Календарне планування НУШ англійська мова 2 клас І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в НУШ для 2 класу (І семестр) за підручником С. Губарєва,О.Павліченко,Л.Залюбовська
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування

уроків англійської мови у 2 класі

до підручника “Start up

Губарєва С.С.,Павліченко О.М., Залюбовська Л.В.

I семестр

Дата

Тема

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

Вправи та завдання

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Змістова лінія

Лексика

Літери і фонікси

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемне висловлювання

UNIT 1. My Family, Friends and Me. Моя сімя, друзі та я

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

1

 

Привіт , друзі

Вітається та представляється, веде діалогічне мовлення з однокласником

Hello,What’s your name?Nice to meet you? I am…, Good buy

 

Впр.1,2,3 c.5

Впр.4 c.5

Впр. 4-5 c.5

Впр.4 с.5

 

2

 

Доброго ранку!

Вітається, запитує про справи

Good morning?good afternoon?good buy

 

Впр.1-2 с.6

Впр.3 с.6

Впр.5 с.6

Впр.4 с.6

 

3

 

Мені 7 років

Запитує про вік, констатує правильну чи неправильну відповідь

Are you Jill? Yes?I am

Are you Rolly? No,I am not. I am Polly

Ii

впр1 c.7

впр.3-4 с.8

Впр.2 с.7

Впр.6. с.8

Впр.4 в с.8

Впр.4 с.8

4

 

Я з України

Запитує та дає відповідь на запитання про місце проживання

Where are you from?I am from Ukraine

A a,Rr

Впр.1,3 с.9

Впр.2 с.9

Впр.4 с.9

Впр.5 с.9

 

 

5

 

Зустрічайте мою сімю

Розповідає про родину, задає питання другу

Have you got …? I have got…

Th,Oo

Впр.1-2 с.10

Впр.4 с.10

Впр.3 с.10

Впр.5 с.10

 

6

 

Вони мої онуки

Розповідає про родину, задає питання другу

Which is my family?

 

 

Впр.1-3 с.11

Впр.3-4 с.11

 

Впр.5 с.11

 

7

 

У тебе є двоюрідний брат?

Розповідає про родину, задає питання другу

Have you got an aunt?Yes, I have. Her name is Kate

Hh,Uu

Впр.1-2 с.12

Впр.3 с.12

Впр.5 с.12

Впр.6 с.12

 

8

 

Мій ранок

Розповідає про режим дня

Get up,brush teeth,wash face,have breakfast,get dressed,go to school

Ee,sh

Впр.1-2 с.13

Впр.3 с.14

Впр.4 с.14

Впр.5 с.14

 

9

 

Після школи

Розповідає про режим дня

Go home,play computer,do homework,help

Cc

Впр.1-2 с.15

Впр.3 с.15

Впр.4 с.15

Впр.5 с.15

 

10

 

Вихідні

Розповідає про вихідний день

 

Ii

Впр.1-2 с.16

Впр.3 с.16

Впр.4 с.16

Впр.5 с.16

 

11

 

Ми- творчі

Проектна робота «Родинний альбом» С.17

12

 

Час історій

Урок усного мовлення  С.18

13

 

Повторення

гра «Кубики»

С.19

14

 

Повторення

гра «Кубики»

С.19-20

15

 

Повторення

Проектна робота Мій друг. Мій день  С.20

UNIT 2    My school.Моя школа

Громадська відповідальність:використовує модель поведінки , яка мне суперечить правилам шкільного життя

16

 

У мене є шкільна сумка

Розповідає про  шкільні речі

Шкільне приладдя

Oo,Pp

Впр.1-2 с.21

Впр.4 с.21

 

Впр.5 с.21

 

17

 

Якого кольору твоя гумка

Називає кольори шкільних предметів, задає запитання

Шкільне приладдя

Ck,Aa

Впр.1-2 с.22

Впр.3 с.23

Впр.4 с.23

Впр.5 с.23

 

18

 

Моя класна кімната

Описує класну кімнату

 

Uu,Dd

Впр.1-2 с.24

Впр.3 с.25

Впр.4 с.25

Впр.5 с.25

 

19

 

Де моя ручка?

Ставить запитання про місце знаходження шкільних предметів

 шкільні предмети

wh

Впр.1-2 с.26

Впр.3 с.26

Впр.4 с.26

Впр.5 с.26

 

20

 

Розгорни свою книжку

Виконує та розуміє команди

 

Ea,ee,Nn

Впр.1 с.27

Впр.2 с.27

Впр.3 с.27

Впр.4 с.27

 

21

 

Ми вміємо малювати

 

 

ng

Впр.1-2 с.28

Впр.3 с.28

Впр.4 с.28

Впр.5 с.28

 

22

 

Ти вмієш грати у футбол?

Розповідає про свої вміння

 

Oo,Jj

Впр.1-2 с.29

Впр.3 с.29

Впр.4 с.29

Впр.5 с.29

 

23

 

Шкільні правила

Говорить про правила поведінки в школі

 

Yy

Впр.1-2 с.30

Впр.3 с.30

Впр.4 с.30

Впр.5 с.30

 

24

 

Шкільні речі

Називає шкільні речі, складає речення

 

 

Впр.1-2 с.31

Впр.3 с.31

Впр.4 с.31

Впр.5 с.31

 

25

 

Школа-це весело

Розповідає про свої шкільні речі

 

 

Впр.3 с.32

Впр.1 с.32

Впр.2 с.32

Впр.4-5 с.32

 

26

 

Ми- творчі

Проектна робота  Створення коллажу С.33

27

 

Час історій

Урок усного мовлення   С.34

28

 

Повторення

Гра Кубики

С.35

29

 

Повторення

Гра Кубики

С.35-36

30

 

Проектна робота  Мій портфель   С.36

UNIT 3Tasty food. Cмачна їжа   

Підприємницька та фінансова  грамотність:розуміє необхідність планування покупок ,складає просте меню з корисних продуктів

Здоровя і безпека :розрізняє здорову та шкідливу їжу дотримується здорового способу життя

31

 

Мій сніданок

Розповідає про сніданок

Назви страв

Ch,Gg

Впр.1-2 с.37

Впр.3 с.37

Впр.4 с.38

Впр.5 с.38

 

32

 

Ми любимо фрукти

Називає фрукти

Назви фруктів

 

Впр.1-2 с.39

Впр.3 с.40

Впр.4 с.40

Впр.5 с.40

 

33

 

 Я не люблю зелений горошок

Складає речення

I like

I don’t like

Gg

Впр.1-2 с.41

Впр.3 с.41

Впр.4 с.41

Впр.5 с.41

 

34

 

Що у твоєму ланч-боксі?

Запитує однокласника про ланч бокс

 

Ww

Впр.1-2 с.42

Впр.3 с.42

Впр.4 с.42

Впр.5 с.42

 

35

 

Пообідаємо!

Розповідає про обід

We have got…

 

Впр.1-2 с.43

Впр.3 с.44

Впр.4 с.44

Впр.5 с.44

 

36

 

Сімейна вечеря

Розповідає про вечерю

 

 

Впр.1-2 с.45

Впр.3 с.45

Впр.4 с.46

Впр.5 с.46

 

37

 

Моє меню

Розказує про меню

 

 

Впр.1-2 с.47

Впр.3 с.47

Впр.4 с.47

Впр.5 с.47

 

38

 

Скільки це коштує?

Рахує ціну продуктів

Numbers 1-20

 

Впр.1-2 с.48

Впр.3 с.48

Впр.4 с.48

Впр.5 с.48

 

39

 

Ходімо до кафе

Розігрує ситуації в кафе

 

 

Впр.1 с.49

Впр.2 с.49

Впр.3 с.49

 

 

40

 

Ходімо до кафе

Розігрує ситуації в кафе

проектна робота

Впр.5-6 с.50

41

 

Ми-творчі

Проектна робота

Вчимося готувати с.51

42

 

Час історій

Урок усного мовлення

С.52

43

 

Повторення

Гра Кубики

С.53

44

 

Повторення

Гра Кубики

С.53-54

45

 

Повторення

Проектна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Volynets Yulya
    Дуже дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сініцина Анжеліка Володимирівна
    Дуже дякую за плідну працю!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Приходченко Яна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Уманська Жанна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Кравчук Віра Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Королевська Алла Юріівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
9 вересня 2019
Переглядів
17136
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку