Конспект уроку "Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких матеріалів"

Про матеріал
Загальні вимоги до уроку: проведення уроку на основі сучасних наукових досягнень, передового педагогічного досвіду, закономірностей навчального процесу; проведення уроку на основі методик гуманних дидактичних концепцій; особистісна спрямованість, тобто забезпечення учням умов для самореалізації та ефективної навчально-пізнавальної діяльності з урахуванням їхніх інтересів, потреб, нахилів, здібностей та життєвих настанов; оптимальне поєднання і системна реалізація на уроці дидактичних принципів; встановлення між предметних зв'язків, які усвідомлюються учнями; зв'язок із раніше засвоєними знаннями, навичками, уміннями, опора на досягнутий рівень розвитку учнів; актуалізація, стимулювання й активізація розвитку всіх сфер особистості учня: мотиваційної, пізнавальної, емоційно-вольової, фізичної, моральної тощо; логічність, вмотивованість і емоційність усіх етапів навчально-пізнавальної діяльності учнів; ефективне застосування сучасних дидактичних засобів, особливо — комп'ютерних; тісний зв'язок із життям, першою чергою — з особистим досвідом учня; формування практично необхідних знань, навичок, умінь, ефективної методики навчально-пізнавальної діяльності; формування мотивації навчально-пізнавальних дій, професійного становлення, потреби постійної самоосвіти;
Перегляд файлу

Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких  матеріалів

Мета:

              Освітня . Формувати практичні навички вимірювання об’єму  твердих тіл,рідин і сипких матеріалів.

Розвиваюча. Розвивати навички самостійної роботи учнів і творче

мислення.

           Виховна . Виховувати культуру проведення навчального досліду та вміння взаємодії в групах під час виконання лабораторної роботи.

Тип уроку. Урок удосконалення знань, умінь і навиків.

Прилади  та матеріали:  лінійка,  мензурка, посудина з водою, тіла правильної і неправильної форми, скріпки, невелика колба і склянка.

Інструкція з правил техніки безпеки

Презентація 

  Наука починається з того часу,

коли починають вимірювати.

Д.І.Менделєєв                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Хід уроку

 1.Організаційний момент.

 2.Актуалізація опорних знань.

    Аналіз лабораторної роботи.

    Бесіда за запитаннями.

  1. Як визначити об’єм кімнати? Циліндра? Прямокутного паралелепіпеда?.
  2. Чим дослід відрізняється від спостереження?
  3. Назвіть прилади для вимірювання об’єму .
  4. Які одиниці вимірювання об’єму ви знаєте?
  5. Які прилади потрібні для виконання лабораторної роботи?
  6. Що нам потрібно буде визначити в ході виконання лабораторної роботи?

 3. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.

 4.  Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.       

 5. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.

    Метод  «Незакінчене речення»

              -   Сьогодні на уроці я дізнався …

              -   Я навчився …

              -   Мені сподобалося …

              -   Наші дії відповідали девізу уроку, тому що …

   6.Домашнє завдання.

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
Додано
26 лютого
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку