Провідною ідеєю, що впроваджується вчителем є створення умов, за яких у процесі навчання учень буде здатен застосувати навчальні математичні компетентності в нових ситуаціях,реалізувати себе у сучасному світі.
Провідною метою уроків є впровадження інтерактивних та активних педагогічних технологій, елементів критичного мислення : робота парах,, "Слово…- відповідь", « Математичне лото» , робота з підручником , роздатковим матеріалом ,карта самооцінки тощо.
В якості розвивальної мети ‑ розвивати швидкі та точні обчислювальні навички, математичне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення.
План-конспект уроку узагальнення та систематизації матеріалу з теми :
« Нерівності. Розв'язування нерівностей» ставить за мету домогтися засвоєння знань методами , що відповідають віковим особливостям учнів середньої ланки, поглибити, систематизувати й узагальнити знання учнів про нерівності ; удосконалити навички розв'язування нерівностей; математичне мовлення, а також виховувати толерантне ставлення одне до одного , самокритичність.
На думку автора ‑ одним із перспективних напрямів удосконалення змісту освіти є інтегрований підхід до структури й організації саме уроків узагальнення та систематизації знань учнями програмного матеріалу.
Міжпредметні зв'язки показують процес поєднання математичної компетентності учнів зі знаннями з історії , літератури.
Весь урок супроводжується презентацією ,яка є невід ємною частиною при його проведенні.
1 варіант |
Відповіді |
2 варіант |
Відповіді |
Розв’язати нерівності: |
|
Розв’язати нерівності: |
|
|
[4; |
|
[10 ; |
|
(- |
|
(- |
Розв’язати нерівність методом інтервалів: |
|
Розв’язати нерівність методом інтервалів: |
|
|
(- ) |
|
(- ) |
|
(- )
|
|
|
Не зводячи до системи нерівностей розв’язати подвійну нерівність |
|
Не зводячи до системи нерівностей розв’язати подвійну нерівність |
|
|
[ -1 ;] |
|
[ -2 2] |
|
[ 1
|
|
[ 2
|