№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
Тема: Шкільне життя |
|
|||||||||||
1 |
|
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання; ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ |
To travel, to play computer games, to do the shopping, to enjoy a hobby, to take part in celebrations, to read for pleasure, to roller skate |
Past Simple |
Текст “Summer holiday plans’’ |
Бесыда за картинками впр.1 с.4 Відповісти на питання впр.2 с.5 |
Текст впр.4 с.5 |
Скласти речення в Past Simple впр.2 с.5 |
||||
2 |
|
Закріплення ЛО. Виконання лексичних вправ |
Дієслова. Irregular verbs |
Аудіювання діалогу |
Скласти діалог за зразком с. 6 |
Діалог с. 6 |
Скласти питання та відповіді в Past Simple про літні канікули |
|||||
3 |
|
|
звороти: There is, there are Модальні дієслова: must, can, may, should/shouldn’t |
вірш “The Sixth Former’s Rap’’ |
впр.1 с.7, впр.3 с.8 описати картинку. In groups, say: 1. What clothes the sixth formers should/shouldn’t wear at school. 2. How the school children should/shouldn’t behave at school.
|
впр.4 с.8 |
Скласти речення за зразком впр.2 стр.9 |
|||||
4 |
|
To study new subjects meet new friends work hard take sport go on excursions join different clubs learn many interesting things Активізація ЛО. Виконання лексичних вправ. |
Possessive Case of Nouns |
Текст впр.4 с.9 |
Переказ тексту за картинками впр.3 с.10 |
Текст впр.4 с.9 |
План переказу тексту |
|||||
№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
5 |
|
|
|
Майбутня дія за допомогою структури to be going to and Present Continuous |
Аудіювання діалогів |
Робота в парах: discuss with friends your plans for the 6-th form |
Доповнити діалог впр.3 с.10 |
Словниковий диктант |
|
|||
6 |
|
To become a sixth former,to be going to do smth,to take part in smth, to join smth to devote much time to smth, to enjoy smth |
|
Аудіювання мови учнів |
Розповісти про свої плани впр.3 с 11 |
|
впр 6 с 11 скласти речення |
|
||||
7 |
|
|
Модальні дієслова: should/shouldn’t, |
Аудіювання діалогу |
Бесіда по прослуханому. Скласти діалог за зразком. |
Заповнити текст з should /shouldn’t,
|
Скласти речення з should/shouldn’t, |
|
||||
8 |
|
|
|
Аудіювання мови учнів |
Розповісти про канікули та плани на майбутнє |
|
|
|||||
9 |
|
|
|
Аудіювання мови учнів |
Бесіда за картинками с.11 |
|
Творча робота. Write about a new activity you are going to take part in being a sixth former. |
|||||
10 |
|
Пiдсумкова комплексна робота з теми (тестові завдання).
|
||||||||||
|
Тема: Я, моя сім’я, мої друзі (характер людини) |
|||||||||||
11 |
|
|
provider,adventurous,breathtaking,memorable,supportive,to be the hearts of ones familyto help smb out,to have smth in common, |
The Present Simple |
Family chant |
Бесіда за картинками с.12
|
Читання нових слів |
Скласти речення з новими словами |
||||
№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
12 |
|
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання; ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; брати участь у міжкультурній комунікації: поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури;
|
Sometimes never seldom from time to time |
The Present Simple
|
Аудіювання тексту |
Скласти речення впр.1 а,б с.13 |
впр.1 с.13 |
впр.1 стр.13 скласти речення |
|
|||
13 |
|
|
The Present Simple Питальні реченн tag questions |
Аудіювання мови учнів |
Скласти питання впр.2 с.14 |
Читати речення впр.2 с.14 |
Скласти питальні речення с.14 |
|||||
14 |
|
|
|
Аудіювання мови учнів |
Розповідь про сім’ю впр 1 с.14 впр.2 с.14 |
с.14 |
Скласти речення за зразком с.15 |
|||||
15 |
|
|
Present Simple |
впр.1 с.16 |
Відповісти на питання до тексту с.17, впр.3 с.18 |
впр.1 с.16-17 |
Словниковий диктант |
|
||||
16 |
|
|
Present Simple |
Аудіювання мови учнів |
Описати картинку впр.1 с.18 Робота в парах: discuss the lifestyles of your families. |
Діалог впр.2 с 18 |
Доповнити діалог с.18 |
|
||||
18 |
|
|
The Present Simple |
Впр.1-2 с.19 Listen and say what story was the most memorable for Christine |
Бесіда по прослуханому |
|
a short essay about family lifestyle (за планом с. 19)
|
|||||
19 |
|
Creative cute intelligent neat stingy patient |
The Present Simple. Питальні речення general questions впр.1 с.20
|
Character chant |
Скласти речення з новими ЛО впр. 1 с.20 |
Читати діалог с.20 |
впр.1 с.20 скласти питальні речення |
|||||
№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
20 |
|
|
впр.4 с.22 виконання лексичних вправ |
The Present Simple. Питальні речення. yes/no questions to express surprise
|
Аудіювання діалогів |
Складання питань за зразком впр.2 с.21; скласти міні-діалог с.21 |
с.21 |
впр.4 с.22 Negative/ good qualities of a personality
|
|
|||
21 |
|
|
The Present Simple
|
впр.1 с.23 What makes a character |
с. 23 розповісти про себе, свій характер |
Читання діалогів впр.1 с.23 |
Доповнити діалог впр.2 с. 24. Описати своїх рідних впр.7 с.24 |
|||||
22 |
|
Пiдсумкова комплексна робота з теми (тестові завдання).
|
||||||||||
Тема: Я, моя сім’я, мої друзі (зовнішність, характер людини, одяг) |
||||||||||||
23 |
|
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання; ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
An orphan ,liveliness, braids expressive. freckles,freckled face,curly hair,pointed chin,to be full of spirit,broad and full forehead,clear ,sweet voice |
The Present Simplе. Спеціальні, розділові питання впр.1 с.26 |
Appearance rhyme |
Описати зовнішність за картинками впр.1 с.25 |
нові слова |
Скласти речення за зразком впр.3 с.26 |
||||
24 |
|
Wear, put on, ЛО по темі «Предмети одягу» Активізація ЛО. Виконання лексичних вправ |
Питальні речення Don’t you like them
|
Текст What do you usually wear to school? |
Складання діалогів про зовнішність людей |
впр. 2 с.27 |
Словниковий диктант |
|||||
25 |
|
|
The Present Simple |
|
Читати текст |
впр.3 с.28 прочитати текст, виправити помилки
|
Вписати нові ЛО в текст |
|||||
26 |
|
|
|
Прослухати текст впр.1 с.29 Surprise |
Бесіда по тексту |
впр.1 с.29
|
Питання до тексту с.29 |
|
||||
№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
27 |
|
іншої культури; брати участь у міжкультурній комунікації: використовувати довідкові навчальні посібники (словники, граматичні довідники) для самостійного навчання»
|
впр.2 с.30
|
|
Аудіювання діалогів |
Описати зовнішність дівчини. Скласти діалог с.30 |
Читати діалог впр.2 с.30 |
Доповнити діалог с.30 |
||||
28 |
|
Storyteller,unite,well-read,hard-worker,devoted с.31 |
|
Аудіювання нових слів |
Складання речень з новими ЛО |
Читати нові слова |
Складання речень з новими ЛО |
|||||
29 |
|
|
|
Аудіювання вірша с.32 |
Складання діалогів с.32 |
впр.1 с.34
|
впр. 1 с.33 скласти речення |
|||||
30 |
|
впр.2 с.37 Прийменники
|
Present Simple Заперечна та питальна форми речення |
Тест впр.1 с.36
|
Описати зовнішність друга впр.1 с.35 Скласти діалог за впр. 2 с.35 |
Читати діалог впр.4 с.38
|
впр.2 с.35 |
|||||
31 |
|
Пiдсумкова комплексна робота з теми с.36-39. |
||||||||||
Тема: Спорт (види спорту, спортивні уподобання)
|
||||||||||||
32 |
|
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання; ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; розуміти та поважно |
To interview,somebody to hit,thrilling,speed,to take off,to land |
Займенники |
Imagination poem |
Скласти речення з новими словами |
Нові слова |
впр.1 с.40
|
||||
33 |
|
To take a walk in nature ,to do a lot of squash,to keep fit,to make a model с.40 |
Would like to try -ful,-able,-ing,-ive |
Текст “My hobby” |
впр1с.41 Відповіді на питання |
|
Скласти речення з новими словами |
|||||
34 |
|
Spectacular,dangerous,hard,breathtaking,enjoyable |
As+adj+as |
Нові слова |
впр.3 с.42 Розповісти про спорт, як хоббі |
Нові слова |
Скласти речення за зразком с.42 |
|||||
35 |
|
|
The Present Simple |
Аудіювання мови учнів |
Розповісти про хоббі с.43-44
|
с. 44 -45 текст |
|
|
||||
№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
36 |
|
ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури; брати участь у міжкультурній комунікації: поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. використовувати довідкові навчальні посібники (словники, граматичні довідники) для самостійного навчання», знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію;
|
To eat out, mashed potato, fast food |
As+ajec+as |
|
Відповіді на питання впр.2 с.46 |
впр.2 с.46 |
словниковий диктант |
|
|||
37 |
|
|
The Present Simple |
Аудіювання діалогів |
Складання діалогу за зразком впр.4 с.46 розповідь по картинкам |
Діалог впр.6 с.46 |
Доповнити діалог |
|||||
38 |
|
|
|
Текст “My friend’s hobby” |
Бесіда по тексту, бесіда по темі «Хоббі» |
|
Писати про своє хобі (за планом с.47) |
|
||||
39 |
|
Stickers,packet,to trade,to exchange,creative,knitting,sewing,solution,regularly с.47 |
|
|
Скласти речення з новими словами |
Нові слова с.47 |
Скласти речення з новими словами с.47 |
|||||
40 |
|
Лексика з теми с.48 |
Adverbs (прислівники способу дії) Regular, irregular |
The optimistic poem |
Відповіді на питання впр.1 с.48 |
впр.1 с.48 |
Граматичні вправи (Adverbs Regular, irregular) |
|||||
41 |
|
Лексика з теми с.49 |
Ступені порівняння прислівників |
Аудіювання мови учнів |
Відповіді на питання впр.2 с. 49; бесіда за картинкою с.49 |
Правило с.49 |
Граматичні вправи (Ступені порівняння прислівників) |
|||||
42 |
|
Лексика з теми с.50 |
|
Аудіювання мови учнів |
впр.1 с.50, впр.2 с.50 Робота в групах: The Potential Hobby Chart |
|
Словниковий диктант |
|
||||
43 |
|
|
Present Simple |
Впр.1 с.51 |
Бесіда по тексту. Розповісти про хобі своїх друзів
|
текст Hobbies впр.5 с 51 |
Написати про улюблені страви |
|||||
№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
44 |
|
|
Лексика з теми |
Verb can |
Аудіювання діалогів |
Розповісти про позитивні та негативні риси різних хобі; впр.1-2 с.53;
|
впр.1с.53 |
впр.3 с.54 доповнити діалог |
|
|||
45 |
|
|
|
Аудіювання мови учнів |
складання діалогів за зразком с.54 |
впр.3 с.54 |
Писати листа впр.7 с.54 |
|
||||
46 |
|
Пiдсумкова комплексна робота з теми (тестові завдання).
|
||||||||||
Тема: Спорт (види спорту, спортивні уподобання)
|
|
|||||||||||
47 |
|
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання; ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати довідкові навчальні посібники (словники, граматичні довідники) для самостійного навчання»,
|
To daydream,lovingly,a saddle,stubborn,to gallop,half-way ,to outgrow smb ,to ride a horse? to milk a cow с.55 |
Verb can |
Нова лексика |
Бесіда за картинками с.55 |
Нові слова |
Скласти речення з новими словами. с.55 |
||||
48 |
|
To grow into smth,to be the right size,to love –hate relationship,to love smb dearly,to make no difference |
сполучники ….so….,…and…,…but… then |
Аудіювання нової лексики |
Скласти речення з впр.1 с.56 |
Вірш The jumping rope poem |
Скласти речення з впр. 1 с.56 |
|||||
49 |
|
|
The Present Continuous The Past Continuous |
Аудіювання тексту |
Питально-відповідні |
Правило на с. 57 |
Граматичні вправи (The Present Continuous The Past Continuous) |
|||||
50 |
|
Лексика по темі |
Verb can |
Текст впр.5 с.59 Horses - my hobby |
Описати картинки с.58 Бесіда по тексту |
Текст впр.5 с.59 Horses - my hobby |
Словниковий диктант |
|||||
№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
51 |
|
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ, розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури; брати участь у міжкультурній комунікації, знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію;
|
Лексика по темі |
|
Аудіювання мови учнів |
Скласти розповідь за картинками. Скласти діалог за зразком впр 2 с.61 |
Текст впр.5 с.59-60 |
Питання до тексту |
|
|||
52 |
|
Drama,science fiction,programme,chat show,fantasy film,soap opera.analytical programme |
|
Нова лексика |
Describe some of your earliest childhood memories connected with your hobby. |
впр.1 с.62 |
Скласти речення за зразком с.62 |
|||||
51 |
|
Лексика по теме с.64 |
|
Tv poem |
Складання міні-діалогів за картинками с.63 розповісти про свої улюблені передачі |
впр.4 с.64 |
впр.2 с.65 |
|||||
53 |
|
Лексика по темі с.65-66 |
|
Текст впр.1 с.65-66 We can please everyone! |
Питально-відповідні вправи по тексту
|
Текст впр.1 с.65-66 We can please everyone! |
|
|
||||
54 |
|
|
|
впр.7 с.67 |
Бесіда по темі Скласти діалог за зразком с.67 |
с.67 |
Писати листа про своє хоббі |
|||||
55 |
|
Пiдсумкова комплексна робота з теми (с.68-70) |
||||||||||
Тема : Шкільне життя (улюблені предмети). |
||||||||||||
56 |
|
|
Punctual,well-planned,to manage,absent-minded,routine,assembley hall,to crib с.71 |
|
Нова лексика
|
Скласти речення з новими словами |
Time management rhyme |
Скласти речення з новими словами с.71 |
||||
№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||
57 |
|
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання; ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; використовувати довідкові навчальні посібники (словники, граматичні довідники) для самостійного навчання», розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ, розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури; брати участь у міжкультурній комунікації
|
To work hard on smth,to waste time,to do everything in time,to plan ahead,to do smthin the last minute,to be late for smth,to sign up for smth с.71 |
May must can Модальні дієслова |
Текст V My daily routine |
Скласти речення з модальними дієсловами |
с.71, нові слова
|
Питальні речення з модальними дієсловами |
|
|||
58 |
|
|
May must can Модальні дієслова |
Аудіювання мови учнів |
Відповісти на питання впр.2 с.73 скласти розповідь с.73 |
Нова лексика
|
Словниковий диктант |
|
||||
59 |
|
|
Enough, too впр.2.3 стр.75 |
Діалог впр.1 с.74 |
Розповідати про свій день у школі |
впр.1 с.74 Talking about school routine |
впр.2 с.74 |
|
||||
60 |
|
Лексика по темі с.77 |
|
впр.7 с.76 |
Бесіда за картинками с.76 |
Доповнити діалог с.76 |
Написати листа (за планом с.77) |
|
||||
61 |
|
Native speakers,manuscript,stimulate,research,to download,report good-naturedly с.77 |
|
Нова лексика |
Бесіда за картинками с.77, |
с.77 |
скласти речення за зразком с.77 |
|
||||
62 |
|
To have a good head for… to have a good command of smth to use smth.to advantage to be computer literate ,to broaden one’s horizons to make magic to search the Internet с.77 |
Linking words So, and but |
Нова лексика |
впр 1а, б с 78 |
The nothing-doings poem |
впр.1 с.78 |
|
||||
№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
63 |
|
|
|
Because, that’s why |
|
Бесіда за картинками с.79, впр.1 с.79, впр.3 с.80 відповісти на питання |
впр.2 с.79 |
впр.2 с.80 скласти речення за зразком |
|
64 |
|
Лексика по темі |
|
Текст впр. 1 с. 80 |
Бесіда по тексту; впр.3 с.82 бесіда за картинками
|
Текст впр. 1 с. 80, |
впр. 2 с. 82 |
||
|
65 |
|
Пiдсумкова комплексна робота з теми (тестова робота) |
|
|||||||||||||||
Тема : Шкільне життя (улюблені предмети). |
||||||||||||||||||
66 |
|
уважно стежити за презентованою інформацією; усвідомлювати мету поставленого завдання; ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; активно застосовувати мову, що вивчається; розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури |
Mother-tongue. fluently. Imitate. transcribe. gifted. Culture с.83 |
The Present Simple |
Аудіювання нових слів с.83 |
Скласти речення з новою лексикою с.83; бесіда за картинками с.83 |
Нові слова с.83 Language chant с.84 |
Впр.1 с.84 скласти речення за зразком. |
||||||||||
67 |
|
To master a language |
May must can впр, 1 с,84 |
Аудіювання нових слів |
Скласти міні-діалогів впр.1 с.84 впр.2 с. 84, доповнити речення |
с.84 |
впр.2 с. 84 скласти речення за зразком |
|||||||||||
68 |
|
впр. 1 с. 85, знайти відповідність |
|
Аудіювання мови учнів |
Питально-відповідні вправи по тексту с.85 |
впр. 3 с. 85 |
Словниковий диктант |
|||||||||||
69 |
|
|
Словотворення |
Аудіювання мови учнів |
Описати урок іноземної мови за картинкою. |
впр. 1 с. 86 Discovery class |
впр. 2 с. 87 |
|||||||||||
№
|
Дата |
Соціокультурна та загально-навчальна компетенції |
Мовна компетенція
|
Moвленнєва компетенція
|
Примітка |
|||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||||||||
70 |
|
народу країни, мова якої вивчається, озуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури; використовувати довідкові навчальні посібники |
Sewing knitting choitr |
|
Аудіювання нових слів; Вірш My leisure activity |
Скласти речення з новою лексикою, бесіда за картинками с. 90, впр. 3 с. 91 |
Текст впр. 2 с. 91 вставити слова |
Скласти речення з новою лексикою
|
|
|||||||||
71 |
|
|
|
Текст Tastes differ |
впр. 2 с.92, бесіда за картинками, впр 3 с.93 |
текст впр. 1 с.92 |
|
|||||||||||
72 |
|
|
|
Впр.1-2 с.94 |
Скласти діалог |
|
|
|||||||||||
73 |
|
|
|
Аудіювання мови учнів |
Бесіда за картинками с.94 |
|
написати розповідь за картинками с.94 |
|||||||||||
74 |
|
Пiдсумкова комплексна робота з теми (с. 95-97) |
||||||||||||||||
75 |
|
Контроль письма |
||||||||||||||||
76 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||
77 |
|
Контроль читання |
||||||||||||||||
78 |
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||
79 |
|
Аналіз контрольних робіт |
||||||||||||||||
80 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|||||||||||||||