Конспект уроку “Mes loisirs”

Про матеріал
Даний матеріал є конспектом уроку з теми “Mes loisirs” з французької мови для 6 класу. Структура уроку та підібраний матеріал сприяють опрацюванню нової лексичної теми.
Перегляд файлу

Тема уроку: "Mes loisirs" Клас 6

Французька мова (друга іноземна мова, другий рік навчання)

Дистанційний урок в синхронному режимі

Мета уроку

 

Компетентності

Навчальна

-

-

Активізувати лексичний матеріал за темою «Мої захоплення». Формувати фонетичні та інтонаційні навички читання та мовлення.

комунікативна

Розвиваюча

-

-

Розвивати і вдосконалювати навички іншомовного спілкування в рамках ситуаціі «Мої захоплення», збагачувати мовний досвід учнів по заданій темі. Розвивати цифрову,

соціальну, предметну компетенції.

полікультурна

Виховна

-

-

-

Виховувати вміння слухати інших, зосереджуватися, вміння презентувати своє висловлювання за зразком. Виховувати поважне ставлення до цінностей інших. Сприяти вихованню позитивного ставлення до французької мови як засобу спілкування.

соціально-побутова

Тип уроку: комбінований, урок ознайомлення з новими лексичними одиницями та формування лексичних навичок усного мовлення і читання.

Обладнання:

-  Картки з новою лексикою.

-  Флеш-карти з конструкціями "faire de", "jouer de", "jouer à".

-  Робочі листи.

Структура уроку: І. Організуюча частина уроку.

1. Привітання та налаштування (5 хвилин) - Привітання учнів.

-  Коротке обговорення, що таке захоплення (на рідній мові).

ІІ. Основна частина уроку.

1.Введення нової лексики (15 хвилин)

-  Показ слайдів-карток з зображеннями різних видів діяльності (спортивні ігри, музичні інструменти, хобі тощо), під картинками назва французькою мовою.

-  Перший етап: учитель вимовляє слова французькою мовою, а учні повторюють хором і індивідуально.

-  Другий етап: на екрані зображення різних видів діяльності без підпису розташовані в іншій послідовності. Учні намагаються згадати, як вимовляються слова та словосполучення.

-  Третій етап: на екрані слайди з зображенням різних видів діяльності французькою мовою. Учитель читає слова або словосполучення, учні дають переклад.

2.Активізація лексичних одиниць в мовленні (20 хвилин).

-  Перший етап: учні розподіляються на пари і отримують флеш-карти з малюнками різних видів діяльності.

-  Другий етап: учні в парах складають речення, використовуючи нову лексику та конструкції "faire de", "jouer de", "jouer à".

-  Третій етап: учні отримують робочі листи з завданнями, де їм потрібно підставити правильну конструкцію та слово у речення.

ІІІ. Заключна частина уроку. Рефлексія (5 хвилин) - Коротке обговорення, що нове учні дізналися на уроці.

-  Домашнє завдання: скласти 5 речень про свої захоплення, використовуючи конструкції "faire de", "jouer de", "jouer à".

-  Учитель дякує учням за активну участь та прощається до наступного уроку.

pdf
Додано
4 серпня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку