Конспект уроку "Clothes" англійська мова 2 клас.

Про матеріал
Конспект уроку за темою "Clothes" можно використовувати для закріплення матеріалу за темою "Одяг" в 2 класі.
Перегляд файлу

 

КОНСПЕКТ УРОКУ «FASHION HOUSE». 2 КЛАС

Мета:

  • навчальна повторити раніше вивчені лексичні одинці за темою «CLOTHES»  (ОДЯГ)» , активізувати вивчений граматичний матеріал попередніх уроків; практикувати мовні засоби за підтемою «Кольори», «Одяг».
  • розвивальна: розвивати спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію; удосконалювати фонетику; усні комунікативні вміння з опорою на наочність, розвивати увагу та зорову пам’ять, спостережливість, розвиток навичок правильного читання та каліграфічного письма і правильного читання.
  • виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших , формувати доброзичливу атмосферу в класі, виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, бажання вивчати іноземну мову, виховувати звичку до систематичної розумової праці.

Обладнання: флeшкартки за темами: «Одяг», «Кольори», відеододаток , презентація, роздатковий матеріал, розмальовки, робочий зошит (до підручника «Smart junior» Г.К. Мітчелл).

 

Хід уроку

  1. Вітання

-Hello boys and girls! Im glad to see you!

-Давайте привітаємо один одного нашою ранковою пісенькою «Hello!!! Song for kids

 

  1. Основна частина. «Today we are going to a fashion house».

Мотивація навчальної діяльності.

- Мої любі, сьогодні ми з вами побуваємо в «Модному домі» (на дошці –  яскрава реклама «FASHION HOUSE»). Усі ви хочете бути красивими і гарно виглядати. Що для цього потрібно? Правильно, знати який одяг існує, який одяг доречний в тому чи іншому випадку,  знати кольори. А ще дуже важливо знати, який саме одяг вам пасує.

Фонетична розминка.

1. Гра «Почуй звук».

-Зараз я хочу перевірити вашу уважність і уміння чути звуки в словах. Сьогодні вам треба почути звук [ t ]. Я кажу слово з назв одягу, якщо ви чуєте цей звук то кажете «Yes!», якщо не чуєте, кажете «No!». Наприклад, «dress» - «NO», «skirt» - «Yes» і т. д.

2. Гра «Який звук задумано?»

-Зараз ще одна гра «Який звук задумано?» Я називаю вам декілька слів, в яких є один той самий звук. Здогадайтеся, який це звук і назвіть мені його. Наприклад: lamp, track, cat, black, rat, bat, 

- Ви добре справилися «Good job!».

Повторення граматичних і лексичних структур.

-Сьогодні ви будете одягати своїх книжкових друзів. Давайте придумаємо А для цього спочатку повторимо, який одяг ми з вами вивчили.

(Демонстрування учням презентації за темою «Clothes»).                                                        -Tell me, please, what can you see on the screen? ( Учні читають назви одягу).

 

                                                 

 

-Давайте перед тим, як допомогти гарно вдягнутися нашим друзям, скажемо, в що вдягнені ми самі? Скажіть, в що вдягнена я: «What am I wearing?»

(Діти відповідають: «You are wearing a dress»).

-Good! Now tell me:

- What are you wearing?

( Кожен учень відповідає: «I`m wearing a shirt» or «I`m wearing a shirt and trousers». ).

 

-Нам з вами залишилося повторити кольори і ми вирушаємо до нашого «FASHION HOUSE».

(Пісня про кольори «What colour is the sky?»)

-Діти, зверніть увагу на екран. Ви бачите різнокольорові слова. Ваше завдання: прочитати їх і перекласти на українську мову.

(Учні читають і перекладають назви кольорів з презентації без кольорових асоціацій).

 

Фізхвилинка

-Діти щойно ви дуже добре попрацювали. Давайте перепочинемо під пісню «Head and shouldres».

 

Гра «встанови відповідність».

-And now let`s go to our Fashion House! Там вас очікують друзі, але вони з Англії і  вони говорять англійською, тому ваші знання назв одягу і кольорів дуже вам знадобляться. Зараз пограємо в гру «Встанови відповідність».

(Учні діляться на 3 команди).

-Дивіться, на дошці 3 ващі друга (макети хлопчика та двох дівчат в певному одязі). Під кожною фігурою розташовані картки з назвами одягу, в який вони вдягнені, а під назвою одягу – картки з назвами кольорів. Вам потрібно магнітними смайликами позначити колір певного одягу. Якщо ви бачите на одязі два або більше кольорів, можете позначити їх теж. Яка команда впорається швидше, та отримує зірки – наліпки в свій лист «Мої перемоги».

 

 

 

 

                                           bv                                                                                                                                

Мультяшная девочка | Фото большого размера и векторный клипарт | CLIPARTO /  38

    

 -You did very well!

 Робота з картками.

 -  And now tell me, please, what clothes do you like? (Кожен учень відповідає на запитання: «I like….»).

-А зараз з’єднайте малюнок свого улюбленого одягу та його назву, а потім розмалюйте той одяг, що ви обрали.

                   I like …                              I don`t like…

                                        Раскраски джинсы, Раскраска Брюки джинсы Одежда.                  hat

                                         Юбка на ремне - раскраска №12821 | Printonic.ru                 shirt   

                                          Рисунок раскраска рубашки | Раскраски для детей                  trousers

                                         Раскраски Шляпа - детские раскраски распечатать бесплатно                 skirt

  Робота з текстом.

 -It`s time for reading. Open your book page 95, exercise 3 (підручник «Smart junior» Г.К. Мітчелл 2 клас). Подивіться, ця гарна дівчина вийшла, мабуть, тільки що з нашого «Fashion House». Давайте прочитаємо, в що саме вона одягнулася.  

-Read and translate this text. Учні (ланцюжком) читають текст, а потім перекладають його.

 - Is she wearing a jacket?

- Yes, she is.

- Is it black?

- No, it is not.

Фізхвилинка

- І з цим завданням ви впорались. А зараз відпочинемо під веселу руханку:

Раз, два! Пострибали (діти плигають двічі вперед)!

Три, чотири! Назад стали (плигають двічі назад).

Ручки вліво, ручки вправо

Ручки вгору підняли.

Всі тихесенько присіли.

Потім знову підвелись.

І крутились, веселились,

Усміхнулись й за науку знов взялись.

Гра «Find the words».

-Давайте пограємо в гру «Find the words». Open your workbook page 63, exercise 1. You need to find the words in the picture and circle them.

T

R

O

U

S

E

R

S

F

J

F

I

J

H

K

E

L

V

A

W

B

M

I

C

X

W

P

C

X

G

N

R

S

H

C

D

K

E

O

D

T

T

U

Y

Q

E

O

Q

P

S

O

C

K

S

T

A

R

Z

A

E

B

F

Z

 

 Робота з додатковим матеріалом

- А зараз давайте дізнаємося, які речі замовили ваші друзі в нашому «FASHION HOUSE» (перед кожним учнем листочки-розмальовки). Ваше завдання: зрозуміти, який одяг  обрали ваші нові друзі і розфарбувати його відповідним кольором.

 

Зимняя раскраска для девочек                                              Раскраски мальчик, Раскраска Мальчик в джинсах для мальчиков.

 

  1. Заключна частина.

-You are great! Ви розумнички! Дуже добре попрацювали сьогодні! Тепер, коли ви приїдете в гості до своїх друзів в Англію, ви зможете прийти в магазин одягу і купити все, що забажаєте, тому що ви знаєте назви одягу і кольорів. А ще, ви зможете допомогти вашим батькам в покупці одягу і вони будуть дуже пишатися вами, як я вами зараз!

- Наш урок закінчується.  The lesson is over. See you the day after tomorrow. Good buy! 

Пісня “Goodbye!

     

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
7495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку