Конспект нетрадиційного заняття з фізкультури в старшій групі з введенням ляльки-персони та використанням нетрадиційного обладнання. Із серії піклуюся про своє здоров’я. Тема: «

Про матеріал
Заняття включає введення ляльки-персони, нетрадиційні форми оздоровлення на заняттях з фізкультури з використанням традиційного та нетрадиційного фізкультурного обладнання для корекції стопи.
Перегляд файлу

               Заняття  з фізкультури  в старшій групі з введенням ляльки-персони та використанням нетрадиційного обладнання.

                 Із серії піклуюся про своє здоров’я.

Тема: «Здорові ніжки»

Завдання заняття: продовжити вчити дітей піклуватися про своє здоров’я. Розвивати   мязи ніг, рівновагу, спритність, координацію рухів, увагу. Формувати здорову стопу. Зміцнювати захисні сили організму, шляхом використання елементів масажу. Виховувати бажання піклуватися про своє здоровя.

Інвентар: «Доріжка здоров’я», сухий басейн із м’ячиками,  «Гусениця», «Удав», паперові серветки, масажні м’ячики, кришечки із пластикових пляшок,  короткі гімнастичні палички, морські камінці, аудиозаписи.

Спосіб організації: поточний, фронтальний.

Хід заняття

І. Вступна частина (2-3 хв.)

(Прихід ляльки-персони)

Інструктор з фізкультури: Діти, до нас завітав Тарасик, йому 5 років, він приїхав із Донбасу. У Тарасика є товариш Мишко, який хворіє на плоскостопість: він носить спеціальне взуття, йому важко виконувати фізичні вправи, бо швидко утомлюються ніжки.

Тарасик говорить, що не хоче хворіти на плоскостопість, а ще хоче допомогти Мишкові вилікуватися.

Він запитує: «Що треба робити, щоб ніжки не хворіли?»

(Відповіді дітей)

Тарасику, дітки зараз виконають всі необхідні вправи для ніжок, а відеозапис заняття ми перешлемо тобі на електрону адресу, щоб ти вдома із своїм товаришем виконував оздоровчі та профілактичні вправи  і ваші ніжки були здоровими.

Діти, Тарасик з вами прощається і дякує за все.

ІІ. Підготовча частина (4-5 хв.)

Інструктор з фізкультури: щоб допомогти Тарасику, нам треба відправитися в подорож до «чарівної галявини».

1.Звичайна ходьба (ідемо по доріжці)

2.Ходьба на носочках (по вузенькій доріжці)

3. Звичайна ходьба (ідемо по доріжці)

4.Ходьба на п’яточках (по купинкам)

5. Звичайна ходьба (ідемо по доріжці)

6.Ходьба на зовнішній стороні стопи («струмочок» між стопами)

7. Звичайна ходьба (ідемо по доріжці)

8.Ходьба на внутрішній стороні стопи (між пеньочками)

9. Звичайна ходьба (ідемо по доріжці)

Треба поспішати. Біжимо (звичайний біг, з високим підніманням ніг (через пеньочки)).

Ми з вами бігли-бігли і прибігли до «чарівної галявини».

Діти, подивіться тут хтось грався і не прибрав після себе м’ячики, давайте ми їх позбираємо і виконаємо з ними вправи.

Загальнорозвиваючі вправи з маленькими м’ячиками.

Інструктор з фізкультури: Молодці діти, гарно виконали вправи. М’ячики, будь ласка, покладіть на місце.

Давайте походимо по «чарівній галявині» та розглянемо «чарівне обладнання».

Вам, сподобалася галявина з незвичайним обладнанням?

ІІІ. Основна частина(22-24 хв.)

Інструктор з фізкультури: діти, давайте виконаємо вправи на «чарівному обладнанні».

1.Ходьба по «Доріжкам здоров’я».

2.Ходьба по «Гусениці».

3.Ходьба по «Удавчику» приставним кроком боком.

4.Топтання у «сухому басейні».

5. Порвати пальчиками ніг паперову серветку.

6.Катання стопою м’ячик.

7.Самомасаж стоп морськими камінчиками «стоун-терапія»

8.Естафета «Чия команда швидше» (збирати у відерця  пальчиками ніг кришечки із пластикових пляшок)

ІV. Заключна частина(3-4 хв.)

 

1.Ходьба по колу із рухами рук та топтанням вологого килимка.

 

 

doc
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку