Конспект уроку. Інформатика, 4 клас. Урок творчості. Створення лепбуку з теми «Алгоритми і програми»

Про матеріал
Мета: формування предметних компетентностей: актуалізувати знання про поняттня команда, алгоритм та виконавець; повторити, які є способи подання алгоритмів; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, самостійність учнів; виховувати інтерес до вивчення предмета, культуру роботи за комп’ютером; формування ключових компетентностей: спілкування державною і рідною мовами; уміння навчатися впродовж життя; інформаційно-цифрова компетентність; соціальні та громадянські компетентності.
Перегляд файлу

Конспект уроку

Тема: Створення лепбуку з теми «Алгоритми і програми»

Клас: 4

Мета:

  • формування предметних компетентностей:
  • актуалізувати знання про поняттня команда, алгоритм та виконавець;
  • повторити, які є способи подання алгоритмів;
  • розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, самостійність учнів;
  • виховувати інтерес до вивчення предмета, культуру роботи за комп’ютером;
  • формування ключових компетентностей:
  • спілкування державною і рідною мовами;
  • уміння навчатися впродовж життя;
  • інформаційно-цифрова компетентність;
  • соціальні та громадянські компетентності.

Обладнання: комп’ютери, відеоролик, ілюстративний матеріал для створення лепбуку.

Тип уроку: урок систематизації й узагальнення знань

Освітні галузі: інформатична, мовно-літературна.

 

Хід уроку:

  1. Організаційний момент

Гарно й зручно ми сідаєм.

Про комп'ютер все вивчаєм.

Нашу пам'ять ми включаєм.

Нові знання ми здобуваєм!

 

  1. Етап орієнтації

 

  • Дорогі діти! На сьогоднішній день ми закінчили вивчати тему про «Алгоритми і повтори». Тож давайте систематизуємо наші знання і покажемо гарні результати. Від вас я очікую плідну роботу та гарний настрій! А чого очікуєте від уроку ви? Скористайтеся магічною кулею, можливо вона вам дасть підказку!

Гра «Передбачення»

Магічна куля ясновидця – Додатки в Google Play

  1. Етап проектування
  •  На минулому уроці «ЯДС» ми з вами розробили шаблон лепбуку, а сьогодні ми його будемо наповнювати.
  1. «Комп’ютерний словничок»
  • А зараз ми з вами пригадаємо основні терміни з теми. Вам треба з поданих різних термінів обрати ті які підходять до нашої теми і вкласти в кишеньку в нашому лепбуці.

 

і

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Отже дібрали ми такі терміни: висловлювання, Скретч, система вказівок виконавця, алгоритм, Розгалуження, Повторення, Проєкт, Середовище виконання алгоритмів, слідування, спрайт.
  • Вкладайте їх в кишеньку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Наступним завданням для вас є таке:

Вам треба дібрати ребуси які підходять до нашої теми. А для цього їх треба розгадати.

 

Олівець

 

керуванння

 

 

команда

 

 

алгоритм

виконавець

програма

 

  • Отже розгадали ми такі ребуси:
  • Вкладайте їх в кишеньку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • А зараз ми з вами розгадаємо кросворди. Для кожного ряду у мене є різні кросворди:

 

1 ряд:

 

2 ряд:

По горизонталі

1. Як називається файл, створений у середовищі Scratch?

2. Зовнішній вигляд спрайта, який може змінюватися.

4. Як називають послідовність команд, які в певному порядку потрібно виконати спрайту?

6. Впорядкована послідовність команд, яка забезпечує досягнення поставленої мети - це …

По вертикалі

1. Як називається алгоритм, призначений для виконання комп’ ютером?

3. Назва виконавця у середовищі Scratch.

5. Щоб обрати команду для свого спрайта, потрібно натиснути на відповідний кольоровий ….

 

 

Додаткове завдання*

По горизонталі:

1. Програма в середовищі Scratch; послідовність блоків, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати певному об'єкту .

3. Група команд, за допомогою яких можна створювати малюнки.

5. Група команд, за допомогою яких можна змінювати зовнішній вигляд виконавця.

7. Спонукальне речення, вказівка виконавцеві виконати певні дії.

8. Скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до поставленої мети та отримання результату

13. Властивість об’єкта, графічне зображення, яке відображається на сцені.

14. Мінімальний фрагмент програми у Scratch.

 

По вертикалі:

2. Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.

4. Алгоритм з повторенням; алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд.

6. Об’єкт-виконавець у середовищі Scratch.

9. Дія, яка розпізнається програмним забезпеченням та опрацьовується програмою за допомогою певних команд.

10. Істота, явище або предмет, на який звернули увагу або з яким виконують дії.

11. Область, в якій діє спрайт при виконанні програми.

12. Алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною.

 

  • Підпишіть розгадані кросворди та покладіть свої розгадані кросворди до нашої скарбнички, а бланки до кишеньки:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • До цієї кишень я покладу ще декілька кросвордів, якщо матимете бажання їх розглянути та вирішити для отримання бонусу на інших уроках, можете звернутись до лепбуку.

 

 

  • Пригадайте які групи команд є в середовищі Скретч. Візьміть одну картку, розкажіть що можна зробити або що робили ми, за допомогою витягнутої групи команд і вкладіть в кишеньку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Групи команд:

 

 

  • Молодці ви чудово попрацювали!
  • Також від себе залишу в лепбуці «Інтерактивні вправи», які ви також можете виконати для бонусів на уроках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Рефлексія

Організація рефлексивної діяльності молодших школярів

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 квітня 2023
Переглядів
716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку