Урок № Клас ___10__ Дата_________
Тема: Практична робота. В’язання коміра кофточки.
Мета: вчити учнів планувати та виконувати послідовно дії; розвивати практичні навички, творчі здібності, координацію рухів рук, дрібні м’язи рук, пам’ять, увагу, елементи логічного мислення; корегувати осанку, виправляти відповіді, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати трудову культуру, любов до праці , уважність, спостережливість, охайність.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Привітання, перевірка присутніх та готовності учнів і майстерні до заняття.
ІІ. Нервово-психологічна підготовка до уроку
Я пропоную повернутися один до одного посміхнутися і побажати успіхів на уроці. Промовити слова : «Я нічого не боюся і сьогодні на уроці у мене все вийде».
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Запитання:
ІV. Актуалізація опорних знань учнів
Девіз уроку:
«Хто хоче щось зробити – шукає можливості, хто не хоче – шукає причини»
А для цього ми маємо гарно працювати, щоб різні питання опанувати.
1.Без охоти немає роботи.
2.Менше слів, а більше діла.
3.Хто не працює, той не їсть.
Гра «Закінчи речення» (скласти прислів’я за допомогою опорних слів)
V. Оголошення теми і мети уроку
Отже, темою уроку сьогодні є виконання практичної роботи: В’язання спинки кофточки. Ви розумієте, що потрібно буде виконати декілька етапів в’язання.
VІ. Практична робота
1. Запитання:
1.Роздивіться уважно кофточку. З яких деталей вона складається?
2.Роздивіться комір кофточки. З яких частин складається комір?
Підсумок вчителя
Комір складається:
1.Резинка.
2.Потрібно обв’язати всі деталі кофточки, тобто передню і задню частини.
2.Повторення правил техніки безпеки
3.Міні-конкурс «Моторні ручки» Пропонується на швидкість та якість набрати 30 петель.
4. Обговорення практичної роботи, плану роботи
5. Виконання практичної роботи
- Діти, а зараз беріться до роботи. Якщо вам щось не зрозуміло, підніміть руки, я підійду і поясню. Працюйте швиденько, але обережно і акуратно. Пам’ятайте про правила техніки безпеки і стежте за своєю поставою.
- Фізкультхвилинка
5. Під час виконання практичної роботи вчитель контролює:
- дотримання правил техніки безпеки;
- поставу, організацію робочого місця;
- взаємодопомогу учнів.
6. Під час обходу робочих місць учитель:
- проводить індивідуальні інструктажі;
- контролює і допомагає учням під час виникнення труднощів;
- збирає інформацію для підведення підсумків роботи
VІІ. Оцінювання учнів. Мотивація оцінок. Аналіз причин помилок учнів, шляхи їх усунення
Виставляючи оцінки, учитель відзначає учнів, які успішно виконали роботу, аналізує типові помилки.
VІІІ. Підсумок уроку
У ч и т е л ь. От і добігає кінця наше заняття, і, як ви самі вже переконалися, якість готового в’язаного виробу залежить від правильно підібраних спиць і пряжі, вибору узору й точності попередніх розрахунків.
Гра «Чарівний клубок» Учитель заздалегідь готує для гри клубок яскравої кольорової пряжі, і учні, передаючи його за бажанням одне одному, діляться враженнями від заняття (що їм найбільше сподобалось, що викликало труднощі, чого навчилися та про що ще хотіли б дізнатись).
ІХ. Домашнє завдання
Х. Прибирання робочих місць