Математика . Зимова казка. 1 клас
Тема. Закріплення вивченого.
Мета: Закріпити вивчені теми з математики. ( Додавання і віднімання чисел в межах 10, порівняння чисел , властивості переставного закону, виконання графічного диктанту, Взаємозв’язок дії додавання із дією віднімання). Виховувати любов до природи. Розвивати математичне мислення.
Обладнання. Ялинка,зайчик, вовчик, лисичка , білочка, сніговик, синичка.
Роздатковий матеріал. Шишки , кетяги калини, сніжинки, грибочки- кожній дитині. Морква і тортик - по 1 шт.- це завдання для класу.
На звороті роздаткового матеріалу приклеєний папір в клітинку і написані завдання. На сніжинці потрібно порахувати кількість клітинок і поставити крапочку( початок диктанту) , щоб діти могли правильно почати, і щоб диктант вмістився.
( На дошці причеплена ялинка . Зайчик, вовчик, лисичка , білочка сніговик, синичка. Тваринки з ялиночкою замасковані сніжинками. Після кожної правильної відповіді ми відкриваємо одного з персонажів і даємо наступне завдання.)
Хід уроку
1 Організаційний момент
- Діти, сядьте гарненько і послухайте уважно , про що я вам зараз розповім. На лісовій галявинці росла малесенька ялиночка, вона мала багато друзів. Але одного зимового дня , коли друзі поспішали на День народження до ялиночки , то з ними трапилася пригода. Налетіла віхола і замела все навкруги. Друзі хотіли прийти до ялиночки, але стежки до неї так і не змогли знайти. Віхола дала всім друзям завдання і якщо вони їх виконають , то зможуть віднайти потрібний їм шлях. Ми можемо їм у цьому допомогти. То що? Ви готові? Тож почнімо.
2. Повторення вивченого
Відгадайте загадку і дізнайтеся , хто першим спішив у гості.
Загадка про сніговика ( за вибором учителя) .
Відкриваємо сніговика і даємо завдання.
- Правильно. Першим на допомогу поспішив сніговик. Він мав на сніжинці виконати графічний диктант.( Графічний диктант із зображення білочки у за вибором вчителя)
Після виконання завдання відкриваємо білочку
Потім поспішила білочка з завданням на грибочках( Діти повинні виконати переставний закон)
Після виконання завдання відкриваємо синичку
Наступною на допомогу прилітає синичка ( На кетягах калини порівняння чисел)
Після виконання завдання відкриваємо Зайчика
За синичкою стрибає зайчик з морквинкою. ( На морквинці — фізкультхвилинка за вибором вчителя)
Після фізкультхвилинки іде вовчик з шишечками . На них взаємозвязок додавання і віднімання)
Потім з’являється лисичка з тортиком. (На тортику задача ) .
Після розв’язання задачі відкриваємо ялинку.
Рефлексія
Чи сподобалося вам допомагати друзям ялиночки?
Чи впоралися ви із поставленим завданням?
Ви дуже старалися і допомогли друзям зустрітися з ялиночкою,
- За правильні відповіді ялиночка з друзями вирішила запросити вас на гостину і передала вам ось такий тортик.
Вчитель приносить справжній тортик і пригощає учнів.
Замість тортика може бути корзина з солодощами