Конспект уроку ''Ефекти анімації, рух об'єкті у презентаціях''

Про матеріал
Опис методичного матеріалу: Конспект уроку з теми ''Ефекти анімації, рух об'єкті у презентаціях'' для учнів 5 класу Нової української школи за підручником О.В.Коршунова, І.О.Завадський. Видавництво: "Освіта", 2022. Структура уроку: Організаційний момент (1 хв.) Актуалізація опорних знань (1 хв.) Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети, завдань, цілей уроку (1 хв.) Пояснення нового навчального матеріалу (15 хв.) Правила виконання вправ. Інструктаж з ТБ (3 хв.) Перевірка первинного засвоєння знань. Комп’ютерне тестування для оцінювання теоретичних знань (5 хв.) Робота на комп’ютері для формування практичних умінь/навичок та їх оцінювання (15 хв.) Інструктаж щодо виконання домашнього завдання (2 хв.) Рефлексія. Підсумок уроку (2 хв.)
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

Кафедра інформатики та прикладної математики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЕФЕКТИ АНІМАЦІЇ,

РУХ ОБ’ЄКТІВ В ПРЕЗЕНТАЦІЯХ

 

 

 

 

  Конспект уроку з інформатики для 5-А класу

               студентки групи МІ-19

                                ступінь вищої освіти «бакалавр»

спеціальність

                                                     014.04 Середня освіта (Математика)

                                                     додаткова спеціальність

                                                     014.09 Середня освіта (Інформатика)

                                                     Близненко Катерини Олегівни

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг - 2023

Тема. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.

 

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям анімація, дати уявлення про анімаційні ефекти, сформувати навички застосування анімаційних ефектів до об’єктів на слайдах.
  • розвивальна: розвивати навчальний інтерес, увагу, пам’ять та кмітливість.
  • виховна: виховувати старанність, наполегливість, дисциплінованість.

 

Тип уроку: урок вивчення нових знань, засвоєння навичок та умінь.

 

Методичне забезпечення:

  1. Календарне планування уроків інформатики 5 клас НУШ на 2022-2023 навчальний рік за Завадським 1,5 годин на тиждень.
  2. Інформатика : підруч. для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / О.В.Коршунова, І.О.Завадський. Видавництво: "Освіта", 2022. 175 с.

 

 

Структура уроку:

 

  1. Організаційний момент (1 хв.)
  2. Актуалізація опорних знань (1 хв.) 
  3. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети, завдань, цілей уроку (1 хв.)
  4. Пояснення нового навчального матеріалу (15 хв.)
  5. Правила виконання вправ. Інструктаж з ТБ (3 хв.)
  6. Перевірка первинного засвоєння знань. Комп’ютерне тестування для оцінювання теоретичних знань (5 хв.)
  7. Робота на комп’ютері для формування практичних умінь/навичок та їх оцінювання (15 хв.)
  8. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання (2 хв.)
  9. Рефлексія. Підсумок уроку (2 хв.)

 

 

Етап 

уроку

Діяльність вчителя

Діяльність учнів/записи на дошці вчителя і учнів

I.

 

Організаційний момент (1 хв.)

Привітання з класом.

Перевірка готовності класу до уроку.

Учні вітаються з учителем, сидять за партами або столами.

У кожного учня - навчальний підручник і ручка. Мобільні телефони вимикають!

II.

Актуалізація опорних знань (1 хв.) 

Вчитель. Давайте пригадаємо, а що ми вже знаємо про комп’ютерні презентації? Для цього виконаємо тестове завдання.

Прийом «Інформаційна розминка».

Ви бачите питання з варіантами відповідей. За кожну правильну відповідь учень отримує 1 бал.

1. Як називається одна сторінка презентації?

а) Сайт

б) Слайд

в) Сторінка

2. Презентація створена в програмі PowerPoint має розширення

а) pptx

б) docx

в) exe

3. Презентація – це

а) Демонстрація своїх знань перед людьми, які задають вам питання

б) Набір електронних документів, підготовлених для перегляду на екрані комп’ютера або великому проекційному екрані

в) Вручення подарунка приготовленого заздалегідь

4. Для створення, оформлення та показу презентації використовують

а) PowerPoint

б) Word

в) Paint

5. Для демонстрації готової презентації слід

а) Натиснути F5

б) Натиснути F9

в) Натиснути F1

6. Умовна схема слайда, що визначає спосіб розташування об’єктів на слайді – це

а) Шаблон

б) Макет

в) Контейнер

7. Для зміни макету слайдів потрібно скористатися вкладкою

а) Основне

б) Дизайн

в) Переходи

8. Яка кількість зображень є оптимальною для слайда?

а) 3

б) 6

в) Безліч

9. Поміркуйте, чи є серед наведеного приклади вдалого поєднання кольорів шрифту і тла:

а) чорний текст на білому тлі

б) жовтий текст на білому тлі

в) зелений текст на жовтому тлі

10. Комбінований контейнер дозволяє розміщувати на слайдах

а) відео

б) таблиці

в) текст

г) малюнок

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні дають відповіді в зошиті

 

III.

Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми, мети, завдань, цілей уроку (1 хв.)

 

– Чим більше органів чуття задіяно людиною під час сприйняття інформації, тим краще вона запам’ятовується. Для ефектного показу презентації можна зробити об’єкти на слайдах рухомими. Як це зробити, ви дізнаєтеся з цього уроку.

 

Тема уроку «Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях».

Основна наша мета – ознайомитися з поняттям «анімація»;

навчитися застосовувати      анімаційні ефекти до об’єктів;

навчитися рухати об'єкти за заданою траєкторією.

 

 

 

 

Учні уважно слухають вчителя.

IV.

Пояснення нового навчального матеріалу (15 хв.)

 

Вчитель коротко пояснює і коментує навчальний матеріал на с.173-174.

 

 

–Все зрозуміло? Готові до виконання завдань?

 

 

 

Учні відкривають підручники.

 

 

 

 

 

 

Діти уважно слухають вчителя і запам’ятовують.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.

Правила виконання вправ. Інструктаж з ТБ (3 хв.)

 

  • Прочитайте правила техніки безпеки при роботі на комп’ютері.

Учні ознайомлюються з ТБ.

VI.

Перевірка первинного засвоєння знань. Комп’ютерне тестування для оцінювання теоретичних знань (5 хв.)

  • Учням пропонується пройти комп'ютерне тестування з теми поточного уроку за посиланням https://learningapps.org/27995549

Учні виконують комп’ютерне тестування

VII.

Робота на комп’ютері для формування практичних умінь/навичок та їх оцінювання (15 хв.)

  • Створити в Powerpoint декілька об’єктів до яких додати анімації.

Діти виконують практичне завдання на комп’ютері.

 

VIII.

Інструктаж щодо виконання домашнього завдання (2 хв.)

Вчитель задає домашнє завдання і пояснює хід виконання .

 

  • Опрацювати §18 зі с. 169 (читати і дати усно відповіді на запитання с. 175) та створити анімацію Захід Сонця за відеозразком

Учні записують домашнє завдання і задають питання щодо виконання домашнього завдання.

IX.

Рефлексія. Підсумок уроку (2 хв.)

 

  • Сьогодні Ви ознайомилися з темою «Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях» та отримали відповідні практичні навички. Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці ? Чи досягли поставленої мети ? Що сподобалося під час уроку?

Загальну оцінку, тобто, суму балів одержаних за виконання завдань, вчитель виставляє у журнал та щоденники.

Учні відповідають на запитання.

 

 

Урок затверджено:

 

Методист з інформатики

 

(підпис)

Закарлюка І. С.

Вчитель з інформатики

 

(підпис)

Жук Ю. С.

   

docx
Додано
12 травня 2023
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку