Конспект інтегрованого заняття
«Білочка»
(розучування вірша)
(середня група)
Підготувала
Галак А. Г.
Програмовий зміст: Розвивати у дітей інтерес до розмаїття світу природи. Упорядкування карток у межах трьох у порядку збільшення або зменьшення, визначення кількості предметів. Утворення чисел шляхом додавання . Формувати уявлення про зміни, що відбуваються в довкіллі, у житті тварин восени та підготовки до зими. Прищеплювати уміння відтворювати виразно твір за допомогою мнемотаблиць. Продовжувати формувати граматичну правильність мовлення під час будування речень про осінь. Забезпечення умов для самостійного вибору дітьми місця ігор з математичним змістом. Обведення контурів ліній олівцем не відриваючи руки. Розвивати уяву, увагу, пам»ять, мислення.Виховувати допитливість та інтерес до художнього твору.
Хід
Встаньте діти всі рівненько
Посміхніться веселенько
Поверніться до гостей, привітайтесь
«Добрий день!»
Ми лісочком йшли, йшли,
Зайчика побачили
Походили, як зайчик
Ми лісочком йшли,
Вовчика знайшли
Походили, як вовчик
І далі пішли
І ведмідя тут знайшли
Походили як ведмідь
І далі пішли
І лисичку знайшли
Малюємо хвилясті лінії
-Діти хто ж все таки заховався від нас, правильно білочка.
5. Розглядання Білочки.
- Яка білочка?
- Що у неї є?
- Яке в неї хутро?
- Які оченята? (темні, блискучі)
- А вушка? (гострі, коротенькі)
- Який хвостик у білочки? (гарний, пухнастий, довгий)
- Де живе білка?
- Де розташовані дупла?
Зараз , я вам пропоную вибрати квадрат, якого кольору ви захочете і зайняти його.
На кожному квадраті лежить доріжка з 2 – х кольорів і таця з картинками жолудів. Я пропоную вам на блакитний колір покласти білочку, а на жовтий жолуді.
Тоді давайте розділимося на команди і кожна команда буде збирати для білочки запаси. Перша команда жовтого кольору збирає грибочки, друга рожевого кольору – шишки, третя салатового кольору – горішки. (діти збирають гриби, шишки та горішки)
Коли всі визбирають перевіримо чи правильно зібрали.
Що ти, білочко, гризеш?
У дуплі, у соснячку.
Я гризу горішки,
І гриби, і шишки.
(читаю за опорною схемою)
Читання та відтворення вірша по рядках з опорою на мнемотаблицю.
М’язи рук ми укріпляєм
Шишку по спині катаєм.
Вліво, вправо
Вгору, вниз
Ой так весело катаєм.