Конспект уроку. Кого зображують на українських грошах.

Про матеріал
Конспект уроку + презентація до нього до підручника О.Л.Іщенко, С.П. Логачевська, Л.В.Романенко 2 клас Я досліджую світ
Перегляд файлу

29.11. 2- Є . Працювали синхронно - 22 учні.

Тема уроку: Кого зображено на українських грошах. Створення ескізів власних українських грошей.

Мета: формувати уявлення про гроші;  ознайомити учнів  з історією української валюти та відомими українцями, портрети яких зображені на українських грошах; вчити розрізняти номінали купюр національної валюти України; розвивати увагу, мислення, пам'ять та творчі здібності учнів; виховувати самостійність, відповідальність, вміння працювати в команді; сприяти вихованню почуття  гордості та патріотизму.

Орієнтовні дослідницькі запитання: Кого і чому саме цих людей зображено  на українських грошах?

Очікувані результати : розповідає про видатних українців, описує їхню важливість для України; розрізняє номінали купюр;  створює проект українських грошей; презентує результати власної творчості.

Ключові поняття: гривня

Обладнання і матеріали: зошит, підручник,  ТЗН, смартфони, презентація, кольорові олівці.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання. Наш настрій

2. Диктор телебачення «Прогноз погоди»

3. Обмін інформацією

- Щоб стати відомим, треба…

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  1.               Розгадування ребусу (слайд 5)
  •                   Сьогодні на уроці ми дізнаємося, що таке гроші. Чому українські банкноти мають таку назву.  Дослідимо,кого зображують на українських грошах.
  •    А працювати на уроці ми будемо разом з домовиком Неслухою.
  1.               Перегляд відео «Абетка грошей»

https://drive.google.com/file/d/18iahdKxPXPsDfp6ujVzuK2KGdUwdW9b_/view?usp=drive_web&authuser=0

  •                   Як в давні часи люди могли придбати певну річ?
  •                   Які найцінніші предмети використовували для обміну?
  •                   Що ж за дивні числа зображені на купюрах та монетах?

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1.               Математична гра «Допоможи домовичку Неслусі дослідити номінал українських грошей» (Слайд 6 -12)

 

  1.               Гімнастика для очей
  2.               Перегляд відео «Чому українські гроші назвали гривнями»

https://drive.google.com/file/d/1WyvLzVRHfUQ80AmzXz7jOIexaitnXwYX/view?usp=drive_web&authuser=0

Неслуха сьогодні дуже уважний на уроці. Він хоче дізнатися, чому українські гроші мають назву  «гривні».

  •                   Так чому ж  українські гроші назвали гривнями?
  1.               Робота з підручником С. 82(перший абзац)
  •                   Поясніть Неслусі, кого найчастіше зображують на грошах?

Фізкультхвилинка

  1.               Вправа «Крісло автора» (слайд 14-22)
  •                   Неслуха дуже хоче, щоб його портрет був зображений на  українських грошах.
  •                   Розкажіть йому,  кого  і чому саме цих українців зображено на грошах.

Повідомлення  дітей « Кого зображують на українських грошах»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Узагальнення та систематизація знань.

  1.          Повторення правил роботи в групі.

  1.          Робота у групах. Google кімнати. Дослідження однієї української банкноти у друкованому зошиті С. 50 №1 ( за матеріалами  підручника та презентації). Надати посилання на презентацію в чаті.

https://docs.google.com/presentation/d/1PVDue9vyp0EciYHLkNkw1jqWDtG6_wcG4aMRu8jrFhY/edit?usp=sharing

Кожна група досліджує банкноту та презентує результат усім учням.

Неслуха дуже уважно слухав та  все добре запам'ятав. А тепер хоче перевірити вас!

  1.          Інтерактивна вправа «Кого зображують на грошах?»

  1.          Творча робота «Створення нової гривні» (присвяченої Дню Перемоги України над росією).

Пояснити виконання. Діти допрацьовують завдання вдома.

  •                   Створити нову купюру, сфотографувати роботу та опублікувати  на виставці за посиланням  " Виставка "Нові українські гроші"

https://padlet.com/annalohonya/kelf606cq1foc255

V.  Підсумок уроку. Рефлексія.

1. Вправа «Плюс, мінус,цікаво» 

2. Самооцінювання «Цеглинки – кольорові олівці»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
1229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку