нас на заняття попросити вашої допомоги. У лісі немає звіряток і тому йому сумно. Допоможемо зайчику їх знайти?

-Сьогодні ми з вами вирушимо у подорож до лісу, щоб побачити, що ж там відбувається.

Перед тим як вирушити в подорож, ми пригадаємо правила поведінки у лісі.

Не можна: наступати на квіти;

торкатися комах;

наступати на мурашник;

розпалювати вогонь;

чіпати пташині яйця;

ламати гілки;

торкатися до грибів.

-Щоб перенестися до лісу, давайте закриємо очі і скажемо разом «1, 2, 3 – вже у лісі ми».

-Давайте подивимося, що ж відбувається у лісі. Давайте зробимо підзорну трубу з паперу, щоб гарно все роздивитися.

(Кожна дитина бере аркуш паперу і скручує його у трубочку)

Перегляд відеоролика «Йде весна».

-Яка зараз пора року? (Весна) Які ознаки весни ви знаєте?

Дидактична гра «Ознаки весни»

(Світить сонечко, розтанув сніг, з’явилися підсніжники, виросла травичка, прилетіли пташки з теплих країв, прокинулися ведмеді від зимового сну, на деревах з’явилися бруньки)

-Малята, це квіткова галявина. Давайте розглянемо квіти і порахуємо їх.

Дидактична гра «Порахуй квіти»

Яка квітка розквітла першою? (Підсніжник) Якого він кольору?( Білий) Скільки підсніжників на цій картинці? (1) Знайдіть цифру 1 і прикріпіть її до  підсніжника. А чи є ще на галявині підсніжники? Скільки їх?(3) Знайдіть цифру 3 і прикріпіть її.

Які квіти розквітли наступними, після підсніжника? (Пролісок) Якого кольору проліски?(Синього) Скільки пролісків?(2) Знайдіть цифру 2 і прикріпіть її. А де ще на галявині проліски? Скільки їх? (3) Знайдіть цифру 3 і прикріпіть її.

Які квіти розквітли після пролісків? (Крокуси) Якого кольору крокуси? (Фіолетові) Скільки їх? (3) Знайдіть цифру 3 і прикріпіть її. Чи є на галявині ще крокуси? Скільки їх? (1) Знайдіть цифру 1 і прикріпіть її.

Які квіти розквітли після крокусів? (Нарциси) Якого кольору нарциси? (Жовтого) Скільки їх? (2) Знайдіть цифру 2 і прикріпіть її. Чи є на галявині ще нарциси? Скільки їх? (1) Знайдіть цифру 1 і прикріпіть її.

Які квіти розквітли після нарцисів? (Тюльпани) Якого вони кольору? (Рожевого) Скільки їх? (2) Знайдіть цифру 2 і прикріпіть її. Чи є на галявині ще тюльпани? Скільки їх?(3) Знайдіть цифру 3 і прикріпіть її.

-Молодці малята, ви дуже гарно знаєте всі весняні квіти.

-Погляньте, що це тут. Схоже на купу снігу. Давайте подивимося, хто там спить. Спробуйте відчути весняний вітерець і допоможіть йому здути сніг.

(Діти дмухають на «купу снігу»)

-Хто це, малята? Це ведмідь, він прокинувся від зимового сну. Як називається будинок ведмедя? Певно, він зголоднів. Давайте його пригостимо. Що полюбляє їсти ведмідь?

(Діти обирають серед різних харчів те, що любить їсти ведмідь: мед, рибу, ягоди).

-Діти, ведмідь хоче розповісти вам, що ж йому наснилося.

Дидактична гра «Де знаходиться ведмедик»

(На дереві, над водою, у воді, біля вулика, за кущем, між деревами, у берлозі)

-Ой, малята, а я побачила ще одну купу снігу.

Давайте подивимось, хто там спить. Подмухаємо на сніжок.

Хто це? Це хом’як. Де спить хом’як? ( У норі) Давайте його також пригостимо.

(Діти обирають, що їсть хом’як: кукурудза, насіння соняшника, зерно)

Хом’як пропонує діткам пограти у гру з LEGO-цеглинками.

Дидактична гра «Хто де живе»

На кожній картці зображена тварина. За допомогою цеглинки потрібно надати відповідь у спеціальному віконечку – це дика чи свійська тварина.

-Подивіться, це ще одна купа снігу. Давайте подмухаємо, і дізнаємося хто там. Це білка. Де спить білка? (У дуплі)

Щоб пригостити білочку, нам потрібно пограти у гру. Потрібно зі смаколиків побудувати пірамідку. Чим ми будемо пригощати білочку? (Шишками, горішками, жолудями, грибами).

Дидактична гра «Пірамідки для білочки»

-Наш зайчик дуже задоволений, що ви допомагаєте йому знаходити друзів. Він так зрадів, що хоче разом з вами потанцювати.

Фізкультхвилинка з LEGO-цеглинками «Зайченя»

(Діти під музику виконують рухи з цеглинками)

Всім привіт! Я - зайченя!

Я ліском йду навмання,

Через гриб через пеньок

Я стрибаю скік-скок!

Я - зайченя! Я - зайченя!

Стрибаю весело я щодня!

Біжу-лечу, ніхто мене

Не здожене і не пережене!

Лапками чап-чап-чап-чап,

Вушками кляп-кляп-кляп-кляп,

Хвостиком ля-ля-ля-ля,

Всі танцюйте, як я!

Я - зайченя! Я - зайченя!

Танцюю весело я щодня!

Стрибай, як я! Один! Два! Три!

Веселу руханку цю повтори!

-Залишилася остання купа снігу, давайте дізнаємося, хто там так довго спить. Це їжак. Де спить їжак? (У норі)  Його сон найдовший з усіх тварин. Давайте пригостимо їжачка та його друзів.

Погляньте, у кожного їжачка є позначка, який саме грибочок він буде їсти. Щоб правильно виконати це завдання, давайте пригадаємо, які геометричні фігури ви знаєте. (Круг, квадрат, трикутник, овал, прямокутник)

Дидактична гра «Пригости їжачка»

-Давайте, на згадку про нашу подорож, намалюємо квіткову галявину.

Але спочатку нам потрібно зробити пальчикову вправу.

Пальчикова вправа

Как-кап-капотить водичка

Це вже весна-красна

Сонечко пригріло

Пташки прилетіли.

Ми намалюємо незвичайні квіти, тому що намалюємо ми їх за допомогою LEGO-цеглинок. Оберіть серед цеглинок маленькі.

-Ми будемо змазувати фарбою цеглинки, та робити відбитки.

Малювання

-Молодці діти, ви виконали усі завдання. Зайчик дуже вдячний вам. Давайте пригостимо зайчика. Що він полюбляє їсти? (Моркву, капусту)

-Молодці малята, погляньте, який задоволений наш зайчик. За те, що ви йому допомогли, він хоче пригостити вас смаколиками. Але ми їх буде куштувати в садочку. Щоб повернутися в садочок, потрібно закрити очі, і сказати такі чарівні слова «1, 2, 3 – уже в садочку ми».

Підсумок

-Куди ми з вами подорожували сьогодні? Яких тваринок ми бачили? Хто приходив до нас на заняття?

 

docx
Додано
23 квітня 2023
Переглядів
1398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку