Конспект уроку математики з використанням ігрових технологій.

Про матеріал
У сучасній школі велика увага приділяється ігровим формам навчання учнів початкових класів Нової української школи. Ігрова діяльність для дитини є загальною потребою, а для педагога – способом реалізації різноманітних завдань навчально-виховного процесу. Гра як форма навчання вміщує в собі декілька елементів, і основний – дидактичний, який визначає мету використання гри. Ігрові завдання визначають дії учнів, спрямовані на використання наявних знань або закріплення їх у процесі гри. Ігрові дії є підґрунтям здійснення гри, вони вимагають доступного і поступового пояснення, взаємозв’язку між практичними й розумовими діями учнів. Дидактична гра належить до активних, нетрадиційних, визнаних методів навчання і виховання молодших школярів. Цінність цього методу полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховна функція діють у тісному взаємозв’язку. Гра, як метод навчання, організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість. Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання, яка дозволяє зробити цікавими і захоплюючими не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, але й буденні кроки з вивчення предметів. Цікавість умовного світу гри робить позитивною, емоційно забарвленою монотонну діяльність із запам'ятовування, повторення, закріплення чи засвоєння інформації, а емоційність ігрового дійства активізує всі психічні процеси і функції дитини.
Перегляд файлу

 

 

 

1

 

 

«Розробити конспект уроку із використанням ігрових методів навчання»

«У грі розкривається перед дітьми світ,творчі можливості особистості.Без гри не має і не можебути повноцінного дитячого розвитку.»

В.Сухомлинський.

ВСТУП

Гра-одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини,засіб її повноцінного розумового розвитку.Це один із шляхів виховання та важливий засіб успішного засвоєння учнями математичних знань,умінь,навичок.

Створення ігрових ситуацій на уроках математики підвищує інтерес дітей до предмету,вносить різноманітність,емоційне забарвлення у навчальну роботу,знімає втому,розвиває кмітливість і спостережливість. Підібраний матеріал сприяє розвитку інтелектуальних здібностей дітей,формуванню пізнавальних інтересів учнів до вивчення математики.

 

 

Тема уроку: Повторення і закріплення додавання і віднімання в межах 20.

Мета уроку: узагальнити і система тизувати знання учнів додавання і віднімання в межах 20; закріпити вмінні розв`язувати задачы;вправлятися в кількісній лічбі;розвивати логічне мислення;виховувати старанність,охайність та уважність.

Обладнання: роздруковані зображення героїв з мультфільму «Маша та Ведмідь»,конверти із завданням,ТЗН.

Хід уроку:

Організаційний момент

Перевірка готовності класу до  уроку:

Продзвенів і стих дзвінок,починається урок.

Всі за парти посідали,працювати починаєм.

Мотивація навчального процесу

Ігровий момент

-Ой,дітки,а хто це до нас прийшов?(малюнок Маші)

-А Маша до нас завітала не просто так,а прийшла просити допомоги.Вона заблукала в лісі і розминулася зі своїми друзями.І щоб знайти їх,нам потрібно виконати завдання з математики.Допоможемо?(Так)

C:\Users\Admin\Desktop\Без названия.jpg

Основна частина

Каліграфічна хвилинка

Перше завданнянам принесла нам Маша.Вона йшла лісом і знайшла цей конверт.А що в ньому,ми дізнаємося,коли його відкриємо.А скажіть ,дітки, ви вмієте відгадувати загадки?(Так)А в нас тут аж дві загадки.

Загадка№1:Ця цифра рівна і до стовпчика подібна.Всі рахунки,всі таблички починають з…(одинички)-записую число 1 на дошці.

Загадка №2:Два кільця без кінця,усередині без цвяха.Якщо я перевернусь,то  не змінюсь.(вісім)-записую число 8 біля1.

-Хто мені скаже,яке число у нас вийшло?(вісімнадцять)

-А як іще ми можемо прочитати це число?(1дес.8од.)

-Що ми можемо ще сказати про це число?(двоцифрове) –Чому?   

-Назвіть мені попереднє число.(17)-А хто назве наступне?(19)

-Молодці!А тепер гарненько запишіть рядочок цього числа в зошиті.(нагадую про правила сидіння під час письма).

-Ми виконали завдання яке нам дала Маша?(Да) Молодці!Ми з вами знайшли першого товариша,це Ведмідь.C:\Users\Admin\Desktop\images (3).jpg

Він також прийшов не з порожніми лапами,в низ для нас завдання.

Завдання на увагу .Гра «Знайди зайве».

1.см,дц,кг,м               2.год,хв,доба,дм   

3.1,3,10,5,7,9             4.10,20,38,50,80    -Чому?

Складання і розв`язування задач за схемами.

-Ми допомогли Ведмедику?Ми-молодці! Ой,а хто це прийшов до нас із лісу?

C:\Users\Admin\Desktop\images (2).jpg

-Коза!А що вона нам принесла?Якісь схеми.Діти,що це за схеми?(Схеми задач)

C:\Users\Admin\Desktop\image347.jpg

Рішення записуємо в зошит.

-Які  ми з вами молодці!

Фізхвилинка.

Хто це так швидко скаче?Вгадаєте,що це за звір такий?

C:\Users\Admin\Desktop\Без названия (1).jpg

-Зайчик у нас прудкий?Як ви думаєте,з чим він до нас прийшов?Ми любимо з вами відпочивати? Настав час.

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY&ab_channel=CreativeTeacher

Відпочили?

Розв`язування прикладів.

А хто це до нас підходить і так голосно сперечається?

C:\Users\Admin\Desktop\Без названия (2).jpg

Да,це  вовки.Вони сперечаються,хто розумніший вони,чи наші дітки.Докажемо їм,що ми розумніші.Потрібно швидко розв`язати приклади.

C:\Users\Admin\Desktop\m2 (1).jpg

Молодці! Ми з вами справилися із завданням!

Робота з ЛЕГО.

Хто це так радісно гавкає і виляє хвостиком?

C:\Users\Admin\Desktop\images (1).jpg

Звісно,це наш песик.А з чим він завітав до нас?

Дістали всі ЛЕГО.Робота усно.

C:\Users\Admin\Desktop\146784b50335a776c0a497180426b578.jpg

Молодці!Ми з песиком бачимо,що ви вмієте швидко рахувати.

Самостійна робота.

C:\Users\Admin\Desktop\Без названия (3).jpg

А он де в лісовій калюжі лежить свинка Розочка.

  принесла останнє завдання. Вам потрібновставити пропущені знаки арифметичних дій,щоб вирази були правильні.Цю роботу ви виконуватимете самостійно,записуючи приклади в зошит.

C:\Users\Admin\Desktop\maxresdefault.jpg

(Діти виконують завдання самостійно,а потім перевіряємо.)

-Які ви в мене молодці! Маша і звірі вам дуже дякують.

Рефлексія.

-Як ви гадаєте, ми плідно попрацювали на уроці?У вас на партах є смайлики.Підніміть,будь ласка,як ви вважаєте ви попрацювали на уроці.

C:\Users\Admin\Desktop\красный-изо-ированный-smiley-же-того-зе-еного-цвета-37083340.jpg

(Діти піднімають кожен свій смайлик.Хто підняв похмурий смайлик-розбираємо,що йому не вдалося сьогодні на уроці.)

 

Висновок: Отже,гра-один із основних та цікавих моментів у вихованні та підтримки інтересу до навчання у молодших школярів.Граючись,діти успішно засвоюють навчальний матеріал,формують необхідні умінні і навички.Навчаються розв`язувати задачі,приклади,порівнювати числа та вирази,а також узагальнювати,робити самостійні висновки і обгрунтовувати їх.

Я вважаю,що ігрові моменти потрібно включати не тільки на уроках математики,а й на всіх інших уроках.Адже діти 1-2 класів через гру краще засвоюють матеріал,їм цікаво,а зміна різних видів діяльності дає  змогу зацікавити дітей і не нудьгувати на уроці.Значну увагу під час планування уроку слід приділяти тому,щоб всі використані ігрові методи відповідали віковим та індивідуальним особливостям учнів,а також темі уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 жовтня 2021
Переглядів
4696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку