Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 2 класі
до підручника “Start up”
Губарєва С.С.,Павліченко О.М., Залюбовська Л.В.
I семестр
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||
Змістова лінія |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
||||
UNIT 1. My Family, Friends and Me. Моя сім’я, друзі та я Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||||
1 |
|
Привіт , друзі |
Вітається та представляється, веде діалогічне мовлення з однокласником |
Hello,What’s your name?Nice to meet you? I am…, Good buy |
|
Впр.1,2,3 c.5 |
Впр.4 c.5 |
Впр. 4-5 c.5 |
Впр.4 с.5 |
|
|
2 |
|
Доброго ранку! |
Вітається, запитує про справи |
Good morning?good afternoon?good buy |
|
Впр.1-2 с.6 |
Впр.3 с.6 |
Впр.5 с.6 |
Впр.4 с.6 |
|
|
3 |
|
Мені 7 років |
Запитує про вік, констатує правильну чи неправильну відповідь |
Are you Jill? Yes?I am Are you Rolly? No,I am not. I am Polly |
Ii |
впр1 c.7 впр.3-4 с.8 |
Впр.2 с.7 |
Впр.6. с.8 |
Впр.4 в с.8 |
Впр.4 с.8 |
|
4 |
|
Я з України |
Запитує та дає відповідь на запитання про місце проживання |
Where are you from?I am from Ukraine |
A a,Rr |
Впр.1,3 с.9 |
Впр.2 с.9 Впр.4 с.9 |
Впр.5 с.9 |
|
|
|
5 |
|
Зустрічайте мою сім’ю |
Розповідає про родину, задає питання другу |
Have you got …? I have got… |
Th,Oo |
Впр.1-2 с.10 |
Впр.4 с.10 |
Впр.3 с.10 |
Впр.5 с.10 |
|
|
6 |
|
Вони мої онуки |
Розповідає про родину, задає питання другу |
Which is my family?
|
|
Впр.1-3 с.11 |
Впр.3-4 с.11 |
|
Впр.5 с.11 |
|
|
7 |
|
У тебе є двоюрідний брат? |
Розповідає про родину, задає питання другу |
Have you got an aunt?Yes, I have. Her name is Kate |
Hh,Uu |
Впр.1-2 с.12 |
Впр.3 с.12 |
Впр.5 с.12 |
Впр.6 с.12 |
|
|
8 |
|
Мій ранок |
Розповідає про режим дня |
Get up,brush teeth,wash face,have breakfast,get dressed,go to school |
Ee,sh |
Впр.1-2 с.13 |
Впр.3 с.14 |
Впр.4 с.14 |
Впр.5 с.14 |
|
|
9 |
|
Після школи |
Розповідає про режим дня |
Go home,play computer,do homework,help |
Cc |
Впр.1-2 с.15 |
Впр.3 с.15 |
Впр.4 с.15 |
Впр.5 с.15 |
|
|
10 |
|
Вихідні |
Розповідає про вихідний день |
|
Ii |
Впр.1-2 с.16 |
Впр.3 с.16 |
Впр.4 с.16 |
Впр.5 с.16 |
|
|
11 |
|
Ми- творчі |
Проектна робота «Родинний альбом» С.17 |
||||||||
12 |
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.18 |
||||||||
13 |
|
Повторення гра «Кубики» |
С.19 |
||||||||
14 |
|
Повторення гра «Кубики» |
С.19-20 |
||||||||
15 |
|
Повторення |
Проектна робота Мій друг. Мій день С.20 |
||||||||
UNIT 2 My school.Моя школа Громадська відповідальність:використовує модель поведінки , яка мне суперечить правилам шкільного життя |
|||||||||||
16 |
|
У мене є шкільна сумка |
Розповідає про шкільні речі |
Шкільне приладдя |
Oo,Pp |
Впр.1-2 с.21 |
Впр.4 с.21 |
|
Впр.5 с.21 |
|
|
17 |
|
Якого кольору твоя гумка |
Називає кольори шкільних предметів, задає запитання |
Шкільне приладдя |
Ck,Aa |
Впр.1-2 с.22 |
Впр.3 с.23 |
Впр.4 с.23 |
Впр.5 с.23 |
|
|
18 |
|
Моя класна кімната |
Описує класну кімнату |
|
Uu,Dd |
Впр.1-2 с.24 |
Впр.3 с.25 |
Впр.4 с.25 |
Впр.5 с.25 |
|
|
19 |
|
Де моя ручка? |
Ставить запитання про місце знаходження шкільних предметів |
шкільні предмети |
wh |
Впр.1-2 с.26 |
Впр.3 с.26 |
Впр.4 с.26 |
Впр.5 с.26 |
|
|
20 |
|
Розгорни свою книжку |
Виконує та розуміє команди |
|
Ea,ee,Nn |
Впр.1 с.27 |
Впр.2 с.27 |
Впр.3 с.27 |
Впр.4 с.27 |
|
|
21 |
|
Ми вміємо малювати |
|
|
ng |
Впр.1-2 с.28 |
Впр.3 с.28 |
Впр.4 с.28 |
Впр.5 с.28 |
|
|
22 |
|
Ти вмієш грати у футбол? |
Розповідає про свої вміння |
|
Oo,Jj |
Впр.1-2 с.29 |
Впр.3 с.29 |
Впр.4 с.29 |
Впр.5 с.29 |
|
|
23 |
|
Шкільні правила |
Говорить про правила поведінки в школі |
|
Yy |
Впр.1-2 с.30 |
Впр.3 с.30 |
Впр.4 с.30 |
Впр.5 с.30 |
|
|
24 |
|
Шкільні речі |
Називає шкільні речі, складає речення |
|
|
Впр.1-2 с.31 |
Впр.3 с.31 |
Впр.4 с.31 |
Впр.5 с.31 |
|
|
25 |
|
Школа-це весело |
Розповідає про свої шкільні речі |
|
|
Впр.3 с.32 |
Впр.1 с.32 |
Впр.2 с.32 |
Впр.4-5 с.32 |
|
|
26 |
|
Ми- творчі |
Проектна робота Створення коллажу С.33 |
||||||||
27 |
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.34 |
||||||||
28 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.35 |
||||||||
29 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.35-36 |
||||||||
30 |
|
Проектна робота Мій портфель С.36 |
|||||||||
UNIT 3Tasty food. Cмачна їжа Підприємницька та фінансова грамотність:розуміє необхідність планування покупок ,складає просте меню з корисних продуктів Здоров’я і безпека :розрізняє здорову та шкідливу їжу дотримується здорового способу життя |
|||||||||||
31 |
|
Мій сніданок |
Розповідає про сніданок |
Назви страв |
Ch,Gg |
Впр.1-2 с.37 |
Впр.3 с.37 |
Впр.4 с.38 |
Впр.5 с.38 |
|
|
32 |
|
Ми любимо фрукти |
Називає фрукти |
Назви фруктів |
|
Впр.1-2 с.39 |
Впр.3 с.40 |
Впр.4 с.40 |
Впр.5 с.40 |
|
|
33 |
|
Я не люблю зелений горошок |
Складає речення |
I like I don’t like |
Gg |
Впр.1-2 с.41 |
Впр.3 с.41 |
Впр.4 с.41 |
Впр.5 с.41 |
|
|
34 |
|
Що у твоєму ланч-боксі? |
Запитує однокласника про ланч бокс |
|
Ww |
Впр.1-2 с.42 |
Впр.3 с.42 |
Впр.4 с.42 |
Впр.5 с.42 |
|
|
35 |
|
Пообідаємо! |
Розповідає про обід |
We have got… |
|
Впр.1-2 с.43 |
Впр.3 с.44 |
Впр.4 с.44 |
Впр.5 с.44 |
|
|
36 |
|
Сімейна вечеря |
Розповідає про вечерю |
|
|
Впр.1-2 с.45 |
Впр.3 с.45 |
Впр.4 с.46 |
Впр.5 с.46 |
|
|
37 |
|
Моє меню |
Розказує про меню |
|
|
Впр.1-2 с.47 |
Впр.3 с.47 |
Впр.4 с.47 |
Впр.5 с.47 |
|
|
38 |
|
Скільки це коштує? |
Рахує ціну продуктів |
Numbers 1-20 |
|
Впр.1-2 с.48 |
Впр.3 с.48 |
Впр.4 с.48 |
Впр.5 с.48 |
|
|
39 |
|
Ходімо до кафе |
Розігрує ситуації в кафе |
|
|
Впр.1 с.49 |
Впр.2 с.49 |
Впр.3 с.49 |
|
|
|
40 |
|
Ходімо до кафе |
Розігрує ситуації в кафе |
проектна робота Впр.5-6 с.50 |
|||||||
41 |
|
Ми-творчі |
Проектна робота Вчимося готувати с.51 |
||||||||
42 |
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.52 |
||||||||
43 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.53 |
||||||||
44 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.53-54 |
||||||||
45 |
|
Повторення |
Проектна робота |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|