КЗ «НСЗШ № 9»
Конспект
Конкурсу «Ерудит»,
проведеного між командами
3 – Б та 3 – В класів
у рамках тижня початківця
Кл. керівники Бєлова Н.Г.
Каракуша Т. М.
2017 – 2018 н.р.
Мета: перевірити і закріпити засвоєні знання з математики: повторити знання табличного множення та ділення; розвивати логічне мислення, увагу й пам'ять, спостережливість; - виховувати інтерес до навчання,до вивчення точних наук; співпрацю, повагу і доброзичливе ставлення до учасників команди – суперниці.
Обладнання: назва конкурсу, ілюстративний матеріал, картки з завданням, ребуси, малюнки – схеми, табло з назвами команд «Розумники», «Знайки»
Хід конкурсу
1.Привітання командам – суперникам
Дзвонить дзвоник, не стихає,
Школярів усіх скликає.
Гей, до класу поспішайте,
На місця усі сідайте!
Починається урок!
На уроці не куняй –
Перемогу здобувай!
2. Оголошення умов конкурсу, оцінювання завдань.
II. Конкурсні завдання
Радісно курчатко закричало,
Врешті – решт воно запам’ятало:
Коли ШІСТЬ помножити на СІМ
Буде . . . – це знають всі.
Степом, лісом, лісом, степом
Пробігав струмочок теплий.
Пісеньку веселу наспівував людям:
Лісовичок дядько ОХ
Зайченят зловив ВІСЬМОХ
По П’ЯТЬ морквин їм дав
І додому відпускав:
У коморі надвечір
Аж на . . . стало менше.
Кішка гуляє
по мокрій траві.
Вітер гуляє у нас в голові.
Шириться світом чутка така:
ВІСІМ по ДЕВ’ЯТЬ - . . . !
У хаті ЧОТИРИ кімнати,
У кожній по ТРИ кошеняти.
Ну ж бо, скажи, не вагайся,
Скільки всього їх? . . .
ЧОТИРИ дні гуляв ведмедик лісом
І ягоди збирав – щодня по ВІСІМ.
Варення вирішив зварити він собі.
Порахував – а ягід . . . !
Скільки ніжок у чотирьох стільців?
Скільки сторін у п’яти квадратів?
Скільки лап у шести кошенят?
Скільки вух у чотирьох зайців?
У кімнаті біля кожної стіни стояло по 1 стільцю. Скільки всього стільців було в кімнаті?
Назви числа від 1 до 20, але замість парних чисел говори слово « Я розумник, розумничка»
Наприклад: 1,2, я розумник,4, 5, я розумник, 7, 8, я розумник, 10, 11, я розумник, 13, 14, я розумник, 16, 17, я розумник, 19, 20.
Назви числа від 1 до 20, замість, чисел, що : на 2, говори слово « Я розумник, розумничка»
Поставте у цих колах 12 точок так,щоб у меншому було 7 точок, а в більшому – 9.
1…2…3…4 = 1
III. Підбиття підсумків конкурсу.