Тема : You are what you eat!
Мета: активізувати вживання ЛО з теми, практикувати учнів у зв’язних діалогічних та монологічних висловлюваннях, навчати учнів працювати в парах та групах; формувати навички аудіювання та читання, розвивати пам’ять та логічне мислення; виховувати інтерес до здорового харчування.
Обладнання: підручник, робочі зошити, картки для роботи в парах, тематичні малюнки.
Хід уроку
І. Введення в іншомовну атмосферу.
1. Привітання. Hello/Good morning. How are you today? What do you like to eat? Do you prefer healthy or junk food? How often do you eat not healthy food?
2. Повідомлення теми та мети уроку. Look at the title of the lesson and guess what the lesson will be about? And what does the title mean?
ІІ. Основна частина уроку.
1. Повторення правил вживання some/any. Виконання вправи на дошці. Учні по черзі заповнюють пропуски в реченнях словами some/any.
2. Ознайомлення з новими словами до уроку, ст. 126. Словникова робота, впр.1А,В ст.66.
3. Граматика. Пояснення використання питальних конструкцій How many?/How much? Виконання впр.3, ст.67 для закріплення матеріалу.
4. Розминка. Читання. Quiz “Are you healthy eater?”
5. Аудіювання. Послухай опитування та дай відповіді на запитання.
6. Говоріння. Учні діляться на групи з 5-6 дітей, використовуючи питання How many? How much? заповнюють табличку впр.5 ст. 67.
7. Письмо. В робочих зошитах учні записують декілька речень про звички в їжі одного зі своїх однокласників.
ІІІ. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання. WB. Lesson 5C
2. Підсумки.