Конспект театралізованої розваги з елементами правового виховання "Сонцем зігріті в любові наші діти"

Про матеріал
"Сонцем зігріті, зростають в любові наші діти". Освітні завдання: Через світ казок і театру дати малюкам поняття про права дитини,ознайомити дiтей з основними правами дитини,вчити дiтей осмислювати права i сприяти їх дотриманню та впорядкуванню;вчити оцінювати та аналізувати стилі поведінки інших, вирізняти жорстоке поводження від гуманного й засуджувати його, продовжувати вчити міркувати, зіставляти, робити висновки; Формувати уявлення про здоровий спосіб життя та розумін¬ня необхідності берегти здоров'я. Розвивати мислення, мовлення, акторські здібності. Виховувати почуття власної гідності, повагу до людей, любов до рідного краю. Стимулювати дитячу творчість, бажання відтворювати казкові образи в ігровій і театралізованій діяльності.
Перегляд файлу

Заклад дошкільної освіти №2

санаторного типу туберкульозного профілю

Прилуцької міської ради Чернігівської області

 

 

 

(Театралізована розвага з пріоритетом правового виховання)

 (середня група)

Похожее изображение

 

 

Підготувала та провела:

Вихователь Лісовець О. П.

 

 

2019 р.

 

 

Освітні завдання: Через світ казок і театру дати малюкам поняття про права дитини,ознайомити дiтей з основними правами дитини,вчити дiтей осмислювати права i сприяти їх дотриманню тавпорядкуванню;вчитиоцінювати та аналізувати стилі поведінки інших, вирізняти жорстоке поводження від гуманного й засуджувати його, продовжувати вчити міркувати, зіставляти, робити висновки; Формувати уявлення про здоровий спосіб життя та розумін­ня необхідності берегти здоров'я.  Розвивати мислення, мовлення, акторські здібності. Виховувати  почуття власної гідності, повагу до людей, любов до рідного краю. Стимулювати дитячу творчість, бажання відтворювати казкові образи в ігровій і театралізованій діяльності.

Матеріал: макети будиночків, камін, квасоля, овес, маски-наголівники Кози, зайця (2), костюм лікаря, кота, собаки, кошенят, ремінь, мяч.

Літературні твори: українська народна казка «Коза Дереза», «Попелюшка» Шарль Перро.

Дійові особи: зайчики, лікар, коза, собачка, кішка, кошенята, Попелюшка, діти.

Попередня робота: Читання казок, обговорення прав, які порушені в казках, бесіда про права дітей.

Словник: право на житло, право на захист від насилля, право на медичне обслуговування.

Хід

Вихователь :

Любі гості, милі діти!

Хочу всіх вас запросити

В чарівну зимову казку.

Завітайте-но, будь ласка!

Снігова Королева: Хто тут ходить? Що ви тут забули? Це мої володіння, я тут усім керую. В моєму королівстві все навпаки немає ніяких добрих справ і вчинків, лише лиходіяння. Ви прийшли, мені наробили безладу. Погляньте, всі мої вірні слуги, зачаровані сніжинки, через вас розлетілися. Хто тепер виконуватиме всі мої злі забаганки? Як тепер світом керувати?

Вихователь: Ну що ти, Королево, не засмучуйся. Ми повернемо тобі твої сніжинки. Навчимо тебе як по праву керувати світом.

Снігова Королева: Та що ви можете? Ви ж добродії, а я люблю хитрих, зленьких. Ось у мене є така одна знайома Коза-Дереза, от вона вміє все, хочете покажу?

Інтерактивна інсценізація "Коза-Дереза "

Вихователь:  Діти, погляньте, хтоцесидить на пеньку і плаче? Та це ж зайчик. Давайте запитаємо що у нього трапилося?

Діти. Зайчику, а чогоцетипла­чеш?

Зайчик. 

Як мені не плакати, як же не тужити?

Як на світі білім мені, Зайцю, жити?

Поселивсь у мене в хаті страшний звір!

Як мені не віриш – піди перевір!

Вихователь 1. А ми тобі допомо­жемо. Хто тут у зайчиковій хатці?

Коза.

Я Коза-Дереза,

За три копи куплена,

Півбока луплена.

Тупу-тупу ногами,

 Сколю тебе рогами,

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету,

— Тут тобі й смерть!

Ме-ме-е-е!!!

Вихователь:Ох яка зла та сердита коза. Боїтеся, її діти?

Діти. Ні!

Вихователь: Тодідавайте повернемо зайчику його хатинку. Як тобі не соромно, Кізонько? Чи можна взагалі чуже майно чіпати та чужі будиночки займати?

Коза. Чуже займаю, бо свого не маю!

Вихователь:  Діти, запам'я­тайте! Кожен з вас має право на житло, тобто жити в своєму бу­динку чи квартирі. Ніхто не має права вигнати вас із вашої оселі.

Коза. Зайчику, вибач. Я більше не буду так робити. Живімо друж­но, однією сім'єю у хатиночці.

Зайчик. Добре, Кізонько, будемо товаришувати і я тобі дозволю жити в моєму будиночку!

Вихователь:Бачиш Снігова Королево як можна по праву вирішити проблему кози із житлом. Ось тобі від нас сніжинка, на якій зображено правовий значок. Повісь її на видному місці у палаці, щоб завжди знати як правильно в будь-якій ситуації вчиняти.

Снігова Королева: Ой, а ви помітили, який в моїй країні гарний сніг? Та він не просто гарний, він ще й смачний. Ось візьміть, скуштуйте.

Вихователь: Ні, не слухайте її. Сніг не можна їсти. Я надіюсь ти нікому не пропонувала його куштувати?

Снігова Королева хитро посміхається.Біля будиночка стоїть сумний зайчик і дівчинка та про щось сперечаються.

Інтерактивна інсценізація "Як Зайчик застудився"

Зайчик.

Вчоравипавгарнийсніг,

Я на вулицюпобіг.

Думав я, щоснігсмачний,

Солоденький, запашний.

Скуштувавйого на смак —

Зрозумів, щоце не так.

Дитина.

Друже, сніг не можнаїсти:

Це нецукор і не тісто —

Снігхолодний і брудний,

Хочбіленький і пухкий!

Зайчик.

В мене горлечкоболить.

Нежить, кашель!

Все тремтить!

Дитина.

Будем радіпомогти –

Лікарятобізнайти.

Дітипідходять до будинку, на якому написана загадка. Виховательчитає:Головне — здоровим бути —
Цепотрібновсімзбагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світлюдинімилий.
А як тількизахворіє —
Зразу й сонечкотускніє.
Тому цезапам’ятай
Й про своєздоров’я — дбай!

Вихователь:  Оскільки на будиночку написаний вірш про здоровя, тому як ви думаєте, хто в цьому будиночку живе?Так, вірно тут живе лікар, він допоможе нашому хворому. Давайте його покличемо (Діти кличуть лікаря).

 

Лікар.

Хто хворіє?Що болить?

Швидше лікарю кажіть.

Перевірю діточок —

Покажіть-но язичок!

Вихователь:. Діти, якщо хтось із вас захворіє, пам'ятайте: кожна людина — і дорослий, і дитина — має право на медичне обслуговування. А ти, бешкетнице, більше нікого не частуй снігом.

Вихователь: Дітки розкажіть зайчику і королеві, що треба робити, аби ніколи не хворіти.

Дитина. Щоб мати здоров’я, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру, не шкодити тілу

І пам’ятати про вітаміни

А щоб міцним зробити тіло,

Тренуватись треба вміло.

 

Фізкультхвилинка «Вверх-вниз»(відео)

 

Вихователь :Ось тримай ще одну сніжинку, яка тобі нагадуватиме про ситуацію зі снігом.

Снігова Королева:Чекайте-чекайте, Що це в мене за порушення порядку. Хто це тут реве? Хто це тут не виконує вказівки?

Вихователь:Ну що ти так кричиш? Погляньте, це ж маленька дівчинка сидить сама і вона чомусь засмучена. Давайте дізнаємося, що в неї трапилося. А ти чому, дівчинко, така засмучена і  не розважалася з нами?

Інтерактивнаінсценізація «Попелюшка»

              На стільці сидить Попелюшка, перебирає квасолю.

Попелюшка.

Попелюшкою я звуся.

Працізовсім не боюся.

Та роботи є багато —

Всю квасолюперебрати.

А так хочетьсяпогратись,

Здрузямипорозважатись.

Та не встигну, ботака,

Ця робота заважка.

Вихователь: Діти, запам'ятайте: ніхто не має права примушува­ти вас дотяжкої роботи. Хібати Королевоцього не знала? Попелюшка дуже хоче з нами подорожувати та розважатися, давайте ми всі їй допоможемо перебрати квасолю і ти теж ставай до праці, бо наказувати вмієш, а покажи тепер як вмієш працювати. ( Усі разом перебирають квасолю).

Вихователь: Молодці, діти, гарно попрацювали. А кожна людина, яка працює повинна відпочивати, бо без відпочинку вона втомлюється і можез ахворіти. Отже ми з вами маємо право на відпочинок.

Снігова Королева: Хух, я так втомилася.

Дитина:

Трішки ми попрацювали,
Наші сили підупали.
Отже, слід нам відпочити,
Знову сили відновити.

Снігова Королева: О, відпочинок це чудово. Я знаю як відновити наші сили.

«Чарівний масаж»

          Діти сідають в коло на подушечки та виконують вправи із самомасажу, відпочивають.

1.    Постукування по спині пальчиками.

2.    Постукування по спині кулачками

3.    Постукування по спині ребром долоні.

4.    Трусятьодне одного заплечі.

5.    М'якепогладжування по спині.

Вихователь: Ось Королево, тримай ще одну сніжинку і памятай, що змушувати працювати не можна, і  обовязково після кожної праці треба відпочити.

Снігова Королева: Погляньте, зима на вулиці, а матуся з коляскою сидить. Я ж заборонила всім гуляти. Зараз я її прожену.

Вихователь: Чекай. Дай їм час прогулятися.

Гра  «Хто мене любить, пестить, голубить»!

 

Собачка.

Добрий день, кумасюКішко,

Йди, посидимощетрішки!

Кішка.

Ой, нема коли сидіти,

Он гуляють в мене діти!

Кошенята.

Кидай м'яч! Мерщій лови!

Ось, дивися, раз, два, три!

Ой, мені не повезло,

Я розбивчужевікно!

Собака.

Зараз, кошеняпогане,

Ремінцем тебе дістану!

Кішка.

Не чіпаййого, не смій!

Кошеня — синочокмій!

На дитя не слідкричати

І жорстоко так карати,

Тож вгамуйся в цю ж хвилину,

Не порушуй прав дитини!

Вихователь: Дітки, памятайте, що ніхто не може жорстоко карати дітей. А ти Королево, не можеш забороняти своїм жителям гуляти взимку. Адже ми всі маємо право на захист. Тому тримай ось цю сніжинку і не забувай про це.

Снігова Королева: Ого скільки сніжинок ви мені надавали. В моїй голові все переплуталося. Як тепер згадати? Може ви мені нагадаєте, що ці сніжинки означають?

Діти: 1. Кожен має право звернутися до лікарні за допомогою.

2. Кожен має право на відпочинок.

3. Ніхто і ніколи не може нас примушувати до тяжкої праці.

4. Ніхто не може нас ображати.

5. Ніхто і ніколи не може забирати наше майно.

6. Кожен має право на власне житло.

7. Усі діти мають право на любов і піклування.

8. Кожен має право на захист від покарання.

9. Ніхто і ніколи не має права жорстоко з нами поводитися.

10. Усі ми маємо право бути щасливими.

Снігова Королева:

Запам'ятала назавжди:

Аби не трапилось біди,

Свої права нам треба знати

І чужі також поважати.

Снігова Королева: Дякую вам за все малята. А щоб вас віддячити пропоную разом затанцювати.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Івлєва Наталя Василівна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
1809
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку