КОНСПЕКТ УРОКУ «FASHION HOUSE». 2 КЛАС
Мета:
Обладнання: флeшкартки за темами: «Одяг», «Кольори», відеододаток , презентація, роздатковий матеріал, розмальовки, робочий зошит (до підручника «Smart junior» Г.К. Мітчелл).
Хід уроку
-Hello boys and girls! I‘m glad to see you!
-Давайте привітаємо один одного нашою ранковою пісенькою «Hello!!! Song for kids!»
Мотивація навчальної діяльності.
- Мої любі, сьогодні ми з вами побуваємо в «Модному домі» (на дошці – яскрава реклама «FASHION HOUSE»). Усі ви хочете бути красивими і гарно виглядати. Що для цього потрібно? Правильно, знати який одяг існує, який одяг доречний в тому чи іншому випадку, знати кольори. А ще дуже важливо знати, який саме одяг вам пасує.
Фонетична розминка.
1. Гра «Почуй звук».
-Зараз я хочу перевірити вашу уважність і уміння чути звуки в словах. Сьогодні вам треба почути звук [ t ]. Я кажу слово з назв одягу, якщо ви чуєте цей звук то кажете «Yes!», якщо не чуєте, кажете «No!». Наприклад, «dress» - «NO», «skirt» - «Yes» і т. д.
2. Гра «Який звук задумано?»
-Зараз ще одна гра «Який звук задумано?» Я називаю вам декілька слів, в яких є один той самий звук. Здогадайтеся, який це звук і назвіть мені його. Наприклад: lamp, track, cat, black, rat, bat,
- Ви добре справилися «Good job!».
Повторення граматичних і лексичних структур.
-Сьогодні ви будете одягати своїх книжкових друзів. Давайте придумаємо А для цього спочатку повторимо, який одяг ми з вами вивчили.
(Демонстрування учням презентації за темою «Clothes»). -Tell me, please, what can you see on the screen? ( Учні читають назви одягу).
-Давайте перед тим, як допомогти гарно вдягнутися нашим друзям, скажемо, в що вдягнені ми самі? Скажіть, в що вдягнена я: «What am I wearing?»
(Діти відповідають: «You are wearing a dress»).
-Good! Now tell me:
- What are you wearing?
( Кожен учень відповідає: «I`m wearing a shirt» or «I`m wearing a shirt and trousers». ).
-Нам з вами залишилося повторити кольори і ми вирушаємо до нашого «FASHION HOUSE».
(Пісня про кольори «What colour is the sky?»)
-Діти, зверніть увагу на екран. Ви бачите різнокольорові слова. Ваше завдання: прочитати їх і перекласти на українську мову.
(Учні читають і перекладають назви кольорів з презентації без кольорових асоціацій).
Фізхвилинка
-Діти щойно ви дуже добре попрацювали. Давайте перепочинемо під пісню «Head and shouldres».
Гра «встанови відповідність».
-And now let`s go to our Fashion House! Там вас очікують друзі, але вони з Англії і вони говорять англійською, тому ваші знання назв одягу і кольорів дуже вам знадобляться. Зараз пограємо в гру «Встанови відповідність».
(Учні діляться на 3 команди).
-Дивіться, на дошці 3 ващі друга (макети хлопчика та двох дівчат в певному одязі). Під кожною фігурою розташовані картки з назвами одягу, в який вони вдягнені, а під назвою одягу – картки з назвами кольорів. Вам потрібно магнітними смайликами позначити колір певного одягу. Якщо ви бачите на одязі два або більше кольорів, можете позначити їх теж. Яка команда впорається швидше, та отримує зірки – наліпки в свій лист «Мої перемоги».
bv
-You did very well!
Робота з картками.
- And now tell me, please, what clothes do you like? (Кожен учень відповідає на запитання: «I like….»).
-А зараз з’єднайте малюнок свого улюбленого одягу та його назву, а потім розмалюйте той одяг, що ви обрали.
I like … I don`t like…
hat
shirt
trousers
skirt
Робота з текстом.
-It`s time for reading. Open your book page 95, exercise 3 (підручник «Smart junior» Г.К. Мітчелл 2 клас). Подивіться, ця гарна дівчина вийшла, мабуть, тільки що з нашого «Fashion House». Давайте прочитаємо, в що саме вона одягнулася.
-Read and translate this text. Учні (ланцюжком) читають текст, а потім перекладають його.
- Is she wearing a jacket?
- Yes, she is.
- Is it black?
- No, it is not.
Фізхвилинка
- І з цим завданням ви впорались. А зараз відпочинемо під веселу руханку:
Раз, два! Пострибали (діти плигають двічі вперед)!
Три, чотири! Назад стали (плигають двічі назад).
Ручки вліво, ручки вправо
Ручки вгору підняли.
Всі тихесенько присіли.
Потім знову підвелись.
І крутились, веселились,
Усміхнулись й за науку знов взялись.
Гра «Find the words».
-Давайте пограємо в гру «Find the words». Open your workbook page 63, exercise 1. You need to find the words in the picture and circle them.
T |
R |
O |
U |
S |
E |
R |
S |
F |
J |
F |
I |
J |
H |
K |
E |
L |
V |
A |
W |
B |
M |
I |
C |
X |
W |
P |
C |
X |
G |
N |
R |
S |
H |
C |
D |
K |
E |
O |
D |
T |
T |
U |
Y |
Q |
E |
O |
Q |
P |
S |
O |
C |
K |
S |
T |
A |
R |
Z |
A |
E |
B |
F |
Z |
Робота з додатковим матеріалом
- А зараз давайте дізнаємося, які речі замовили ваші друзі в нашому «FASHION HOUSE» (перед кожним учнем листочки-розмальовки). Ваше завдання: зрозуміти, який одяг обрали ваші нові друзі і розфарбувати його відповідним кольором.
-You are great! Ви розумнички! Дуже добре попрацювали сьогодні! Тепер, коли ви приїдете в гості до своїх друзів в Англію, ви зможете прийти в магазин одягу і купити все, що забажаєте, тому що ви знаєте назви одягу і кольорів. А ще, ви зможете допомогти вашим батькам в покупці одягу і вони будуть дуже пишатися вами, як я вами зараз!
- Наш урок закінчується. The lesson is over. See you the day after tomorrow. Good buy!
Пісня “Goodbye!