Конспект уроку "Look around me"

Про матеріал
Розгорнутий конспект уроку з англійської мови до підручника Family and Friends 2 class
Перегляд файлу

LESSON 1

 

Class: 2 

Topic of the lesson:  Look around me

 

Цілі:

 

1) практична:

- ознайомити учнів з новими лексичними одиницями: a TV,a cupboard,the teacher desk,a bin,a shelf,a notice boardі навчити оперувати ними у мовленні на рівні фрази в ситуації та лексичних іграх;

- ознайомити з новою граматичною структурою Prepositions of place , автоматизувати дії учнів з цією структурою на рівні фрази ( понад фразової єдності);

-формування компетенції з читання та говоріння;

-познайомитися зі звуком «i:» та з правилами читання;

-розвивати навички вживання граматичного матеріалу.

 

2) освітня:

-  формувати первинне уявлення учнів про звукову систему англійської мови і про транскрипцію як засіб фонетичного вправлення;

- розширити кругозір учнів за рахунок ознайомлення з новим матеріалом, сприяти усвідомленню учнями суті мовних явищ, розуміння власного мислення;

 

3) розвиваюча:

- розвивати мовну здогадку та мовленєву реакцію;

- розвивати увагу, пізнавальний інтерес, пам’ять, чуття мови, фонематичний слух;

 

4) виховна:

- стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови, формувати розуміння її значення як засобу міжнародного спілкування.

- формувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

 

Обладнання: презентація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plan (Схематичний план уроку)

 

I. Introduction (Вступна частина уроку)

1) Greeting/ Привітання

2) Aim/ Повідомлення теми і мети уроку

3)Warming-up (Мовленнєва зарядка)

4) Phonetics (Фонетична зарядка)

II. The Main part of the lesson (Основна частина уроку)

1) Vocabulary presentation/ Семантизація нового лексичного матеріалу

2) Vocabulary practice/ Автоматизація вивченого лексичного матеріалу

3) Physical Activity/ Фізкультхвилинка

4) Grammar presentation/ Введення нових граматичних структур

5) Grammar practice/ Автоматизація граматичних структур

6) Reading:

          1.Pre-reading activities;

          2.While-reading activities;

          3.Post-reading activities

 

III. The Final part of the lesson (Заключна частина уроку)

1) Home assignment/ Завдання домашнього завдання

2) Summing-up

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Procedure/Хід уроку

 

I. Introduction (Вступна частина уроку)

 

1) Greeting/ Привітання

 

T:Good morning, children. Nice to see you! How are you ?

Pls 1: I am okey

T: My name is Yulia Volodimirivna . I hope you will enjoy the lesson and you will be very active! Let's start our lesson!

 

2) Aim/ Повідомлення теми і мети уроку

 

T: Т: Today we will visit a magic classroom! My friend Beeno is in this classroom. Beeno запрошує нас до свого магічного класу, де він навчатиметься. Сьогодні ми зможемо побачити цей неймовірний клас. І, можливо, ми навчимося магії! Дивіться, це мій друг Beeno та його новий клас де він буде навчатися!

 

Т: Beeno  wants to say something. Діти, давайте я прочитаю, що він каже.

 

Т: «Hi kids! I have an urgent matter! Magic robber appeared in our classroom! Please help us to catch him!» Яка біда! Бін просить допомоги, в магічному класі з’явився крадій магії! Тож, дітки, ми допоможемо йому? Чудово, але щоб спіймати злодія, нам потрібно виконати безліч завдань. Вирушаємо в магічний клас!

 

 

3)Warming – up/ Введення в іншомовну атмосферу. (Мовленнєва зарядка)

 

Т: Перш ніж почати боротьбу з крадієм магії нам необхідно виконати вправу з колесом фортуни!А саме,відповісти на питання яке вам випаде!Готові? Let’s go!

(Виконання гри в інтренеті)

T:Well done!Did a great job with the exercise!

 

 

 

 

4) Phonetics (Фонетична зарядка)

 

T:Діти,але зараз ми з вами трішки поговоримо про довгий англійський звук [i:].Чи знаєте ви його?На письмі він може позначатися буквосполученням «ее». При вимовлянні звуки наші губи дещо натягнуті.Як ви здогадалися,він дуже схожий на наш український [і].

T:Давайте повчимося вимовляти цей звук в словах. Repeat after me!

Meet [mi:t] зустрічатися;

See [si:] бачити;

Sleep [sli:p] спати;

Feel [fi:l] відчувати.

Well done!

T: We will play the game “Catch the sound”.Зараз я буду говорити вам певні слова,якщо ви в цьому слові почуєте довгий звук [i:], то плескайте в долоні.

 

Listen to me,please.

Pen,name,see,my,feel,yes,sleep,dry,cry,meet.

Very good!

 

II. The Main part of the lesson (Основна частина уроку)

 

1)Vocabulary presentation/ Семантизація нового лексичного матеріалу

 

Т: Kids, Beeno sent us a letter! This is our new task that will help us learn magic. Давате я зачитаю вам листа від Біна.

Т: « I suggest you see what's in classroom. Check out the words I sent you.» Як цікаво! Тож давайте подивимося, що це за слова.

a TV- телевізор,repet after me!

a cupboard – шафа, repet after me!

the teacher desk- учительський стіл, repet after me!

a bin- урна,відро для сміття, repet after me!

a shelf-полиця, repet after me!

a notice board- дошка оголошень, repet after me!

 

T: Well done!

Т: Children, let's write new words in the dictionary. Діти, давайте запишемо нові слова в словники.

       (Учні записують в словники транскрипцію слів і переклад з презентації)

 a TV- [eɪ ˌtiː ˈviː] – дітки,зверніть свою увагу як в транскрипції позначаються літери T,V, repet after me!

a cupboard[eɪ ˈkʌbəd] – подивіться, будь ласка, літера С на початку слова перетворюється на звук k ,літера u стає звуком ʌ, буквосполучення oar на звук ə, repet after me!

the teacher desk- [ðə ˈtiːtʃə(r) desk] –зверніть увагу на слово teacher,а саме на буквосполучення ea яке стало довгим звуком iː,а в сполученні  ch перетворилося на ʃ, repet after me!

a bin- [eɪ bɪn] -repet after me!

a shelf- [eɪ ʃelf] – зверніть увагу що сполучення sh,читається як ʃ ,repet after me!

a notice board- [eɪ ˈnəʊtɪs bɔːd]- дуже уважно подивіться на слово notice де сполучення се читається як короткий звук s, подивіться на буквосполучення «oar» ми читаємо його як довгий звук [ɔ:] ,repet after me!

 

2)Vocabulary practice/Автоматизація вивченого лексичного матеріалу

 

T:Бін дуже задоволений як ви справляєтесь з завданнями!

Зараз нам необхідно виконати вправу,прослухати її,перекласти,та визначити які предмети діти не перечислили!

Let’s go!

 

(Виконуємо вправу на сторінці 19,вчитель читає,після чого дітки вчитель допомагає прочитати та перекласти.Після перекладу дітки визначають які предмети не були перечислені в діалозі,називаючи їх з перекладом)

 

Т:Well done!Let’s continue!

 

 

3)Physical Activity/ Фізкультхвилинка

 

T:Beeno хвилюється за вас,він хоче щоб ви і надалі активно виконували всі завдання,тому віе пропонує нам трохи відпочити та виконати фізкульхвилинку!. Stand up sing along!

https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0

 

4)Grammar presentation/ Введення нових граматичних структур

 

 T:Дітки,а хто пам’ятає тему нашого уроку?

Так правильно, тема нашого уроку «Look around me» в перекладі це «Подивись навколо мене».Настав час нам трохи почарувати та вивчити «Прийменники місця»,завдяки яким ми змодемо описати ,що знаходитьс навколо вас!Дітки хтось знає що таке «прийменники місця»?

 

Т:Давайте виконаємо exercise 1 ,2, page 20.Нам необхідно прочитати,перекласти діалог та визначити «прийменники місця»в реченнях!Готові? Let’s go!

(Читаємо діалог на сторінці 20,після чого перекладаємо та визначаємо з дітками «прийменники часу»)

 

Т:Well done!Чудово справилися з цим завданням!Отже, запамятайте-Прийменники місця в англійській мові є найбільш використовуваними. Вони застосовуються для позначення напрямку, а також вказують на місцезнаходження людини або предмета.

 

Давайте повторимо прийменники місця які ми знайшли в діалозі та запишемо до нашого словника!

in front of – [ɪn frʌnt əv]-перед, repet after me!

behind- [bɪˈhaɪnd] –ззаду, repet after me!

on my left- [ɒn maɪ left] – зліва від мене, repet after me!

on my right-[ɒn maɪ raɪt]-праворуч від мене, repet after me!

 

(Учні записують прийменники місця до словника)

 

 

5)Grammar practice/ Автоматизація граматичних структур

 

Т: Як гарно ви все запам’ятовуєте! Ще зовсім трошки і ми наздоженемо крадія магії! Вам необхідно виконати завдання! Слухайте уважно,дітки перед вами на картинці шкільні предмети які ми сьогодні вивчили ,вам треба відповісти на моє запитання та повідомити де знаходиться цей предмет!

 For example: What can I see? I can see a TV. It’s in front of me!

 

6)Reading

Читання діалогу на сторінці 21

 

Т:Нарешті,в нас залишилося останнє завдання ,після якого ми станемо справжніми чарівниками та наздоженемо крадія магії і повернемо її до класу!

 

Pre-reading activities

T:Нам необхідно прочитати діалог, перекласти його та дати відповідь на запитання «What animals did Charlie see?» Яких тварин бачив Чарлі? та назвати прийменники місця які ви знайшли в діалозі!

 

While-reading activities

Т: Read and translate.

 

Post-reading activities

Т: Настав час відповісти на наше питання «What animals did Charlie see?»

!Зверніть увагу що дієслово see в минулому часі буде saw!

Charlie saw a cute panda…

Т:Well done!Тепер нам необхідно дати назву цьому діалогу! Нам пропонують три варіанти назви, давайте прочитаємо та перекладемо їх!

Т:Ви гарно впоралися зі всіма завданнями! Ми повернули чари в клас Біна, саме за це він подарує нам мішечок з чарівним зіллям яким ми будемо користуватись на наших уроках англійської мови!А найголовніше ми спіймали крадія,і це опинилася звичайна мавпочка!

 

 

III. The Final part of the lesson (Заключна частина уроку)

 

  1.     Home assignment/ Завдання домашнього завдання

Т: Your homework:

1)Learn new words, learn to write them.

2) Learn prepositions of place

2) Do exercise 1 page 22.Підготувати розповідь про Мері та Тома!

 

2) Summing-up

Т: Children, what words have you learnt at this lesson? Діти, які слова ми вивчили на уроці,щоб повернути магію до класу? Давайте пригадаємо їх. Назвіть прийменники місця які ми вивчили!

 Thank you for your active work! Well done!

 

 

docx
Додано
9 грудня 2023
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку