Індивідуальні картки спостереження за учнями

Про матеріал
Розробила собі такі індивідуальні картки навчального поступу. Складено відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних можливостей учнів другого класу (затверджених МОНУ, наказ № 1154 від 27.08.2019р.)
Перегляд файлу

Індивідуальна карта навчального поступу уч____ 2 класу

_________________________________________________________

++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес; V досягає результату за допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги.

 

  Цілі/уміння

                                      Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Виявляє інтерес до навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Активно працює на уроці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ставить запитання про нове, незрозуміле

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Висловлює свою думку і пояснює її

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Виявляє старанність у навчанні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Працює

зосереджено

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Виявляє самостійність у роботі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Доброзичливо ставиться до інших

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Співпрацює з іншими дітьми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вирішує конфлікти мирним шляхом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Дотримується правил поведінки уроку, гри, відпочинку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Бере відповідальність за свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Прогнозує наслідки власних дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Бере участь у житті класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Зазначає авторство власних робіт, виявляє повагу до авторства інших

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             Оцінювання діагностичної роботи

                                            з математики 2 клас

      ++ має значні успіхи;

      + демонструє помітний прогрес;

      ? досягає результату за допомогою вчителя;

      ! потребує значної уваги і допомоги.

 

 

 Прізвище, ім’я     учня

 

Переміщує об’єкти в заданих напрямках

 

Додає і віднімає в межах 100 з переходом через розряд

 

Розв’язує прості і складні задачі

 

Вимірює величини за допомогою вимірювальних приладів

 

Розрізняє геометричні площини та об’ємні фігури за їх ознаками

 

Визначає

час за годинником із точністю до 5 хвилин

 

Бартошик

Ілля

 

 

 

 

 

 

 

Гуреєв

Артем

 

 

 

 

 

 

 

Жур Владислав

 

 

 

 

 

 

 

Колтунович

Дмитро

 

 

 

 

 

 

 

Симонович    Максим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання діагностичної роботи

з української мови 2 клас

  ++ має значні успіхи;

  + демонструє помітний прогрес;

  ? досягає результату за допомогою вчителя;

  ! потребує значної уваги і допомоги.

 

 

 Прізвище, ім’я     учня

 

Пише речення з 3-4 слів.

 

Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення

 

Списує слова і речення з друкованого й рукописного тексту

 

 Пояснює зміст прочитаного, побаченого,

почутого

 

 Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження

 

Бартошик

Ілля

 

 

 

 

 

 

Гуреєв

Артем

 

 

 

 

 

 

Жур Владислав

 

 

 

 

 

 

Колтунович

Дмитро

 

 

 

 

 

 

Симонович    Максим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  Оцінювання діагностичної роботи

                                          з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІ 2 клас

      ++ має значні успіхи;

      + демонструє помітний прогрес;

      ? досягає результату за допомогою вчителя;

      ! потребує значної уваги і допомоги.

 

 

 Прізвище, ім’я     учня

 

Виконує прості спостере-ження, досліди

Описує об’єкти живої і не живої природи та пояснює взаємозв’язки між ними

Розповідає про себе, сім’ю,клас,

громаду

Дбайливо ставиться до навколишнього середовища

Розрізняє здорові а шкідливі звички, дотримується здорового способу життя

Дотримується

правил безпеки під час різних видів діяльності

 

Бартошик

Ілля

 

 

 

 

 

 

 

Гуреєв

Артем

 

 

 

 

 

 

 

Жур Владислав

 

 

 

 

 

 

 

Колтунович

Дмитро

 

 

 

 

 

 

 

Симонович    Максим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання діагностичної роботи

з читання 2 клас

      ++ має значні успіхи;

      + демонструє помітний прогрес;

      ? досягає результату за допомогою вчителя;

      ! потребує значної уваги і допомоги.

 

 

 Прізвище, ім’я     учня

Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення

Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження

Виявляє інтерес до читання, описує про що (про кого) любить читати

Читає з відповідною інтонацією

Висловлює власне ставлення до прочитаного

Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого

 

Бартошик

Ілля

 

 

 

 

 

 

 

Гуреєв

Артем

 

 

 

 

 

 

 

Жур Владислав

 

 

 

 

 

 

 

Колтунович

Дмитро

 

 

 

 

 

 

 

Симонович    Максим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Макарюк Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
3879
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку