Конспект тематичного заняття з математики для дітей старшої групи на тему “У нас в гостях Смішарики”

Про матеріал
Сприяти розвитку вмінь порівнювати і аналізувати. Розвивати увагу, логічне і асоціативне мислення, пам’ять. Виховувати в дітей вміння працювати з роздавальним матеріалом, цікавість до заняття з математики. Продовжувати формувати у дітей вміння обмірковувати хід виконання завдань. Удосконалювати вміння рахувати в межах 10 прямою і оберненою лічбою та від заданого числа, співвідносити числа і цифру. Закріпити склад чисел від 2-7. вчити помічати геометричні фігури в овочах і фруктах; ділити ціле на частини; розв’язувати логічні задачі. Вправляти дітей у вмінні порівнювати предмети за товщиною, висотою, кольором.
Перегляд файлу

Конспект тематичного заняття з математики для дітей старшої групи на тему

“У нас в гостях Смішарики”

 

Мета. Сприяти розвитку вмінь порівнювати і аналізувати. Розвивати увагу, логічне і асоціативне мислення, пам’ять.

Виховувати в дітей вміння працювати з роздавальним матеріалом, цікавість до заняття з математики.

Продовжувати формувати у дітей вміння обмірковувати хід виконання завдань. Удосконалювати вміння рахувати в межах 10 прямою і оберненою лічбою та від заданого числа, співвідносити числа і цифру. Закріпити склад чисел від 2-7. вчити помічати геометричні фігури в овочах і фруктах; ділити ціле на частини; розв’язувати логічні задачі.

Вправляти дітей  у вмінні порівнювати предмети за товщиною, висотою, кольором.

Матеріал. Презентація «Завдання від Смішариків»,  роздавальний   матеріал до дидактичної гри «Приготуй салат по рецепту», завдання на аркушах « Домалюй певну кількість яблук».

Хід заняття

  • Діти, чи любите ви сюрпризи?
  • Про що ви подумали, коли почули це слово? (асоціативне мислення)
  • Сьогодні до нас завітали герої з мультфільму «Смішарики». Як гадаєте, чому? Вони підготували для вас цікаві завдання. Але я от не знаю чи справитесь ви з ними? (діти переконують що справляться)
  • І для початку ми проведемо математичну розминку.

Гра  «Яке число більше?»

«Яке число я пропустила?»

  • Перше завдання у нас від Кроша. Він ніяк не може розібратися з цифрами.
  • Де можуть жити цифри? (в книгах, магазині, будинках, в школі…)
  • Чи можуть цифри жити в овочах і фруктах?
  • На яку цифру схожа вам морквина?(1)
  • А груша? (6)
  • Яка цифра може жити в мандарині? (3)
  • А в яблуці? (5)
  • Яка цифра заховалася в червоному яблуці? ( груші, сливі і т. д)
  • Скільки яблук?
  • Скільки овочів порахуйте і назвіть число на 1 більше…/ менше
  • Скільки зелених плодів?

Діти сідають за столи

  • Наступне завдання від Їжака. Він дуже любить готувати і друзі йому порадили рецепт смачного салату. Зараз ми спробуємо допомогти Їжачку приготувати його. (діти згідно рецепту викладають у силуетну тарілочку   певну кількість овочів або фруктів)

Screenshot_1

  • А от Копатич вважає, що з його завданням ви точно не справитесь. Спробуймо? Він почав збирати яблука до корзин, але не встиг.

Завдання від Копатича. (слід домалювати певну кількість яблук, щоб відповідало вказаному числу)

Screenshot_2

Фізкультхвилинка

Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз — присіли, другий — встали.

Всі біля мене на килимок  посідали.

Завдання від Бараша (діти сідають на лавочки)

  • Бараш із друзями посперичався: «Чи живуть в овочах і фруктах геометричні фігури. Як ви гадаєте? Які?
  • Яка фігура живе в апельсині? (якщо розрізати – круг, трикутники)

У перчині (трикутник, прямокутник, квадрат, круг – насінина)

У гарбуза ( овал, круг).

У груші – круг, трикутник. І т. д…

  • У мене є апельсин. Якщо його розділити навпіл, скількох дітей  я зможу пригостити? (2)
  • А якщо прийде ще двоє дітей? (половинки розрізати ще навпіл)
  • То скільки дітей я тоді пригощу? (4)
  • Скільки дітей я зможу пригостити, якщо розділю навпіл 2 яблука? (4)

Завдання від Нюши.

  • Зовсім нещодавно вона святкувала свій День народження. ( слайд: стіл, а на ньому 6 приборів)
  • Як гадається скільки гостей запросила у гості Нюша? (5) Чому? (бо Нюша була шостою)
  • Для своїх гостей вана приготувала торт (показ слайду: торт із свічками)
  • Як гадаєте, скільки років їй виповнилось? (5)
  • Чому так вирішили?( бо 5 свічок)
  • Чи всі свічки однакові? (ні)
  • Чим відрізняються? (кольором, висотою, товщиною)
  • Яка свічка горітиме найдовше?
  • Яка згорить найшвидше?
  • А ще Нюша, щоб розважати своїх гостей приготувала ось такі цікаві задачі.

Логічні задачі

  1. Слоненя, Зайченя і Ведмежа побудували собі нові будиночки і вирішили їх пофарбувати. Кому знадобиться більше фарби? Кому менше? Чому?
  2. Хто голосніше кукурікає: корова чи кіт?
  3. Відшукайте хлопчика, у якого не сині штани і не жовта футболка. Знайдіть дівчинку, у якої не зелені кросівки.
  4. Відшукайте хлопчика у якого немає кепки і не червоні шорти. Знайдіть дівчинку, у якої футболка не помаранчева і не рожева.
  • Молодці! Ви добре справилися з усіма завданнями від наших гостей. А за це для вас вони залишили свої сюрпризи, які нам доведеться шукати у групі напротязі цілого дня. (картинки із зображенням смішариків)

 

 

1

 

docx
Додано
29 березня 2020
Переглядів
2796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку