конспект уроку біології в 7 класі "ЖИВЛЕННЯ ТВАРИН"

Про матеріал

Тип уроку

Урок засвоєння знань й способів діяльності.

Основні поняття й ключові терміни уроку

ЖИВЛЕННЯ ТВАРИН. Гетеротрофи.

Основні способи діяльності

Репродуктивний: Дедуктивне формулювання. Опис. Пояснення.

Продуктивний: Самостійна робота з ілюстраціями. Творче повідомлення

Основні емоційно-оцінні норми

Інтелектуальні уявлення про дивовижність й різноманітність пристосувань у тваринному світі

Перегляд файлу

ЖИВЛЕННЯ ТВАРИН

Цільові завдання уроку.

Пізнавальні, учень формулює визначення «ЖИВЛЕННЯ ТВАРИН» та називає особливості обміну речовин гетеротрофного організму; називає джерела та шляхи надходження їжі у тварин.

Розвивальні: учень описує способи живлення тварин; пояснює значення живлення для організму.

 Творчо-пошукові: учень застосовує знання різноманітності тваринних організмів для визначення способу живлення конкретних видів тварин.

Ціннісно-виховні: учень формує інтелектуальні уявлення про дивовижність і вражаючу різноманітність тваринного світу.

Тип уроку

Урок засвоєння знань й способів діяльності.

Основні поняття й ключові терміни уроку

ЖИВЛЕННЯ ТВАРИН. Гетеротрофи.

Основні способи діяльності

Репродуктивний: Дедуктивне формулювання. Опис. Пояснення.

Продуктивний: Самостійна робота з ілюстраціями. Творче повідомлення

Основні емоційно-оцінні норми

Інтелектуальні уявлення про дивовижність й різноманітність пристосувань у тваринному світі

                                                   СТРУКТУРА УРОКУ

І. Вступна частина уроку

Актуалізація і корекція опорних знань

    Пригадайте! Які процеси життєдіяльності тварин ви знаєте?

Мотивація навчальної діяльності

Робота з цитатою до уроку. «Завдяки живленню тварини отримують разом з їжею речовини й енергію, необхідні для життя». Застосуйте «шістку слуг» під назвою «ЯК?», «ЧОМУ?», «ХТО?», «ЩО?», «ДЕ?» і «КОЛИ?» та сформулюйте запитання до змісту цитати.

Повідомлення теми та завдань уроку.

  1.0собливості обміну речовин гетеротрофного організму 

   2. Джерела їжі у тварин.

     3. Способи живлення тварин.

ІІ. Основна частина уроку

РЕПРОДУКТИВНИЙ РІВЕНЬ ДІЯЛЬНОСТІ (сприйняття - осмислення - запам'ятовування)                           

1.Які особливості обміну речовин гетеротрофного організму.

Пояснення. Вчитель створює проблемне запитання «Чим гетеротрофне живлення росянки відрізняється від гетеротрофного живлення тигра?», використовує ілюстрації обміну речовин підручника й пояснює основну особливість обміну речовин гетеротрофних організмів.

 Результат діяльності: учень формулює визна­чення «ЖИВЛЕННЯ ТВАРИН» та називає осо­бливості обміну речовин гетеротрофного  організму?

2.Якими є джерела їжі у тварин?

Бесіда вчителя з використанням прикладів про джерела й шляхи надходження їжі у тварин.

Результат діяльності: учень називає джерела та шляхи надходження їжі у тварин

3. Якими є способи живлення у тварин?

Робота з підручником Учитель показує схему «Способи живлення тварин» і разом з учнями підбирає приклади тварин, у яких вони спостерігаються.

ПРОДУКТИВНИЙ РІВЕНЬ ДІЯЛЬНОСТІ(закріплення - формування - застосування - узагальнення)

Самостійна робота з ілюстраціями. Вчитель організовує роботу з ілюстраціями у підручнику (с. 155)

для визначення видів тварин, їх систематичної належності до певного типу і способу живлення.

Результат діяльності: учень застосовує знання різноманітності тварин- них організмів для визначення способу живлення конкретних видів тварин.

Пошукова робота з словником для визначення термінів, що використовуються в короткому науковому описі живлення вестиментифер.

Результат діяльності: учень формує уявлення про дивовижність і вражаючу різноманітність пристосувань тваринного світу.

III. Завершальна частина уроку

Перевірка та оцінювання досягнень. 

Формулювання основного поняття та ключових термінів уроку.

Тест-зіставлення «Способи живлення тварин»

 

Підсумок уроку.

Висновок про рівень досягнень на уроці. Виставлення оцінок.

Домашнє завдання.

§34. Повторити §1-4.  Творче повідомлення «Хто такі вестиментифери?»

 

docx
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
2465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку