Конспект уроку 2 клас НУШ

Про матеріал
Конспект уроку для учнів класу. Даний конспект ставить на меті видати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Адресовано вчителям англійської мови, які викладають в початкових класах. Різноманітні методи та прийоми роботи, запропоновані в конспекті, спрямовані на збагачення словникового запасу учнів, закріплення та систематизацію набутих знань, розвиток уяви, уваги та мислення.
Перегляд файлу

Тема : Шкільне приладдя

Мета : презентувати нові лексичні одиниці; практикувати вживання граматичної структури

            Have you got…? –I have got…;

             розвивати пам'ять, увагу, мислення, комунікативні навички;

             виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання: предметні малюнки, схеми, картки.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Привітання

2. Бесіда з черговим

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

III Фонетична зарядка

[ i:] – [i:] - [i:]  we – we - we

                        Pretty picture

                        Pretty teacher                  

IV АОЗ

1. Уведення в іншомовну атмосферу.

1} Game with a ball

T: What is your name? What is her name? What is his name?

Where are you from? Where is he from? Where is she from?

2} Game “Засели будиночок

  Учні витягують малюнки із зображенням малюнків дітей та розміщують у відповідну колонку

                 He                       She

Ps: This is Tom/Ann/Nick/…

T: Read the boys’ names, read the girls’ names.

T: Що означає цифра біля імені.

Ps: Age. He is ten. She is eight.

3} Game “Agree or disagree”

T: {показує малюнок Tom, 8} He is Tom. He is 8.

Ps; Yes or No.

4] Розвиток умінь мовлення

T: А яким одним словом ми можемо назвати всіх дітей {friends}

Ps: This is my friend. His name is … He is…

       This is my friend. Her name is… She is  

V. Основна частина уроку.

1. Розвиток умінь мовлення.Game Збери портфель. Введення нової лексики.

T: school  - book- copybook- pen - pencil- pencil case - 

2. Фізкультхвилинка

3. Відпрацювання нового лексичного матеріалу. Game “Game disappearing cards”

1} Pen, pencil, ook, copybook, ruler, pencil-case

2} Вживання структури I have got…

P: I have got a pen/ a book/ …

4} Game

Учні виходять і витягують малюнок та стають біля дошки

Ps: I have got a ruler.

Ps: He has got a ruler./ She has got a

Вчитель називає слово, а учні , в кого є такий малюнок присідають.

5} Game “Brick”

Pen {1}    book {2}   ruler {3}   schoolbag {4}    pencil {5}    copybook {6}

T: It is a pen. { показує “book”}

Ps: No, it is not.

6} Match

Учні з’єднують малюнок із словом

7} Writing

Учні виписують назви шкільних предметів

Book, room, copybook, pen, good, pet, pencil, book, pencil-case, dog, cat, frog, ten.

T: good, pet, book, dog, cat, frog, ten. { Які слова залишилися?}

T: Show me a pen/ book/ …

IV Заключна частина уроку

Підсумок уроку

Game “Catch the fly”

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 2 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
5 квітня 2020
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку