Англійська мова 6 клас
Конспект уроку-марафону «Спорт у моєму житті»
Навчальна мета: удосконалити та скорегувати навички усного і письмового мовлення аудіювання, читання за темою уроку.
Розвиваюча мета: сприяти розвитку пам’яті, уваги, мовної догадки.
Виховна мета: сприяти вихованню усвідомлення важливості спорту у житті людини; вихованню толерантного ставлення один до одного при роботі в групах і парах.
Тип уроку: комбінований
Наочність: роздатковий матеріал для роботи в групах для говоріння; завдання для роботи у групі із граматики; аудіозапис пісні «We are the champions», м’ячик, інтерактивна дошка, медалі (або цукерки) для тих учнів, хто успішно справився із завданнями, щоб визначити переможців марафону.
Хід уроку
Гра з м’ячем «Go, do, play». Вчитель називає вид спорту, кидаючи м’яча, а учень відповідає із яким словом (go, do, play) ми вживаємо його.
Назви спорту для гри м’ячем: boxing, judo, rowing, table tennis, athletics, fencing, badminton, cricket, shooting, gymnastics, volleyball, snowboarding, wrestling, archery, diving, chess, darts, yoga, karate.
Учні зачитують твори «My favourite kind of sport». Всім учням, які виконали домашнє завдання вчитель дає медалі (цукерки), щоб визначити в кінці уроку переможця марафону.
Учні переглядають на інтерактивній дошці відео «Sport is my life» і записують декілька тез для чого потрібен спорт у життя людини.
Учні дивляться відео на інтерактивній дошці «Move and Freeze» і намагаються повторювати рухи.
Учні поділяються на дві команди (coffee; tea) і складають текст розрізаний на частинки.
Suzie What are you going to do this weekend?
Dexter I`m going to take part in a judo competition in Newcastle.
Suzie That`s great. Are you going to stay in hotel?
Dexter No, I`m not. I`m going to stay with my cousins, Luke and Toby. They live very near Newcastle.
Suzie Are they going to be at the competition?
Dexter Yes, they are
Suzie That`s good. You`re going to have lots of supporters.
Dexter My cousins aren`t going to support me. They`re going to take part in the competition!
Учні поділяються на пари, складаючи розрізану частинку малюнка.
Учні складають діалоги в парах, використовуючи запропоновані вислови.
Вислови для говоріння
What is …? It is… on…
When do you …? … in the yard at school
Where do you …? In our gym…
Do you like running or …? As for me, ….
Do you watch …? Sometimes
Every day
………
What Ukrainian sportsmen do …? I know…
Учні поділяються на групи (Summer. Winter)
Переклад речень у Present Simple Present Continious. (письмово)
Речення для граматики
Моя сестра займається боксом. Вона займається боксом кожного понеділка і четверга. Я не захоплююся боксом. Я ненавиджу його. Я надаю перевагу плаванню.
Скласти і записати власний діалог розмови про спорт між двома учнями, використовуючи вирази-зразок.