13 серпня о 18:00Вебінар: Готуємось до навчального року з онлайн-тестами «На Урок»: плануємо наперед

Конспект про Білочку

Про матеріал
Формувати уявлення про зміни, що відбуваються в довкіллі, у житті тварин восени та підготовки до зими. Прищеплювати уміння відтворювати виразно твір за допомогою мнемотаблиць.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття

«Білочка»

(розучування вірша)

(середня група)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Галак А. Г.

Програмовий зміст: Розвивати у дітей інтерес до розмаїття світу природи. Упорядкування карток у межах трьох у порядку збільшення або зменьшення, визначення кількості предметів. Утворення чисел шляхом додавання . Формувати уявлення про зміни, що відбуваються в довкіллі, у житті тварин восени та підготовки до зими. Прищеплювати уміння відтворювати виразно твір за допомогою мнемотаблиць. Продовжувати формувати граматичну правильність мовлення під час будування речень про осінь. Забезпечення умов для самостійного вибору дітьми місця ігор з математичним змістом. Обведення контурів ліній олівцем не відриваючи руки. Розвивати уяву, увагу, пам»ять, мислення.Виховувати допитливість та інтерес до художнього твору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід

  1. Привітання

Встаньте діти всі рівненько

Посміхніться веселенько

Поверніться до гостей, привітайтесь

«Добрий день!»

  1. Інтелектуальна гра «Якщо хочеш…»
  • Якщо ви хочете бути добрими і розумними, погладьте себе по голівці.
  • Якщо ви хочете бути працелюбними, підніміть руки вгору.
  • Якщо ви хочете допомагати один одному, візьміть товариша за руку.
  • Якщо ви хочете бути веселими і здоровими, по плещіть у долоні.
  • Незабаром завершиться осіння пора
  • Яка зараз осінь?
  1. Розповідь про осінь (за допомогою мнемодоріжок)
  • Зараз я вам пропоную з мнемодоріжок скласти речення про осінь.
  1. Пальчикова гімнастика «Ми лісочком йшли…»
  •           А чи хочете ви знайти білочку.(таця з сіллю в них заховані картинки білочки)

Ми лісочком йшли, йшли,

Зайчика побачили

Походили, як зайчик

Ми лісочком йшли,

Вовчика знайшли

Походили, як вовчик

І далі пішли

І ведмідя тут знайшли

Походили як ведмідь

І далі пішли

І лисичку знайшли

Малюємо хвилясті лінії

-Діти хто ж все таки заховався від нас, правильно білочка.

5. Розглядання Білочки.

 - Яка білочка?

 - Що у неї є?

 - Яке в неї хутро?

 - Які оченята? (темні, блискучі)

 - А вушка? (гострі, коротенькі)

 - Який хвостик у білочки? (гарний, пухнастий, довгий)

 - Де живе білка?

 - Де розташовані дупла?

Зараз , я вам пропоную вибрати квадрат, якого кольору ви захочете і зайняти його.

  1. «Більше - менше»

На кожному квадраті лежить доріжка з 2 – х кольорів і таця з картинками жолудів. Я пропоную вам на блакитний колір покласти білочку, а на жовтий жолуді.

  • Скільки жолудів?
  • Чого більше, менше?
  • Що потрібно зробити, щоб їх стало порівно (добавити прикласти, або забрати).
  • Молодці діти, гарно виконали завдання.
  • Діти, а ми допоможемо Білочці розібрати запаси по кошикам.
  1. Гра «Розбери запаси»

Тоді давайте розділимося на команди і кожна команда буде збирати для білочки запаси. Перша команда жовтого кольору збирає грибочки, друга рожевого кольору – шишки, третя салатового кольору – горішки. (діти збирають гриби, шишки та горішки)

Коли всі визбирають перевіримо чи правильно зібрали.

  • Сьогодні, я вам пропоную розучити вірш за допомогою мнемотаблиці. Тому сідаємо на свої квадрати килимки по зручніше і слухайте уважніше.
  • Що ви бачите на картинках?
  • Так, правильно про білочку?
  • Тому і вірш ми вчитимимо про Білочку.
  1. Розучування вірша Г. Демченко «Білочка»
  • Де ти, білочко, живеш?

Що ти, білочко, гризеш?

  • У зеленому ліску

У дуплі, у соснячку.

Я гризу горішки,

І гриби, і шишки.

  • А в морози люті – злі
  • Ти не мерзнеш у дуплі?

(читаю за опорною схемою)

  • Про що запитали у білочки?
  • Де живе білочка?
  • Що вона полюбляє їсти?
  • Діти, для вас всі слова зрозуміли? (соснячок – це сосновий ліс)

Читання та відтворення вірша по рядках з опорою на мнемотаблицю.

  • Ось, як гарно ми з вами вивчили вірш.
  • Для того ,щоб трішки відпочити і відновити свої м»язи спини та рук, я пропоную сісти в рядочок один за одним. (роздаю шишки)
  • Діти зараз ми зробимо масаж товаришу, який сидить по переду.

М’язи рук ми укріпляєм

Шишку по спині катаєм.

Вліво, вправо

Вгору, вниз

Ой так весело катаєм.

  • А на згадку про нашу білку, я роздам вам ось такі смужки, ви маєте не відриваючи руки від аркуша намалювати доріжку, кому як зручно сісти на квадратик і виконати це завдання. Тож часу не гаймо , до роботи приступаймо.
  • Діти, наше заняття добігло до кінця, що найбільше вам сподобалося сьогодні робити, який ми вірш вивчили. Хто хоче розказати?
  • А за те, що ви гарно працювали, білочка передала вам солодкі горішки.
docx
Додав(-ла)
Галак Альона
Додано
21 травня
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку