Тема : Шкільне приладдя
Мета : презентувати нові лексичні одиниці; практикувати вживання граматичної структури
Have you got…? –I have got…;
розвивати пам'ять, увагу, мислення, комунікативні навички;
виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання: предметні малюнки, схеми, картки.
Хід уроку
І. Організація класу.
1. Привітання
2. Бесіда з черговим
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
III Фонетична зарядка
[ i:] – [i:] - [i:] we – we - we
Pretty picture
Pretty teacher
IV АОЗ
1. Уведення в іншомовну атмосферу.
1} Game with a ball
T: What is your name? What is her name? What is his name?
Where are you from? Where is he from? Where is she from?
2} Game “Засели будиночок”
Учні витягують малюнки із зображенням малюнків дітей та розміщують у відповідну колонку
He She
Ps: This is Tom/Ann/Nick/…
T: Read the boys’ names, read the girls’ names.
T: Що означає цифра біля імені.
Ps: Age. He is ten. She is eight.
3} Game “Agree or disagree”
T: {показує малюнок Tom, 8} He is Tom. He is 8.
Ps; Yes or No.
4] Розвиток умінь мовлення
T: А яким одним словом ми можемо назвати всіх дітей {friends}
Ps: This is my friend. His name is … He is…
This is my friend. Her name is… She is…
V. Основна частина уроку.
1. Розвиток умінь мовлення.Game “Збери портфель”. Введення нової лексики.
T: school - book- copybook- pen - pencil- pencil case -
2. Фізкультхвилинка
3. Відпрацювання нового лексичного матеріалу. Game “Game disappearing cards”
1} Pen, pencil, ook, copybook, ruler, pencil-case
2} Вживання структури I have got…
P: I have got a pen/ a book/ …
4} Game
Учні виходять і витягують малюнок та стають біля дошки
Ps: I have got a ruler.
Ps: He has got a ruler./ She has got a…
Вчитель називає слово, а учні , в кого є такий малюнок присідають.
5} Game “Brick”
Pen {1} book {2} ruler {3} schoolbag {4} pencil {5} copybook {6}
T: It is a pen. { показує “book”}
Ps: No, it is not.
6} Match
Учні з’єднують малюнок із словом
7} Writing
Учні виписують назви шкільних предметів
Book, room, copybook, pen, good, pet, pencil, book, pencil-case, dog, cat, frog, ten.
T: good, pet, book, dog, cat, frog, ten. { Які слова залишилися?}
T: Show me a pen/ book/ …
IV Заключна частина уроку
Підсумок уроку
Game “Catch the fly”