Конспект уроку до підручника "Буквар" Вашуленко М.С. Вашуленко О.В. Звук е, позначення буквами Е,е

Про матеріал
Конспект уроку до підручника "Буквар" Вашуленко М.С. Вашуленко О.В. Звук е, позначення буквами Е,е
Перегляд файлу

Тема: Звук е, позначення його буквами Ее.

Мета: Ознайомити учнів із буквою, яка позначає останній із голосних звуків, буквою е. Розвивати вміння виконувати звуко-буквені зіставлення у складах і словах. Учити читати таблиці з усіма буквами, які позначають голосні. Розширювати словниковий запас учнів зі звуком е, формувати у дітей навички виразного  читання; виховувати любов до природи рідного краю.

Обладнання:ноутбук,складові таблиці, індивідуальні картки-фішки для звукового аналізу;предметні малюнки;індивідуальні картки з чистомовкою на літеру Е;картки з новими словами.

Хід уроку

  1. Організація емоційного настрою класу 0,5 хв.
  2. Актуалізація опорних знань учнів 1-1,5 хв.
  3. Оголошення теми уроку і мотивація навчальної діяльності 0,5 хв.
  4. Вивчення нового звуку 8хв.
  5. Фізкультхвилинка (2хв.)
  6. Ознайомлення з новою буквою 5 хв.
  7. Робота з “Букварем” 10-12 хв.
  8. Підсумок уроку 3-5 хв.

 

  1. Організація емоційного настрою класу .

- Доброго дня, мене звати Яна Віталіївна і я проведу у вас урок навчання грамоти.

ЗОЛОТА РИБКА

На столі стоїть акваріум ,зроблений з картону.

На дошці прикріплена велика золота рибка,зроблена з паперу.

 - Загадайте бажання на урок. Золота рибка виконає всі ваші бажання. Візьміть свою рибку з акваріуму та прикрепіть її на велику.  Нехай всі ваші бажання збудуться!

З допомогою цієї золотої рибки нас будуть на уроці супроводжувати успіх та удача!(Діти кріплять рибки на дошку)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

-А почнемо наш урок з повторення вивчених звуків.

Допоможе нам гра   ”Озвуч картинку”

1.Голосові вправи

а)вимовте звук(і) як мишка;

б)вимовте звук (у) як ведмідь;

в)відтворіть різною силою голосу наближення автомобіля та його віддалення(а-а-а).

-Що спільне в усіх цих звуках?

-А чим відрізняються?

2. Робота зі скоромовкою. Гра «Дощ, дощик, злива»

Бобер на березі з бобренятами бублики пік.

ІІІ. Оголошення теми уроку і мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні на уроці ми вивчатимемо букву, якою позначають останній, шостий, голосний звук. Це звук [е]. Він позначається буквою, яка називається так само — Е, е.

ІV. Вивчення нового звуку.

  1. Слухання аудіозапису вірша Марії Прокопець про букву Е, е (с. 50).

— Запам’ятайте слова зі звуком [е]. Їх у вірші багато.

  • Я хочу, щоб кожен учень запам’ятає два слова, у яких є звук [е]. Одне, яке відповідає на питання що? або хто?, а друге — яке відповідає на інші питання.

Після прослуховування вірша учні називають почуті слова: електричка, екскурсія, екран, небо, берег, пензлик та ін. (За потреби  пропоную ще раз послухати вірш, аби учні звернули увагу й на інші слова зі звуком [е]. )

 

3.Чистомовка. (повторюють за вчителем)

Е-е-е-черепаха довго йде

Ер-ер-ер-прийшла вже тепер

Ем-ем-ем-ми з нею підем

Ед-ед-ед-їсти будем мед.

  1. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI&ab_channel=CreativeTeacher

VІ. Ознайомлення з новою буквою .

  1. Демонстрація букви Е, е (великої та малої).

Учні роблять висновок, що велика й мала букви різні не тільки за розміром, а й за формою (будовою).

  1. Робота у групах.

Учні викладають велику букву з паличок та ЛЕГО, а малу формують із кольорової нитки, дротини.

C:\Users\User\Desktop\Е\125165912_403504641033097_8755539362990798598_n.jpg

 

  1. Письмо по кілька друкованих букв (великих і малих) у зошитах у клітинку.

VІІ. Робота з підручником

1 Місце звука у слові.

 - . Визначіть , де у словах сонце, екран, ракета чується звук [е], і, відповідно, пишеться буква е.

C:\Users\User\Desktop\Е\125238385_1374100719604319_4881658516708181029_n.jpg

2.Читання вивчених букв.

- Давайте прочитаємо  вивчені букви, подані на екранах (по горизонтальних і вертикальних рядках).с.51C:\Users\User\Desktop\Е\125165912_403504641033097_8755539362990798598_n.jpg

3.Розгадування ребусів.(Робота в парах. )

-Розгадування ребусів (с. 51). (Метелики. Телефони).

C:\Users\User\Desktop\Е\125165912_403504641033097_8755539362990798598_n.jpg

 

  1. Колективне складання розповіді за серією сюжетних малюнків

 «Як орел урятував рибок від кота».

C:\Users\User\Desktop\Е\125165912_403504641033097_8755539362990798598_n.jpg

  • Хто зображений на малюнку?
  • Скільки рибок у акваріумі?
  • Що зробила кішка?
  • Хто врятував рибок?
  • Чи соромно стало кішці?

ІІ. Підсумок уроку.

- З якою буквою ознайомились на сьогоднішньому уроці?

Правильно, ознайомилися з буквою Е, е, якою позначається голосний звук [е]. Вчилися впізнавати та читати її поміж іншими буквами, малими й великими.

-Що було найважчим?

-Що було найцікавішим?

- Покажіть, як ви оціните сьогоднішній урок (прикріпіть прищіпку до відповідного малюнка)

 

 

-Я вам,діти,дуже вдячна!І вами пишаюсь.

 Працювали всі старанно

І почули у кінці

Що у нашім першім класі

Діти-просто молодці!

 

 

 

2.Едігей В.Б.Читання без нудьги.Посібник для вчителя та учня.-Т.:Навчальна книга-Богдан,2007.

3.Максименко А.О.Уроки навчання грамоти.Читання.Букварний період навчання.Частина 1.-Х.:Вид.група»Основа»,2010.

4.Рубан К.П.Демонстраційний матеріал для уроків навчання грамоти.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
2734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку