Урок 2. Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси.
Формування компетентностей:
предметна компетентність:
ключові компетентності:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Microsoft Office, браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Предметами є, наприклад, такі об'єкти: людина, кіт, підручник, олівець, полуниця, автомобіль, комп'ютер, телевізор, стілець, човен, дерево, огірок тощо
Явищами є дощ, рух велосипедиста, обертання нашої планети навколо Сонця, снігопад, гроза тощо.
Предмети та явища можуть відрізнятися тим, що об'єкти – існують тривалий час, а явища – можуть існувати тільки у короткочасній перспективі.
Об'єкт – це будь-який предмет чи явище.
Властивість об'єкта – це його параметри, атрибути або характеристики.
Для того, щоб змінити значення властивості будь-якого об'єкта – потрібно виконати якусь дію над цим об'єктом.
Програмний об'єкт – це об'єкт, що використовується у комп'ютерній програмі.
Під час роботи з вікном програми текстовий редактор я використовував кнопки головного меню, кнопки керування вікном.
Є такі способи виконання дій над програмним об'єктом:
ІІІ. Актуалізація опорних знань
ІV. Мотивацій навчальної діяльності
V. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 1.2
VІ. Фізкультхвилинка
VІI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Виконайте завдання
1. Назвіть органи чуття, якими людина сприйняла, що:
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Підручник с. 17
Виконайте завдання
5. Наведіть приклади даних, які ви використовуєте в навчальному процесі на уроках з музичного мистецтва, математики, історії. Запишіть по два приклади з кожного навчального предмета в текстовий документ, який збережіть у вашій папці з іменем завдання 1.2.4.
VIІІ. Підсумки уроку
Дайте відповіді на запитання
Людина сприймає інформацію через такі органи: очі, ніс, вуха тощо.
Бувають такі повідомлення за способом сприйняття: візуальні, звукові, смакові, нюхові, тактильні.
Дані – це повідомлення, які подано так, що їх зручно зберігати, передавати та опрацьовувати. Дані можуть опрацювати людина та комп'ютер.
Носії повідомлень: зошит, книжка, флеш-карта, оптичні диски.
Процеси передавання, опрацювання, зберігання повідомлень називають інформаційними процесами.
Процеси зберігання, передавання та опрацювання повідомлень полягає в тому, що її так зручно транспортувати та обробляти.
Рефлексія
1. Що нового ви сьогодні дізналися?
2. Чого навчилися?
3. Чи виникали труднощі?
IХ. Домашнє завдання
Підручник п. 1.2 ст. 11-17
Х. Оцінювання роботи учнів