Конспект уроку інтегрованого курсу Я досліджую світ для 4 класу на тему:"Материки Землі. Особливості природи материків Північна Америка, Південна Америка"

Про матеріал
Урок у вигляді віртуальної подорожі до Америки сприяє розвитку навичок самостійного пошуку інформації, підготовки та презентації кортких інформаційних повідомлень, вміння змістовно, зв'язно передавати набуті знання, розвитку навичок міжкультурного спілкування. Групові, парні форми роботи, діяльнісний підхід забезпечують залучення до активної освітньої діяльності всіх учнів класу.
Перегляд файлу

Урок інтегрованого курсу Я досліджую світ 4 клас

Тема. Материки Землі. Особливості природи материків Північна Америка, Південна Америка                                                                                          

Мета. Компетентності у галузі природничих наук: ознайомити учнів із загальними відомостями про материки;сформувати знання про географічне положення Південної і Північної Америки; поглибити та систематизувати знання про рослинний і тваринний світ материків; вдосконалювати практичні уміння та навички характеризувати географічне положення материків, позначати на карті найбільші географічні об'єкти.                            Спілкування державною мовою: розвивати вміння зв'язно змістовно висловлювати свої думки, удосконалювати вміння читати з розумінням.                                      Спілкування іноземними мовами: розвивати навички міжкультурного спілкування.                                                                                           Математична грамотність: стимулювати до виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі. 
Екологічна компетентність("Екологічна безпека та сталий розвиток"): формувати екологічну свідомість, усвідомлення важливості збереження довкілля.
Соціальні та гомадські компетентності("Громадянська відповідальність"): розвивати навички активної діяльності в групі, парі; індентифікувати себе як громадянина України.
Навчання впродовж життя: опанування вміннями й навичками необхідними для подальшого навчання.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Віртуальна подорож до Америки.

Обладнання: мультимедійний комплект, презентація, контурна карта, олівці, тест-картки.

Хід уроку

Типові учні

Учень з ООП

І. Організаційна частина

Ранкова зустріч

1. Вітання. Обмін новинами. Спостереження за погодою.

2. Тема тижня. Як ми дорослішаємо. Тема дня. Моє життя.
3. Евристична бесіда "Чим людина відрізняється від тварин?". Прийом "Кола по воді"( Доберіть іменники до кожної літери слова ЛЮДИНА.)

4. Рефлексія. Тема для щоденника вражень "Я живу для того, щоб..."

ІІ. Вступна частина

1. Оголошення теми й завдань уроку

2. Актуалізація знань. Вхідне тестування.

- Запишіть назви материків від найбільшого до найменшого.

- Запиши назви теплових поясів.

- На якому материку ти проживаєш?

- Які природні зони на території України?

- Запиши по 5 назв рослин і тварин нашої місцевості.

Перевірка. Самооцінювання

В - всі відповіді правильні

Д - помилкова відповідь на 1 питання.

С - помилкова відповідь на 2 питання.

П - помилкова відповідь на 3 питання.

ІІІ. Основна частина.

Елементи технології "Перевернутий клас"

Прийом "Навчаючи вчуся"

Інформаційні повідомлення учнів про Північну Америку.

Гіди: Решта А. , Нікітіна Д., Михайліченко М., Зінченко В., УдовченкоД., МельничукЯ.
1. Повідомлення Решти А. Вступ англійською мовою. Слайд 4.

Загальні відомості про материк Північна Америка с.91 (Площа з островами 24млн км2, населення понад 550млн осіб)

- Якою мовою говорив Антон? Чому саме англійською?

- Чи зрозуміли ви, що він сказав?

2. Повідомлення Нікітіної  Д. Поверхня материка Північна Америка Слайд 5-8

3.Робота в парі. С.91

- Позначте на контурній карті гори Аппалачі, Кордильєри, річку Міссісіпі.

4. Повідомлення Михайліченко М. Природні зони Північної Америки. Слайд 9-14

Питання для закріплення:

- Які рослини ростуть в зоні арктичних пустель? (Мохи, лишайники)

- Що росте в зоні тундри? Які тварини тут живуть?      (Карликова береза, верба, ягідні кущі. Песці, полярні вовки, олені, вівцебики.)

5.  Повідомлення Зінченко В. Природні зони Північної Америки(продовження). Слайд15-19

Питання для закріплення:

- Що таке прерії?( Степи Північної Америки.)

- Назвіть унікальну рослину й тварину Північної Америки. (Секвоя, бізон)

6. Фізкультхвилинка.

Нейровправа "Мавпочка"

7. Повідомлення Удовченка Д. Поверхня материка Південна Америка

Питання для закріплення:

- Як називається найбільша у світі низовина? (Амазонська)

- Яка найдовша гірська система? ( Анди)

- Як називається головна річка материка? (Амазонка)

8.Мельничук Я. Екологічне Повідомлення

Південно-американський континент - прекрасний куточок світу, але й тут є проблеми. Це безперервні й катастрофічні вирубки тропічних лісів Амазонії, які справедливо називають зеленими легенями нашої планети. Густі вічнозелені ліси, які ростуть на берегах великої Амазонки поглинають близько ста мільйонів тонн вуклекислого газу. Лише за 30 років була знищена п'ята частина лісового покриву Амазонії. Це становить велику загрозу людству.

8.Робота в парі. С.94

- Позначте на контурній карті гори Анди, Амазонську низовину, річку Амазонку.

ІV. Підсумки

1 Тестування. (Можна користуватися підручником. Самостійний пошук інформації)

1. В яких півкулях знаходиться Північна Америка?

2. Напиши назви найбільших гір Північної Америки.

3. Напиши назву найдовшої річки Північної Америки.

4. Які унікальні рослини й тварини є в Північній Америці.

5. В яких півкулях знаходиться Південна Америка?

6. Запиши назву головної річки материка.

7. Як називається найдовша в світі гірська система?

2. Зробіть взаємоперевірку.

- Чи на всі питання дали правильні відповіді?

- Що виявилося складним, незрозумілим?

3. Роз'яснення домашнього завдання. Слайд 39

С. 91 - 97, дослідити рослинний і тваринний світ Південної Америки.

Творче завдання. Запропонувати шляхи вирішення екологічної кризи тропічних лісів Амазонії.

3. Рефлексія. "Lego - настрій" Слайд 41

- Покажіть з допомогою цеглинок Lego чи задоволені ви своєю роботою на уроці.

Жовтий. Працював/працювала із захопленням.

Зелений. Мені все вдалося.

Я задоволений/задоволена.

Блакитний. Були труднощі, але я все подолав/подолала.

Синій. Мені байдуже.

Червоний. Я роздратований/роздратована.

 

 

 

 

З частковою допомогою асистента працює з класом.

 

 

 

 

 

 

Під керівництвом асистента записує короткі  відповіді. (Використовує програму екранного доступу з озвученням NVDA)

Здійснює самооцінку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слухає повідомлення товаришів, дає відповіді на запитання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота в парі. Ярослав знаходить на дотиковій карті необхідні об'єкти, інший учень позначає їх на контурній карті.

 

 

Робота з класом.

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка.

 

 

Слухове сприйняття.

Відповіді на питання

 

 

 

 

 

 

Виступ з екологічним повідомленням.

 

 

 

 

 

 

 

Робота в парі. Учень з ООП знаходить на дотиковій карті необхідні об'єкти, інший учень позначає їх на контурній карті.

 

 

Робота з асистентом на дотиковій карті.

Дає короткі усні відповіді на запитання.

 

Домашнє завдання.

С. 91 - 97. Дізнатися про  рослинний і тваринний світ Південної Америки. Творче завдання. Запропонувати шляхи вирішення екологічної кризи тропічних лісів Амазонії.

 

Рефлексія. Висловлюється усно.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жигайло Вячеслав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
1153
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку