1
ПЛАН-КОНСПЕКТУ УРОКУ
АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 2 КЛАСІ
Тема: Весняні місяці. Мій день народження. Вивчення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок говоріння.
Мета.
Навчальна:
Повторити лексику з теми «Кольори», «Пори року». Ознайомити учнів з назвами весняних місяців.
Учити школярів називати дату народження.
Навчити учнів планувати мовленнєві дії, використовуючи вивчені лексичні одиниці.
Розвиваюча:
Розвивати навички аудіювання, читання, говоріння та письма.
Розвивати мислення, увагу, пам'ять, уяву та спостережливість учнів.
Виховна:
Виховувати повагу до оточуючих;
Виховувати прагнення вивчати англійську мову.
Виховувати культуру спілкування і доброзичливі взаємини.
Виховувати чемність, ввічливість, організованість, дисциплінованість.
Обладнання: лялька Смайлик, тематичні малюнки, дидактичні картки, підручники, робочі зошити.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Привітання. Привітання зі Смайлі.
Good morning, children! It's nice to see you. It's time to start our lesson!
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.
We continue the topic «My favourite season». Ми продовжуємо тему «Моя улюблена пора року» і сьогодні ми ознайомимося з назвами весняних місяців, пригадаймо ті слова і словосполучення, які вивчили на попередньому уроці, навчимося називати дату свого народження. Так як тема уроку сьогодні святкова, учні, які будуть активно працювати, отримуватимуть кульки, які можна буде вдома розфарбувати.
ІІІ. ФОНЕТИЧНА ХВИЛИНКА.
Let's start a lesson with a phonetic drill.
Look, listen and repeat the sounds.
[i] – is, little, pretty
[ai] – I, like, my
[o:l] – doll, small
Repeat the rhyme after me.
My little doll is very small,
I like my pretty little doll.
ІV. МОВЛЕННЄВА ЗАРЯДКА.
На попередніх уроках ви познайомились з назвами пір року англійською мовою. А ще раніше ми з вами вивчили кольори. Зараз я пропоную виконати завдання. Look at the blackboard. Необхідно з'єднати слова з лівої і правої колонок так, щоб утворились буквосполучення.
hot |
autumn |
green |
summer |
snowy |
spring |
rainy |
flower |
warm |
tree |
red |
winter |
V. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
УВЕДЕННЯ В ІНШОМОВНУ АТМОСФЕРУ.
Open your pupil's books at page one, two, two. Розгляньте малюнок. Що ви бачите на малюнку? (Листки календаря). Як ви вважаєте, до якої пори року відносять ці місяці? (It is spring). Well done! Listen and point.
March – березень
April – квітень
May – травень
РОЗВИТОК НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ.
Look at task two in your pupil's book. Look at the picture. Кого ви бачите на малюнку? (Two girls) Що роблять дівчата? (Вони розмовляють). Let's listen the dialogue. Послухайте розмову дівчат. Well done! Про яку пору року йшлося в розмові? (About spring). Про який день говорили дівчата? (Про день народження). Great job!
ТРЕНУВАННЯ У СКЛАДАННІ ДІАЛОГУ.
Now look at task three in your pupil's book. Let's speak! У кожного з вас є свято, яке приходить раз на рік. Як воно називається? (It is birthday). Work in pairs. Запитайте один в одного, якої пори року ваше день народження? Наприклад: When is your birthday? – It is in …(пора року)
РОЗВИТОК ЛЕКСИКО-ОРГФОГРАФІЧНИХ НАВИЧОК.
You get the cards, let's do the task!
It is snow in _______________ It is rainy in_______________ It is hot in________________ It is warm in _______________ |
winter summer spring autumn |
ФІЗКУЛЬХВИЛИНКА.
Stand up children! It is time to rest!
Hands up! Hands down!
Hands on hips! Sit down!
Hands up! To the sides!
Bend left! Bend right!
One, two, three! Hop!
One, two, three! Stop!
Stand still!
УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ.
Повторення правил читання буквосполучень ee, ea, ck, all. Look at me and repeat the rules!
[i:] – seet, meet, feet, beat, meat, sea
[k] – cock, clock, stock
[ol] – ball, small, tall, fall
You have cards. Let's read!
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Пояснення домашнього завдання.
Виконати завдання на картках (розфарбувати кульки і з'єднати малюнки з правильною назвою кольору. Повторити слова).