Конспект онлайн-заняття з теми: "Число і цифра 1"

Про матеріал
Мета: формувати поняття про число; учити лічити предмети в межах 2; ознайомити з цифрою 1; учити співвідносити цифру з кількістю предметів; орієнтуватися в часі, користуючись поняттями «тепер», «пізніше»; виховувати організованість, увагу.
Перегляд файлу

Вид діяльності: Логіко-математичний розвиток

Тема заняття: «Число і цифра 1. Орієнтування в часі».

Мета:

формувати поняття про число; учити лічити предмети в межах 2;

ознайомити з цифрою 1;

 учити співвідносити цифру з кількістю предметів; орієнтуватися в часі, користуючись поняттями «тепер», «пізніше»;

 виховувати організованість, увагу.

Хід заняття

Слайд 3

Привітання

Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй, золоте.

Я всміхаюсь квіточці:

Хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра.

Друзям усміхаюся:

Зичу їм добра.

Слайд 4

Діти до нас на заняття завітав гість, а що дізнатись хто це відгадайте загадку.

В ліс ми з друзями пішли,

Диво дивне там знайшли.

Як клубочок, ця тваринка,

Вся в колючках в неї спинка.

Хай собі затямить всяк,

Зветься дивний звір...(Їжак)


Їжачок приніс з собою чарівню  скриню.

Хочете дізнатися, що в ній? (Так)

Давайте тоді її відкриємо.

Слайд 5

У скрині були – ялинкові іграшки.

- Якого кольору кулі, що лежать на верхній смужці?(Сині)

- А якого кольору кулі на нижній смужці? (Червоного)

- Давайте їх порахуємо.

- Скільки синіх куль?

- Скільки червоних  куль?

-  Яких куль більше: синіх чи червоних?(Їх порівну).

Слайд 6

 Ознайомлення з цифрою 1.

Дітки, їжачок нам дарує ялинку, і просить її прикрасити.

Давайте її прикрасимо кулями, що були в скрині.

-  Скільки ялинок надіслав нам їжачок?

А разом із ялинкою Їжачок надіслав ще цифру 1. Цією цифрою ми позначатимемо предмети, коли їх по одному (демонструє цифру 1).

Слайд 7

Наприклад:

 - Скільки ялинок ? (1)

- Скільки куль? (1)

- Скільки їжачків? (1)

Скільки скринь? (1)

Отже, цифра 1 позначає предмети яких по- одному.

Слайд 8

- Давайте поміркуємо, а на що схожа цифра 1?

Слайд 9

- Давайте пригадаємо, які чстини доби бувають? (Ранок, день, вечір та ніч)

- Подумайте і скажіть , що буде  раніше ранок чи ніч? (Ранок)

- Якщо зараз день, то пізніше буде -? (Вечір)

- Що наступає пізніше ранок чи ніч? (Ніч)

 Слайд 10

- Діти подивіться на цих тваринок і пригадайте з  якої казки вони до нас завітали?.

Так, вони з казки «Рукавичка»

Слайд 11

Гра «Хто коли прийшов?».

- Хто перший знайшов рукавичку? (Мишка)

- Хто після мишки прийшов? (Жабка)

- Хто наступний? (Зайчик)

- А після зайчика прийшла ? (Лисичка)

- Хто завітак після лисички? (Вовк)

- А хто після вовка?(Кабан)

- А хто прийшов потім? (Ведмідь)

- Хто прийшов першим? (Мишка)

- А хто останній?(Ведмідь)

Слайд 12

- Хто прийшов раніше зайчик чи кабан? (зайчик)

Слайд 13

Хто прийшов пізніше жабка чи лисичка? (лисичка)

Слайд 14

- Хто прийшов пізніше Вовк чи лисичка? (Вовк)

Слайд 15

-Хто прийшов раніше зайчик чи жабка? (Жабка)

Слайд 16

- Хто прийшов прийшов раніше мишка чи ведмідь? (Мишка)

Слайд 17

- Молодці!

Слайд 18

Підсумок.

- Хто сьогодні завітав до нас в гості?(Їжачок)

- Що він з собою приніс? (Скриню)

- Що він нам подарував? (Ялинку)

- З якою цифрою ми сьогодні ознайомилися?

- Скільки у вас носиків ? (1)

- Скільки у вас ротиків?(1)

Цифра один позначає предмети яких по одному.

docx
Додано
27 грудня 2022
Переглядів
1224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку