Конспект уроку"Числа"

Про матеріал
1. Навчальна: ознайомити учнів з назвами чисел від 1 до 10 англійською мовою. 2. Розвивальна: розвивати мовлення, слухання, пам'ять та увагу учнів. 3. Виховна: формувати інтерес до вивчення англійської мови та культуру спілкування
Перегляд файлу

Клас: 2 клас
Тема уроку: Numbers (Числа)
Тип уроку: Вивчення нового матеріалу
Мета уроку:

  1. Навчальна: ознайомити учнів з назвами чисел від 1 до 10 англійською мовою.
  2. Розвивальна: розвивати мовлення, слухання, пам'ять та увагу учнів.
  3. Виховна: формувати інтерес до вивчення англійської мови та культуру спілкування.

Обладнання:

  • Картки з числами (1–10).
  • Малюнки з відповідною кількістю предметів (яблука, кубики тощо).
  • Аудіозапис із назвами чисел.
  • Презентація (або плакат) із числами та їх написанням.
  • Іграшки для гри.

Хід уроку

1. Організаційний момент (2–3 хв.)

  • Привітання:
    Teacher: "Good morning, children!"
    Pupils: "Good morning, teacher!"
  • Перевірка готовності учнів до уроку.

2. Мотивація до навчання (2 хв.)

Teacher: "Today we will learn numbers in English. Let's count together and have fun!"


3. Актуалізація опорних знань (5 хв.)

  • Повторення вже знайомих слів англійською (кольори, іграшки тощо).
  • Питання до учнів:
    Teacher: "How many apples do you see? (показ малюнка)"
    Pupils: "Three!"

4. Вивчення нового матеріалу (15 хв.)

  1. Представлення чисел (1–10):
    • Вчитель показує картки з числами та вимовляє їх:
      "One, two, three…"
    • Учні повторюють за вчителем.
  2. Робота з візуальним матеріалом:
    • Показ малюнків з предметами, їх кількість відповідає числу:
      Teacher: "How many balls?"
      Pupils: "Five!"
    • Співвіднесення чисел і предметів.
  3. Слухання аудіозапису:
    • Учні слухають назви чисел та повторюють їх.
  4. Закріплення:
    • Рахунок на пальцях.
    • Викладання чисел за допомогою іграшок.

5. Фізкультхвилинка (5 хв.)

  • Пісня або вірш із числами.
    Наприклад:
    "One, two, three, clap your hands with me!"

6. Практична діяльність (10 хв.)

  1. Гра "Guess the Number":
    • Вчитель показує кількість пальців, учні називають число.
  2. Гра "Find the Number":
    • Учні знаходять потрібне число серед карток.

7. Підсумок уроку (5 хв.)

  • Підрахунок:
    Teacher: "Let’s count together: one, two, three…"
  • Питання:
    Teacher: "What number is this? (показує картку)"
    • Учні відповідають.
  • Похвала учнів за активну роботу.

8. Домашнє завдання (2 хв.)

  • Намалювати 10 предметів і підписати їх англійськими числами (за допомогою батьків).
  • Вивчити числа 1–10 напам’ять.

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку