Мета: познайомитися з учнямн; повторити правила спiлкування з дорослими, однолiтками; ознайомити учнiв iз зошитом в клітинку, вимогами до оформлення зошита; повторити назви геометричних фiгур; поняття «ліворуч», «праворуч».
ЗАНЯТТЯ 1
Тема. Знайомство. Школа
Мета: познайомитися з учнямн; повторити правила спiлкування з дорослими, однолiтками; ознайомити учнiв iз зошитом в клітинку, вимогами до оформлення зошита; повторити назви геометричних фiгур; поняття «ліворуч», «праворуч».
Хiд заняття
Вправа на знайомство «Зоопарк»
Запропонуйте дітям сісти в коло. Запитайте: «Дітки, чи ходили ви до зоопарку? (Відповіді учнів.) Зараз ми влаштуємо зоопарк просто в класі». Роздаємо дітям картки і зображенням тваринок, і по черзі називаємо своє ім’я та назву цієї тваринки.
2. Ознайомлення зi словами: учитель, учень, учениця, учнi, школяр, школярка, школярi.
Загадки
В сумцi — зошити, буквар.
То до шкоди йде... (школяр).
Дає здоров’я спорт,
Вагу — солодкий торт,
Мед — працьовитi бджоли,
Знання глибокi — ... (школа).
3. Вивчення вiрша
Спитає вчитель — треба встать,
Дозволить сiсти,— тихо сядь,
Сказати хочеш,— не шуми,
А тiльки руку піднiми.
4. Слова ввiчливостi, привiтання: «Доброго ранку», «Добрий день», «Добрий вечір», «Привiт» (для друзiв),«До побачення», «На все добре».
5. Обговорення ситуацiї
ЗАПАМ’ЯТАЛА
Научила доню мати
«До побачення» казати
І дiвча отi слова
Нi на мить не забува.
Ступить з двору на порiг:
— До побачення!— до всiх...
— Чи правильно вживала дiвчинка слова «До побачення?» Коли потрiбно їх казати?
6.Перегляд мультфільм.
–Діти які ви знаєте правила?( відповіді дітей)
Отже, правила підказують вам, що можна робити, а що не можна. У школі ви щодня зустрічаєтесь з великою кількістю людей : з однокласниками, вчителями та іншими працівниками школи й учнями з інших класів. Щоб усім було добре, треба знати і виконувати особливі правила»
Демонстрація фрагмента мультфільма «Як Незнайко навчається», обговорення
*Що хотів зробити Незнако?
*За що малюки образилися на нього?
6. Фiзкультхвилинка.
Раз, два — дружно встали,
Велетнями ми всi стали.
Руки в сторони, як крила,
І на пояс — три-чотири.
Вправо, влiво повернулись,
Нахилились i прогнулись.
Раз — присiли, два — присiли,
І за парти тихо сiли.
7. Розвиток мовлення. Робота зi звуками
— Послухайте вiрш про сома (малюнок) i скажiть, який звук повторюється найчастiше?
Сом наївся досхочу:
Ситно сому-вусачу.
Спочиває сивий сом:
— Ой, солодкий сниться сон!
— Де живе сом? Придумайте слова, якi починаються на букву С.
8. Математика
— Давайте порахуємо, скiльки дітей прийшло сьогоднi на заняття.
— Скiльки дiвчат? Скiльки хлопцiв?
9. Пiдсумок заняття. Повторення вивченого
Вправа «Усмішка поколу»
Дітки давайте станемо в коло і передаймо усмішку, «беручи її в долоні» та «передаючи її» далі по колу «із рук у руки».