Конспект нетрадиційного заняття з фізкультури з валеологічним напрямом Тема: «На допомогу Білосніжці» Група: старша

Про матеріал
Під час заняття «На допомогу Білосніжці» діти вправляться в підлізанні під дугу, перелізанні через колоду, перестрибуванні через предмети, стрибках змійкою, повзанні по лаві на животі, ходьбі по «камінчиках»; удосконалюють вміння виконувати самомасаж носа, гімнастику для очей, дихальну гімнастику; закріплюють назви, значення та способи догляду за органів відчуттів; розвивають гнучкість, координацію рухів, рівновагу, швидкість, м’язи спини, рук, ніг; увагу, уяв, кмітливість, позитивні емоції.
Перегляд файлу

Нетрадиційне заняття з фізкультури з валеологічним напрямом

Група: старша

Тема: «На допомогу Білосніжці»

Програмовий зміст: вправляти дітей в підлізанні під дугу, перелізанні через колоду, перестрибуванні через предмети, стрибках змійкою, повзанні по лаві на животі, ходьбі по «камінчиках».

Удосконалювати вміння виконувати самомасаж носа, гімнастику для очей, дихальну гімнастику.

Закріпити назви, значення та способи догляду за органів відчуттів. 

Розвивати гнучкість, координацію рухів, рівновагу, швидкість, м’язи спини, рук, ніг; увагу, уяв, кмітливість, позитивні емоції.

Матеріал та обладнання: дуги-3 шт., колода-3 шт., «пеньки»-5шт., «гриби»-5шт., гімнастична лава, «камінчики»-5 шт., відео презентація заняття, муляжі (вухо, око, ніс), доріжки здоров’я, муляж водойми,  «Квітки Здоров’я»-5 шт.

Хід заняття

І Підготовча частина

Діти заходять до зали і стають в шеренгу.

Інструктор з фізкультури: Діти, давайте привітаємося.

Гра-привітання

«Здрастуйте долоньки!» (розтирають долоньки, плещуть)

Здрастуйте, ніжки! (гладять ніжки, тупотять)

Здрастуйте щічки! (гладять щічки руками)

Здрастуйте зубки! (Клацають зубками)

Здрастуй, мій носик (гладять носик долонькою)

Здрастуй, сонечко! (піднімають руки вгору долоньками)

Здрастуйте, гості дорогі! (махають руками)

Звук смс

Інструктор з фізкультури: Діти нам надійшло повідомлення давайте його подивимося (діти дивляться уривок мультфільму «Білосніжка і сім гномів»)

Запитання до дітей:

  • Яких персонажів ви впізнали?
  • Як називається мультфільм?

Діти, а тут ще й лист є:

«Доброго дня, любі діти.

На чарівній галявині країни «Здоров’ячок» росли незвичайні квіти – квіти-здоров’я, за допомогою, яких малята знайомилися з органами відчуттів, а ще всі мешканці і гості нашої країни приходили на галявину, щоб понюхати їх, бо вони мають цілющий аромат. А зараз ці квіти зникли, їх злий чаклун Гномик-Мікробик зачаклував і відправив в інші країни. Допоможіть, будь ласка, ваша Білосніжка»

Діти, ви чули, яке лихо сталося в «Країні Здоров’ячок», ми допоможемо її мешканцям? Вирушаємо в путь на пошуки і розчаклування «Квітів Здоров’я»? Але дорога шлях буде не легкий, Гномик-Мікробик буде перешкоди робити, та і йти треба буде через ліс, а там багато різних тварин. Щоб із звірами потоваришувати, треба рухи їхні імітувати.

Ну що вирушаємо.

1.Ходьба звичайним кроком(ідемо по лісовій стежинці).

2.Ходьба на носочках (як лисички)

3. Ходьба звичайним кроком

4. Ходьба на п’яточках (як вовчики)

5. Ходьба звичайним кроком

6. Ходьба на зовнішній стороні стопи (як ведмедики)

7. Ходьба звичайним кроком

Треба поспішати – повільний біг.

Ось ми бігли-бігли і на галявину прибігли. Діти подивіться тут хтось насмітив, а чи можна смітити в лісі, на галявинах?  Як ви гадаєте, хто це зробив?

Давайте палиці зберемо і виконаємо з ними вправи.

Загально-розвиваючи вправи з короткими палицями.

1) Палиця вгору

В.п. – палиця внизу  обох руках, ноги на ширині плечей

1- руки з палицею підняти вгору

2- в.п.

3- руки з палицею підняти вгору

4- в.п.

2) Нахили в сторони

В.п. – палиця за головою, ноги на ширині плечей

1- нахил тулуба вправо

2- в.п.

3- нахил тулуба вліво

4- в.п.

3) Повороти в сторони

В.п. – палиця перед грудьми в обох руках, ноги на ширині плечей

1- поворот тулуба  вправо

2- в.п.

3- поворот тулуба  вліво

4- в.п.

4) Нахили вниз

В.п. – руки з палицею вгорі, ноги в широкій стійці

1- нахил тулуба вниз

2- в.п.

3- нахил тулуба вниз

4- в.п.

5)  Присідання

В.п. – руки з палицею внизу, ноги на ширині плечей

1- присісти, руки з палицею вперед

2- в.п.

3- присісти, руки з палицею вперед

4- в.п.

 

 

6)  Стрибки на обох ногах через палицю в сторони

В.п. – палиця на підлозі, ноги разом

7) Вправи на відновлення дихання

В.п. – руки з палицею внизу, ноги на ширині плечей

1- руки з палицею вгору – вдих

2- в.п. – видих

3- руки з палицею вгору – вдих

4- в.п.

Ну що відпочили, складіть палиці на купу і вирушаємо далі.

ІІ Основна частина

На стрілочці надпис Країна «Запахів».

Щоб потрапити до цієї країни треба подолати такі перешкоди, які для нас підготував Гномик-Мікробик

1. Підлізти  під «гілками»

2. Переступати  через «колоди»

3. Пройти  по чарівній доріжці

Ось ми і потрапили до Країни «Запахів», а це певно «Квітка Здоров’я», давайте її розглянемо (діти розглядають квітку, називають предмети зображені на пелюстках). Щоб розчаклувати квітку треба назвати орган відчуття, який зачаклував Гномік-Мікробик. Молодці – це ніс. Ми квітку

розчаклували і вона  повернеться до Країни «Здоров’ячок»

А охороняє цю незвичайну квітку пан Ніс – король Країни «Запахів»

Давайте йому продемонструємо як ми піклуємося про носики

Самомасаж носа.

Іще одна  стрілочка – це Країна «Зображень»

Щоб потрапити до цієї країни треба подолати такі перешкоди

1. Перестрибати через пеньочки

2.Обповзати грибочки «змійкою»

3. Пройти  по чарівній доріжці

Ось ми і потрапили до Країни «Зображень», а це певно друга «Квітка Здоров’я», давайте її розглянемо (діти розглядають квітку, називають предмети зображені на пелюстках). Щоб роз чаклувати квітку треба назвати орган відчуття, який зачаклував Гномік-Мікробик. Молодці – це око.

Ми квітку розчаклували і вона  повернеться до Країни «Здоров’ячок»

А охороняє цю чарівну квітку пан Око – король Країни «Зображень»

Давайте йому покажемо як ми піклуємося про очі

Гімнастика для очей

А це Країна «Звуків»

Знову на нашому шляху перешкоди цього разу – водойма і нам треба через неї перейти

1.Переповзти на животі по «містку» (лаві)

2.Перейти водойму по «камінчикам»

3. Пройти  по чарівній доріжці

Ось ми і потрапили до Країни «Звуків», а ось іще одна «Квітка Здоров’я», давайте її розглянемо (діти розглядають квітку, називають предмети зображені на пелюстках). Щоб розчаклувати квітку треба назвати орган відчуття, який зачаклував Гномік-Мікробик. Молодці – це вухо. Ми квітку розчаклували тому вона, як і інші квіти повернеться до Країни «Здоров’ячок»

А охороняє цю чарівну квітку пан Вухо – король Країни «Звуків»

Давайте йому розповімо як ми піклуємося про вушка (розповіді дітей)

Малята, ви певно стомилися? Лягайте на галявинку, закрийте оченята відпочиньте, хай ваше тіло відпочине, а вуха насолодяться спокійною красивою музикою.

Ось ми знайшли і роз чаклували всі «Квіти Здоров’я».

Нам треба потрапити Країну «Здоров’ячок», для цього треба трішки почаклувати, закриваємо очі і промовляємо: «1,2,3 – в Країну «Здоров’ячок» вирушаємо ми»

Ось ми і потрапили в цю чарівну країну. Дивіться, наші квіти повернулися, а хто це плаче чуєте ? (запис плачу)

Погляньте Гномик-Мікробик образив дві квіточки – вирвав пелюстки. Давайте допоможемо квіткам знайдемо їх пелюстки за допомогою гри.

Рухлива гра «Склади квітку»

Всі квіти врятовані.

ІІІ Заключна частина

Діти, ви пам’ятаєте, Білосніжка писала, що ці квіти мають цілюще значення, тому давайте вдихнемо їх аромат і завжди будемо здоровими.

Дихальна гімнастика з ароматерапією.

Діти ми виконали всі завдання допомогли Білосніжці і всім мешканцям Країни «Здоров’ячок» знайшли, врятували, розчклували «Квіти Здоров’я».

Треба повертатися до нашого дитячого садочка,  закриваємо очі і промовляємо: «1,2,3 – в садочок вирушаємо ми»

Підсумок заняття.

 

1

 

docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку