Конспект Конкурсу «Ерудит», проведеного між командами 3 – Б та 3 – В класів у рамках тижня початківця

Про матеріал
Мета: перевірити і закріпити засвоєні знання з математики: повторити знання табличного множення та ділення; розвивати логічне мислення, увагу й пам'ять, спостережливість; - виховувати інтерес до навчання,до вивчення точних наук; співпрацю, повагу і доброзичливе ставлення до учасників команди – суперниці. Обладнання: назва конкурсу, ілюстративний матеріал, картки з завданням, ребуси, малюнки – схеми, табло з назвами команд «Розумники», «Знайки»
Перегляд файлу

КЗ «НСЗШ № 9»

 

 

 

 

Конспект

Конкурсу «Ерудит»,

проведеного між командами

3 – Б та 3 – В класів

у рамках тижня початківця

 

 

D:\539108_1.jpeg

 

        Кл. керівники          Бєлова Н.Г.

   Каракуша Т. М.

 

 

2017 – 2018 н.р.

Мета: перевірити і закріпити засвоєні знання з математики: повторити знання       табличного множення та ділення; розвивати логічне мислення, увагу й пам'ять,    спостережливість; - виховувати інтерес до навчання,до вивчення точних наук; співпрацю, повагу і доброзичливе ставлення до учасників команди – суперниці.

Обладнання: назва конкурсу, ілюстративний матеріал, картки з завданням, ребуси, малюнки – схеми, табло з назвами команд «Розумники», «Знайки»

 

 Хід конкурсу

  1. Вступ  

1.Привітання командам – суперникам

     Дзвонить дзвоник, не стихає,

     Школярів усіх скликає.

     Гей, до класу поспішайте,

     На місця усі сідайте!

     Починається урок!

     На уроці не куняй –

     Перемогу здобувай!

  • Як ви вважаєте, чому я говорю про перемогу?

           2. Оголошення умов конкурсу, оцінювання завдань.

     II.  Конкурсні завдання

  1. Розминка

Радісно курчатко закричало,

Врешті – решт воно запам’ятало:

Коли ШІСТЬ помножити на СІМ

Буде . . .  – це знають всі.

 

Степом, лісом, лісом, степом

Пробігав струмочок теплий.

Пісеньку веселу наспівував людям:

  • ШІСТЬ разів по ВІСІМ . . . буде.

 

Лісовичок дядько ОХ

Зайченят зловив ВІСЬМОХ

По П’ЯТЬ  морквин їм дав

І додому відпускав:

У коморі надвечір

Аж на . . . стало менше.

 

Кішка гуляє

по мокрій траві.

Вітер гуляє у нас в голові.

Шириться світом чутка така:

ВІСІМ по ДЕВ’ЯТЬ - . . . !

У хаті ЧОТИРИ кімнати,

У кожній по ТРИ кошеняти.

Ну ж бо, скажи, не вагайся,

Скільки всього їх? . . .

 

ЧОТИРИ дні гуляв ведмедик лісом

І ягоди збирав – щодня по ВІСІМ.

Варення вирішив зварити він собі.

Порахував – а ягід . . . !

 

Скільки ніжок у чотирьох стільців?

Скільки сторін у п’яти квадратів?

Скільки лап у шести кошенят?

Скільки вух у чотирьох зайців?

  1. Ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Задача

У кімнаті біля кожної стіни стояло по 1 стільцю. Скільки всього стільців було в кімнаті?

 

 

 

 

  1. Домашнє завдання
  • Гра для вболівальників

     Назви числа від 1  до  20, але замість парних чисел говори слово « Я розумник, розумничка»

Наприклад: 1,2, я розумник,4, 5, я розумник, 7, 8, я розумник, 10, 11, я розумник, 13, 14, я розумник, 16, 17, я розумник, 19, 20.

Назви числа від 1 до 20, замість, чисел, що : на 2, говори слово « Я розумник, розумничка»

 

  • Завдання командам

Поставте у цих колах 12 точок так,щоб у меншому було 7 точок, а в більшому – 9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Dom\Documents\SWScan00011.bmp

 

  1. Гра « Влуч у ціль »

 

C:\Users\Dom\Documents\SWScan00008.bmp

 

 

  1. 1… 2…3 = 1

1…2…3…4 = 1

 

     III.  Підбиття підсумків конкурсу.

  1. Підрахування балів.
  2. Визначення переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку