конспект + презентація

Про матеріал

Провідною ідеєю, що впроваджується вчителем є створення умов, за яких у процесі навчання учень буде здатен застосувати навчальні математичні компетентності в нових ситуаціях,реалізувати себе у сучасному світі.

Провідною метою уроків є впровадження інтерактивних та активних педагогічних технологій, елементів критичного мислення : робота парах,, "Слово…- відповідь", « Математичне лото» , робота з підручником , роздатковим матеріалом ,карта самооцінки тощо.

В якості розвивальної мети ‑ розвивати швидкі та точні обчислювальні навички, математичне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення.

План-конспект уроку узагальнення та систематизації матеріалу з теми :

« Нерівності. Розв'язування нерівностей» ставить за мету домогтися засвоєння знань методами , що відповідають віковим особливостям учнів середньої ланки, поглибити, систематизувати й узагальнити знання учнів про нерівності ; удосконалити навички розв'язування нерівностей; математичне мовлення, а також виховувати толерантне ставлення одне до одного , самокритичність.

На думку автора ‑ одним із перспективних напрямів удосконалення змісту освіти є інтегрований підхід до структури й організації саме уроків узагальнення та систематизації знань учнями програмного матеріалу.

Міжпредметні зв'язки показують процес поєднання математичної компетентності учнів зі знаннями з історії , літератури.

Весь урок супроводжується презентацією ,яка є невід ємною частиною при його проведенні.

Перегляд файлу

 

1 варіант

Відповіді

2 варіант

Відповіді

Розв’язати  нерівності:

 

Розв’язати  нерівності:

 

  • 4(x-2) + x ≥ 16 – x

 [4;

  • 2(x-2) - x ≥16 – x

[10 ;

  • 3х-6 ≤  6

(-

  • -4х+9 > 5

(-

Розв’язати   нерівність  методом інтервалів:

 

Розв’язати   нерівність  методом інтервалів:

 

 

  • -3 (4х+2)(х-7) 

(- )

  • (2х+2)(2-х)7

(- )

  • (х+4)(х-3) > 0

(- )

 

 

  • (х-7)(х-5) ≤ 0

 

 

 

Не зводячи до системи нерівностей розв’язати подвійну нерівність

 

 

Не зводячи до системи нерівностей розв’язати подвійну нерівність 

 

 [ -1 ;]

  •  

 

[ -2 2]

  • 4х ≤8

 [ 1;]

 

 

  • 6

[ 2;]

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
2657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку