Тема уроку: "Mes loisirs" Клас 6
Французька мова (друга іноземна мова, другий рік навчання)
Дистанційний урок в синхронному режимі
Мета уроку |
|
Компетентності |
|
Навчальна |
- - |
Активізувати лексичний матеріал за темою «Мої захоплення». Формувати фонетичні та інтонаційні навички читання та мовлення. |
комунікативна |
Розвиваюча |
- - |
Розвивати і вдосконалювати навички іншомовного спілкування в рамках ситуаціі «Мої захоплення», збагачувати мовний досвід учнів по заданій темі. Розвивати цифрову, соціальну, предметну компетенції. |
полікультурна |
Виховна |
- - - |
Виховувати вміння слухати інших, зосереджуватися, вміння презентувати своє висловлювання за зразком. Виховувати поважне ставлення до цінностей інших. Сприяти вихованню позитивного ставлення до французької мови як засобу спілкування. |
соціально-побутова |
Тип уроку: комбінований, урок ознайомлення з новими лексичними одиницями та формування лексичних навичок усного мовлення і читання.
Обладнання:
- Картки з новою лексикою.
- Флеш-карти з конструкціями "faire de", "jouer de", "jouer à".
- Робочі листи.
Структура уроку: І. Організуюча частина уроку.
1. Привітання та налаштування (5 хвилин) - Привітання учнів.
- Коротке обговорення, що таке захоплення (на рідній мові).
ІІ. Основна частина уроку.
1.Введення нової лексики (15 хвилин)
- Показ слайдів-карток з зображеннями різних видів діяльності (спортивні ігри, музичні інструменти, хобі тощо), під картинками назва французькою мовою.
- Перший етап: учитель вимовляє слова французькою мовою, а учні повторюють хором і індивідуально.
- Другий етап: на екрані зображення різних видів діяльності без підпису розташовані в іншій послідовності. Учні намагаються згадати, як вимовляються слова та словосполучення.
- Третій етап: на екрані слайди з зображенням різних видів діяльності французькою мовою. Учитель читає слова або словосполучення, учні дають переклад.
2.Активізація лексичних одиниць в мовленні (20 хвилин).
- Перший етап: учні розподіляються на пари і отримують флеш-карти з малюнками різних видів діяльності.
- Другий етап: учні в парах складають речення, використовуючи нову лексику та конструкції "faire de", "jouer de", "jouer à".
- Третій етап: учні отримують робочі листи з завданнями, де їм потрібно підставити правильну конструкцію та слово у речення.
ІІІ. Заключна частина уроку. Рефлексія (5 хвилин) - Коротке обговорення, що нове учні дізналися на уроці.
- Домашнє завдання: скласти 5 речень про свої захоплення, використовуючи конструкції "faire de", "jouer de", "jouer à".
- Учитель дякує учням за активну участь та прощається до наступного уроку.