Індивідуальна карта навчального поступу уч____ 2 класу
_________________________________________________________
++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес; V досягає результату за допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги.
Цілі/уміння |
Дата |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Виявляє інтерес до навчання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Активно працює на уроці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставить запитання про нове, незрозуміле |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє старанність у навчанні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Працює зосереджено |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Доброзичливо ставиться до інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прогнозує наслідки власних дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бере участь у житті класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зазначає авторство власних робіт, виявляє повагу до авторства інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінювання діагностичної роботи
з математики 2 клас
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
? досягає результату за допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги.
Прізвище, ім’я учня |
Переміщує об’єкти в заданих напрямках |
Додає і віднімає в межах 100 з переходом через розряд |
Розв’язує прості і складні задачі |
Вимірює величини за допомогою вимірювальних приладів |
Розрізняє геометричні площини та об’ємні фігури за їх ознаками |
Визначає час за годинником із точністю до 5 хвилин |
Бартошик Ілля |
|
|
|
|
|
|
Гуреєв Артем |
|
|
|
|
|
|
Жур Владислав |
|
|
|
|
|
|
Колтунович Дмитро |
|
|
|
|
|
|
Симонович Максим |
|
|
|
|
|
|
Оцінювання діагностичної роботи
з української мови 2 клас
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
? досягає результату за допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги.
Прізвище, ім’я учня |
Пише речення з 3-4 слів. |
Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення |
Списує слова і речення з друкованого й рукописного тексту |
Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого |
Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження |
Бартошик Ілля |
|
|
|
|
|
Гуреєв Артем |
|
|
|
|
|
Жур Владислав |
|
|
|
|
|
Колтунович Дмитро |
|
|
|
|
|
Симонович Максим |
|
|
|
|
|
Оцінювання діагностичної роботи
з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІ 2 клас
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
? досягає результату за допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги.
Прізвище, ім’я учня |
Виконує прості спостере-ження, досліди |
Описує об’єкти живої і не живої природи та пояснює взаємозв’язки між ними |
Розповідає про себе, сім’ю,клас, громаду |
Дбайливо ставиться до навколишнього середовища |
Розрізняє здорові а шкідливі звички, дотримується здорового способу життя |
Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності |
Бартошик Ілля |
|
|
|
|
|
|
Гуреєв Артем |
|
|
|
|
|
|
Жур Владислав |
|
|
|
|
|
|
Колтунович Дмитро |
|
|
|
|
|
|
Симонович Максим |
|
|
|
|
|
|
Оцінювання діагностичної роботи
з читання 2 клас
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
? досягає результату за допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги.
Прізвище, ім’я учня |
Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення |
Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження |
Виявляє інтерес до читання, описує про що (про кого) любить читати |
Читає з відповідною інтонацією |
Висловлює власне ставлення до прочитаного |
Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого |
Бартошик Ілля |
|
|
|
|
|
|
Гуреєв Артем |
|
|
|
|
|
|
Жур Владислав |
|
|
|
|
|
|
Колтунович Дмитро |
|
|
|
|
|
|
Симонович Максим |
|
|
|
|
|
|