Конспект он-лайн уроку по темі “Explorers for a day!”

Про матеріал
Тип уроку узагальнення та систематизації знань. Мета: Систематизувати знання учнів по темі “Explorers for a day!” Автоматизувати навички говоріння та читання по темі Розвивати мовленнєву реакцію учнів, готовність до участі в спілкуванні Активізувати вживання лексики з теми у мовленні Граматичний матеріал: Використання relative pronouns which, who, where
Перегляд файлу

Вчитель Поляничка С.М.

План онлайн уроку

Клас 6

Тема: “Explorers for a day!”

 

Мета: 

Систематизувати знання учнів по темі “Explorers for a day!”

Автоматизувати навички говоріння та читання по темі

Розвивати мовленнєву реакцію учнів, готовність до участі в

спілкуванні

Активізувати вживання лексики з теми у мовленні

Граматичний матеріал: Використання relative pronouns which, who, where

 

Тип уроку узагальнення та систематизації знань;

 

ХІД УРОКУ.

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА.

 

1. Привітання.  Повідомлення теми і мети уроку.

 

2. Warming up

How are you?

Answers:

Pretty good! Not bad! I am great!  Cant’t complaint! Couldn’t be better!  Could be better!

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

1. Робота із словами по темі.

Читання слів по транскрипціі

 

2. Make up sentences

( учні складають речення із словами у словнику)

 

3. Робота у WB p. 63 Ex. 3

 

4. Grammar Game

Complete the sentences with who, which and where

1. We went to the restaurant (where) they had good fish.

2. We watched the film at the cinema (which) was really exciting.

3. Children met an explorer (who) has travelled across Africa.

4. There is a monkey (which) stole my banana.

5. This is a house (where) I lived when I was four.

6. Kate is a girl (who) has very long hair.

7. School is a place (where) I study English.

8. The woman has a dress (which) is very fashionable.

 

5. Complete my sentence:

An explorer is a person, who …

 

6. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Складання міні-діалогів

1. Would you like to be ( a space explorer, a desert explorer, a mountain explorer, a cave explorer) Why?

2. What countries would you like to visit?

3. Would you like to search for the treasure?

4. What places do you want to explore? (  deserts, rainforests, jungles,  caves, mountains, space, seas and oceans)

5. What famous shipwrecks do you know?

6. Did you watch the film about the Titanic?

7. If you travel to the desert island, who will go with you?

 

III. ПІДСУМКОВА ЧАСТИНА.

 

1 Підведення підсумків уроку. Summarizing.

 

2 Домашнє завдання. GrB p. 56-57

 

3 Оцінювання. Pupils’ marks.

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку