Конспект. Ранкова зустріч з учнями другого класу.

Про матеріал

Матеріал містить конспект ранковоі зустрічі з учнями. Завдання направлені на розиток міжособистісних відносин в дитячому колективі,сприяють позитивному налаштуванню на роботу.

Перегляд файлу

Мета: Створити доброзичливий настрій в колективі,

           активізувати увагу для швидкого налаштування

           на продуктивну навчальну діяльність, розвивати

           комунікативні навички, інтерес до народної

           творчості та бажання творити самому

 

Хід зустрічі:

 

Вітання

Діти стають у коло, беруться за руки.

Вчитель: Доброго ранку!

Діти: Доброго дня!

Вчитель: Наша родина -

Діти: Дружна сім я. Будемо в школі ми разом навчатись,

         будемо розуму всі набиратися.

Учні повертаються один до одного обличчям.

Форма вітання: доторкнутися своїми долоньками до

                             долонь товариша, що стоїть поруч.

Сергійко:”Доброго ранку, Оленко, я радий, що ти тут!

Оленка:” Доброго ранку, Сергійко ,я рада, що ти тут!

Ранкова гімнастика

Лисичка

Українська дитяча пісенька

Я лисичка, я сестричка,

 не сиджу без діла -

                               я гусяток пасла,

                                полювать ходила.

1,2.В. п.- стійка руки на поясі. 1-4- повороти тулуба

ліворуч, праворуч з напівприсіданням.

3,4. В.п. - те саме.1-4 приставний крок ліворуч, праворуч

зі сплеском в долоні на рівні лівого, правого плечей.

                         А в неділю, а в неділю

                         треба відпочити,

                         свою хатку гарнесенько

                         треба прикрасити.

1,2.В.п.- основна стійка. 1- ліктем лівої руки дістаємо

коліно правої піднятої ноги, нахиляючи тулуб вліво.

2-те саме зі зміною положення рук і ніг. Вправу виконують чотири рази

3,4. В. п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс.1-4- повороти ліворуч,

праворуч, руки в сторони.

 А щоб краща, а щоб краща

                               була моя хатка,

                               піти треба у садочок

                               квіточок нарвати.

1,2.В.п.- основна стійка. 1-4- стрибки на місці з поперемінним винесенням уперед лівої та правої ніг,

сплескуючи в долоні перед грудьми.

3,4. В. п.- стійка руки в сторони. 1-4- поворот, переступаючи на 3600  ліворуч. Те саме праворуч.

 

○Обмін інформацією: Крісло автора – діти презентують свої творчі роботи (казки, малюнки, тощо.)

 

Групове заняття

Гра Коломийки.

Діти стоять півколом, узявши руки в боки. Завдання: назвати іменники ,що є назвами істот .Перший учень,

відповівши, бере сусіда під руку .Той ,відповівши, робить те ж саме. Коли відповість останній, він піднімає вгору вільну руку.

 

Щоденні новини.

 

Діти читають на дошці повідомлень, яка знаходиться в класі, що на них чекає сьогодні.         

 

 

 

 

НОВИНИ

Доброго ранку!

Сьогодні: 3 листопада.

Погода: +30C

Чергові: Анна Давидюк,

               Вікторія Харчук

На нас чекає зустріч з казковими героями.

Особа дня:_________

 

 

 

 

Примітка:  Особа дня визначається в кінці робочого дня самими дітьми. Нею може бути дитина ,  яка показала найкращі результати в навчанні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: Створити сприятливий емоційний фон в групі,

            формувати правильну поставу, під час виконання                                                                       

   ранкової гімнастики, сприяти самовираженню

            особистості,   розвивати уяву, виробляти навички                             

 вільно висловлюватися перед ровесниками.

Обладнання: аркуші паперу, кольорові олівці.

 

 Хід зустрічі:

 

Вітання

На початку зустрічі діти та вчитель стають у коло.

              Вчитель: Я вітаю, діти, вас.

                              Я вітаю цілий клас,

                              Сонце, небо, рідний край,

                              Грай, музико, грай!

Учасники зустрічі виконують комплекс гімнастики до

занять під музичний супровід.

1.В.п.:ноги нарізно, руки до плечей.

1-2- руки вгору, пальці випрямити і розвести, крок уперед,

піднятися на носки і потягнутися;

3-4- вихідне положення.

 Повторити 6-7 раз.

2. В. п.: ноги нарізно, руки перед грудьми.

1- поворот вліво, руки в сторони, напівприсід;

2-вихідне положення;

3-4- те саме в інший бік.

Повторити 8-10 раз.     

3. В. п.: руки на пояс.

1-випад правою ногою вперед, руки на коліно правої ноги;

2- вихідне положення;

3-4- те саме лівою ногою.

Повторити 8-10 раз.     

4.В. п.: основна стійка.

1-нахил уперед, руки в сторони, крок правою вправо;

2- вихідне положення;

3-4- те саме в інший бік.

Повторити 8-10 раз.     

 

Модель вітання:”Привіт, Світланко, я рада, що ти                 

 прийшла”, жест-махання рукою.

 

Діти вітаються один з одним, повторюють поведінку,

яку моделює вчитель.

Вчитель: Сьогодні у нашій групі  Віталик – іменинник.

Запросимо його в центр кола та оплесками привітаємо.

 

Обмін інформацією

Тема обговорення: Чому день 15 лютого

                                   називають у народі зимобором”?

                             Що ви знаєте про цей день?

Збір думок: метод мікрофон

Дитячі думки: Весна поборола зиму”,”Зима ще бореться

                          із весною, бо не хоче іти”,”Зима і весна

                         зустрічаються

 

Групове заняття

Уявіть цеОдин з учнів вибирає малюнок. Не показуючи

                      іншим, він детально описує його. Діти                       

               намагаються відтворити малюнок. Через

                      певний час група демонструє свої результати.

Щоденні новини.

Діти читають на дошці повідомлень, яка знаходиться в класі, що на них чекає сьогодні.         

 

 

                             ЩОДЕННІ НОВИНИ

 

            Сьогодні: середа,  15 лютого, зимобор

 

              Погода:  +40C

 

              Чергові: Світланка та Денис

 

              Андрійко бере участь в обміні інформацією.

              Ми познайомимось із новими прислів’ями та

              Прикметами.

 

 

  

 

 

З Днем народження, Віталику!

 

 

 

 

 

Мета: Розвивати навички спілкування, формувати відчуття

           спільноти у кожного з її членів; виховувати повагу до

           ідей і пропозицій інших людей, сприяти підвищенню

           розумових здібностей дітей (ранкова гімнастика);

           створити атмосферу довіри.

 

 

 Хід зустрічі:

 

Вітання

Діти стають у коло, беруться за руки. Вчитель демонструє

форму привітання:”Доброго дня! Я доброзичлива Наталія

Кожен член групи має можливість відрекомендувати себе.

Ранкова гімнастика

По дорозі зайчик скаче,

сніг глибокий - зайчик плаче

змерз він дуже, весь тремтить,

 і не знає, що робить.

 Треба швидше у лісок, 

 де стоїть старий пеньок.

Де спочити? Де присісти?

 Де знайти чогось поїсти?

Сніг лапками розгребти

  й, може, корінці знайти.

                                                          К. Перелісна

 

1.В.п.- основна стійка. 1-8- ходьба на місці з підстрибуванням і широким розмахом рук.

2.В.п.- ноги нарізно , руки в сторони. 1- обхват руками плечей (вдих).2-в.п.(видих).

3.В.п.-основна стійка.1-правий лікоть торкається лівого коліна(видих). 2-в.п.(вдих).3-8-те саме з протилежної руки і ноги.

4.В.п.-основна стійка.1-8- присідання із поворотом тулуба праворуч, ліворуч.

5.В.п.-руки на пояс.1-8-стрибок на правій нозі, ліва - в сторону.2-те саме з другої ноги.

 

○Обмін інформацією: Вчитель ставить перед дітьми

                                        запитання:”Що ви чекаєте від

 сьогоднішнього свята?”

Збір думок:

Віка:”Я думаю, що сьогодні буде весело!

Андрійко:” Прийде багато гостей і мій тато.

Анна:” Святий Миколай заглядатиме до нас у вікно та          

             радітиме за нас.

 

Групове заняття

Музична гра Квіти, дерева, кущі.

Під звуки музики всі діти рухаються по колу. Як тільки музика перестає звучати, ведучий називає дерево, квітку або кущ( троянда, липа, калина).Якщо називає квітку , потрібно присісти всім, кущ – покласти руки на плечі один одному, дерево – піднятися на носки , плеснути в долоні.

( Сприяє розвитку уваги, музичному слуху, вмінню орієнтуватися в часі, закріпленню навчального матеріалу).

 

Щоденні новини

Вчитель:Познайомтеся із новинами дня. Картки із назвами

               улюблених десертів покладіть у кишеньку                    

 

 

 

 

 

Усім доброго ранку!

 

                          

             Сьогодні: 19- грудня

             

              Погода:  -40C

 

  Вітаємо: Усіх Миколків з Днем ангела!

 

 На нас чекає родинне свято

  Ми чекали Миколая,яке відбудеться о 13 00.

 Напишіть, який ваш улюблений десерт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Іщук Наталія
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 листопада 2018
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку