Календарно-тематичне планування ,6 клас. Французька мова. Ірина Ураєва.
№ п/п |
Дата |
При- мітка |
Тема, підтема |
Мовлення |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонетика, аудіювання |
Домашнє завдання |
||
Тема «Моя рідна країна та франкомовні країни». |
||||||||||
1 |
|
|
Україна-моя батьківщина Введення нових ЛО та МЗ. |
Запитувати з метою отримання інформації |
Une langue, un champ, un fleuve, un bord, la capitale ,la mer, des plats |
|
ст.169 |
|
||
2 |
|
|
Географічне положення України. Автоматизація нових ЛО та МЗ. |
Запитувати з метою отримання інформації |
Connaître, découvrire |
Le passé composé |
ст.169 |
|
||
3 |
|
|
Міста України. Розвиток навичок читання. |
Описувати місто. |
La patrie, un chatenier, la durée, l’indépendance, se balader |
Le passé composé Le présent |
ст.169 |
|
||
4 |
|
|
Моя подорож до Києва . Зозвиток діалогічного мовлення. |
Висловлювати думки про побачене |
ЛО теми. |
Le passé composé |
ст.169 |
|
||
5 |
|
|
Туристичний портал в Буковині. Монологічне мовлення. |
Висловлювати думки про почуте |
Un portail, un circuit, accompaigner |
Les adjectifs |
ст.169 |
|
||
6 |
|
|
Туристичні міста України. Розвиток письма. |
Розповідати та надавати інформацію |
Observer,la viotne obier, le tournesol, une rive, une chemise brodée,l’avion Mriya, |
détruire |
ст.169 |
|
||
7
|
|
|
Франція. Париж. Захист проекту. |
Запитувати з метою уточнення |
L’hexagone, un ancêtre, une trace, riche, la France métropolitaine |
S’élèver, repeindre |
Texte complémentaire |
|
||
8 |
|
|
Автоматизація ЛО та МЗ по темі. |
Висловлювання з опорою на ілюстрації |
ЛО та МЗ по темі. |
Числівник |
Texte complémentaire |
|
||
9 |
|
|
Франція-європейська країна. |
Запитувати з метою уточнення |
Gaulois, les Francs, les pays voisins |
Зворотні дієслова. |
Texte complémentaire |
|
||
10 |
|
|
Сусідні країни Франції. |
Надавати інформацію |
Lse peuplse ancêtres |
Порівняльна степінь прикметника: plus…que, moins…que, aussi…que |
Les exercices |
|
||
11 |
|
|
Заморські французькі країни. |
Висловлювання з опорою на ілюстрації |
La Guyane française, la région d’outre-mer |
Порівняльна степінь прикметника: plus…que, moins…que, aussi…que |
Les adjectifs |
|
||
12 |
|
|
Франція та заморські країни. |
Надавати інформацію |
Le climat équatorial, la nature tropical, le désert |
Ukrainien- Ukrainienne, français(e)
|
|
|
||
13 |
|
|
Повторення по темі Україна та Франція. |
|
|
|
|
|
||
14 |
|
|
Повторення по темі Україна та Франція |
|
|
|
|
|
||
Тема: «Подорож.» |
||||||||||
|
||||||||||
15 |
|
|
Подорож. Введення нових ЛО та МЗ. |
Розповідати та надавати інформацію |
Voyager,envoyer |
Une action au present, au passé,au future |
Cтор.169 |
|
||
16 |
|
|
Я люблю подорожувати. Активізація вживання ЛО і МЗ по темі |
Надавати інформацію про подорож. |
Partir, rentrer, la route,un endroit, emporter, tracer |
Il faut |
Cтор.169 |
|
||
17 |
|
|
Я готуюся до подорожі.. Розвиток навичок читання з повним розумінням тексту. |
Діалоги учнів про подорож. |
Quand ? Où ? Comment ? Pourquoi ? Combien de ? |
Питальні слова. |
Cтор.170 |
|
||
18 |
|
|
Моя валіза. Активізація нових ЛО і МЗ. |
Висловлювання з опорою на ілюстрації |
Un patrimoine,la destination |
Il est important de, il faut, tu dois+ verbe |
Розповіді учнів про підготовку до подорожі. |
|
||
19 |
|
|
Транспорт. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Розповіді про види транспорту. |
La ligne rouge,verte,l’autobus directe, un hall de gare, un agent de police . |
Впр.5. ст..30 |
Cтор.170 |
|
||
20 |
|
|
Білети для подорожі. Розвиток граматичних навичок.
|
Висловити своє ставлення до подорожі. |
le métro , l’avion,l’arrêt,la station de bus, la gare en taxi. |
Впр.9. ст..31 |
Cтор.170 |
|
||
21 |
|
|
Повідомлення та інформація на вокзалі.. Презентація проектів |
Висловлювання з опорою на ілюстрації |
Annonce, TGV |
Впр.1. ст..32 |
Cтор.170 |
|
||
22 |
|
|
Час подорожі. Активізація вживання ЛО і МЗ по темі |
Надавати інформацію |
Un départ,une arrivée, un quai, une voie |
Prendre une correspondance |
Годинник |
|
||
23 |
|
|
Умови подорожі. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Розповіді про умови подорожі. |
Fidèle compagnon, échangeable, remboursable |
Il est possible, on doit |
|
|
||
24 |
|
|
Подорож з домашнім улюбленцем. |
Розповіді про умови подорожі. |
Il faut, ils peuvent |
Si vous avez un chien |
|
|
||
25 |
|
|
Подорож за кордон. Активізація введених ЛО та МЗ.
|
Надавати інформацію про подорож |
Les voyages sont bénéfiques |
Pour formuler une condition . |
|
|
||
26 |
|
|
Чому я подорожую. Розвиток навичок монологічного мовлення.
|
Pourquoi voyager |
Pour découvrire, pour devenir, pour apprendre |
Впр.7 стор.38 |
|
|
||
27 |
|
|
Повторення по темі «Подорож» |
|
|
|
|
|
||
28 |
|
|
Повторення по темі «Подорож» |
|
|
|
|
|
||
Тема: « Спорт.» |
||||||||||
29 |
|
|
Спорт. Введення ЛО та МЗ |
Розповідати про події |
Les sports collectives,le sport de plein air,les sports de competition,les sports de combat |
|
|
|
||
30 |
|
|
Види спорту. Активізація введених ЛО та МЗ |
Характеризувати та оцінювати щось.когось |
La gimnastique,le handball,le ciclisme,l’escalade,la danse,le badminton |
|
|
|
||
31 |
|
|
Спорт у школі. .Розвиток діалогічного мовлення |
Надавати інформацію про когось |
Jouer au tennis,au football,au basket,au rugby |
Present de l’indicatif |
|
|
||
32 |
|
|
Заняття спортом. Робота з граматичним матеріалом |
Запитувати і відповідати на запитання |
S’entrainer,gagner,le match,preferer,quant a |
|
|
|
||
33 |
|
|
Спортивні змагання. Розвиток монологічного мовлення |
Розповідати про свої уподобання |
Jouer aux dames,jouer aux echecs |
|
|
|
||
34 |
|
|
Олімпійські ігри .Активізація граматичного матеріалу
|
Розповідати та запитувати інформацію |
Pratiquer,la marche,la box,la voile,lanatation,l’athletisme,l’aerobique |
|
|
|
||
35 |
|
|
Переваги фізичного виховання. |
Розповідати про події |
Les sports collectives,le sport de plein air,les sports de competition,les sports de combat |
|
|
|
||
36 |
|
|
Спорт-це здоров’я. Презентація проектів |
Надавати інформацію про когось |
Une félisitation, l’éducation |
Gagner, s’entrainer,s’inscrire,se balancer |
|
|
||
37 |
|
|
Здоров’я підлітків. Активізація введених ЛО та МЗ |
Розповідати про події |
Les sports de rue: Le street-basket , hip-hop, la trottinette, le roller |
Faire du sport, pratiquer le sport |
|
|
||
38 |
|
|
Командний спорт. Розвиток діалогічного мовлення
|
Розповідати та запитувати інформацію |
On organize |
Bouger,découvrire de nouveau sports |
|
|
||
39 |
|
|
Cпорт та життя. Активізація граматичного матеріалу |
Активізація граматичного матеріалу |
Remporte un prix, prendre goùt |
|
|
|
||
40 |
|
|
Я займаюся спортом. Розвиток навичок монологічного мовлення
|
Розповідати про спорт. |
Pratiquer les activités quotidiens |
|
|
|
||
41 |
|
|
Повторення по темі « Спорт» |
|
|
|
|
|
||
42 |
|
|
Повторення по темі « Спорт» |
|
|
|
|
|
||
Тема «Мій товариш»
|
||||||||||
43 |
|
|
Мій друг. Введення нових ЛО та МЗ..
|
Описувати зовнішність. |
L’enfance, la sincérité,une humeur, un sentiment |
Savoir, connaître |
Впр.8 ст.58 |
|
||
44 |
|
|
Мій найкращий друг. Автоматизація нових ЛО та МЗ |
Описувати події . |
Le meilleur ami, la meilleure amie |
Savoir, connaître |
Texte complémentaire |
|
||
45 |
|
|
Ми проводимо час разом. Розвиток діалогічного мовлення. |
Надавати інформацію |
Le mauvais ami, la mauvaise amie |
|
|
|
||
46 |
|
|
Мої інтереси. Розвиток аудіювання. |
Запитувати з метою уточнення інформації |
Généreux, généreuse, attentionnée,fidèle |
Le présent de l'indicatif du verbe |
|
|
||
47 |
|
|
Спорт у школі. Автоматизація граматичних навичок |
Запитувати з метою уточнення інформації |
Inviter ses amis,confier ses jois et ses peines à ses amis . |
Le présent de l'indicatif du verbe avoir |
Texte complémentaire |
|
||
48 |
|
|
Колективний спорт.. Розвиток діалогічного мовлення |
Відповідати на питання співрозмовника |
Elle n’ a pas Elle n’ a jamais
|
Imparfait |
|
|
||
49 |
|
|
Рецепт дружби. Розвиток навичок монологічного мовлення
|
Надавати інформацію |
La sincérité, la fidelité La bonté, la gourmandise, la compréhension |
Наказова форма. Etre(sois, soyer),avoir(aie,ayer) |
|
|
||
50 |
|
|
10 порад щоб стати хорошим товаришем. |
Надавати інформацію |
Preparer,ajouter, beurrer, verser,parsemer, presenter |
Наказова форма. Etre(sois, soyer),avoir(aie,ayer) |
|
|
||
51 |
|
|
Міжнародний день дружби. Розвиток діалогічного мовлення |
Висловлювати думки про побачене |
Journée international de l’ amitié |
Les adjectifs |
Впр.3 стор.65 |
|
||
52 |
|
|
Свято друзів. Розвиток діалогічного мовлення |
Відповідати на питання співрозмовника |
Faire un petit cadeau. |
|
|
|
||
53 |
|
|
Французькі художники. Читання та розуміння інформації. |
Запитувати з метою отримання інформації |
Civilisation. |
Власні назви. |
|
|
||
54 |
|
|
Дружба- це дуже важливо. |
Надавати інформацію |
Paul Cézanne, Auguste Renoir, Alfred Sisley, Fréderic Bazille,Claud Monet |
Власні назви |
|
|
||
55 |
|
|
Повторення МЗ по темі. |
|
La description physique, les qualités humaines ; les activités |
|
|
|
||
56 |
|
|
Урок-проект « Я і мій товариш» |
|
|
|
|
|
||
57 |
|
|
Аудіювання. |
|
|
|
|
|
||
58 |
|
|
Читання. |
|
|
|
|
|
||
Тема «Моя сім’я».
|
||||||||||
59 |
|
|
Моя родина. Введення нових ЛО та МЗ.
|
Надавати необхідну інформацію |
Un neveu, une nièce, un fratrie,une triplée, les couches, un biberon |
Le présent de l'indicatif des verbes du I-er groupe |
Texte complémentaire |
|
||
60 |
|
|
Члени родини. Автоматизація нових ЛО та МЗ. |
Надавати необхідну інформацію |
Les membres de la familles, adopter, aménager,disposer |
Le présent de l'indicatif des verbes du IІІ-ième groupe |
|
|
||
61 |
|
|
Відносини в родині. Розвиток монологічного мовленння |
Надавати необхідну інформацію |
Premier deuxième, |
Порядковий числівник. |
|
|
||
62 |
|
|
Традиції в родині.. Розвиток граматичних навичок |
Запитувати з метою отримання інформації |
Se reposer, les loisirs, passer le loisir, different, un repos. |
Les constructions je voudrais + infinitif |
Впр.5 ст.76 |
|
||
63 |
|
|
Інтереси в родині. Розвиток навичок мовлення.
|
Розповідати про свої уподобання |
Regarder la télé, écouter la musique, lire des livres, dessiner, se promener, faire du sport, voyager |
|
Texte complémentaire |
|
||
64 |
|
|
Свята в родині. Розвиток навичок читання |
Запитувати та надавати інформацію |
Danser, pêcher à la ligne, collectioner , jouer aux jeux vidéos, se rejouir de,se disputer . |
Les constructions je voudrais + infinitif |
|
|
||
65 |
|
|
Моя квартира. Введення нових ЛО та МЗ.
|
Надавати інформацію |
Un meuble équipé, aménager, d’avoir un refuge |
Зворотні дієслова. |
|
|
||
66 |
|
|
Кімнати та меблі. Автоматизація нових ЛО та МЗ
|
Надавати інформацію |
Le plus petit, la plus petite, les plus petits, les plus petites. |
Найвища степінь прикметника. |
|
|
||
67 |
|
|
Житло. В моїй квартирі. Розвиток діалогічного мовлення |
Запитувати та надавати інформацію |
Il y a des meubles, il y a peu de meubles, il y a beacoup de meubles, il n’y a pas de meubles. |
. |
Впр.5стор.85 |
|
||
68 |
|
|
Меблі в моїй квартирі. Автоматизація нових ЛО та МЗ. |
Надавати інформацію |
Autour de, au-dessus de, en face de |
Прийменники місця. |
|
|
||
69 |
|
|
Будинок в селі. Розвиток навичок мовлення. |
Надавати необхідну інформацію |
La maison de campagne, un canapé, un sèche-cheveux, un miroir |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
70 |
|
|
У селі у дідуся з бабусею. Розвиток навичок мовлення. |
Надавати інформацію |
La cuisine, le séjour, la chambre, la salle de bains |
Прикметники. |
|
|
||
71 |
|
|
Повторення по темі. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
|
||
72 |
|
|
Повторення по темі. Розвиток навичок мовлення. |
|
|
|
|
|
||
Тема «Харчування»
|
||||||||||
73 |
|
|
Харчування. Введення нових ЛО та МЗ.
|
Запитувати з метою отримання інформації |
La dégustation, la nourriture, le supermarché, au marché, au restaurant |
Партитивний артикль. |
|
|
||
74 |
|
|
Мої вподобання. Автоматизація нових ЛО та МЗ |
Надавати необхідну інформацію |
Les fruits, les légumes, le salé, le sucré |
Прийменник de в темі «Харчування» |
|
|
||
75 |
|
|
Продукти харчування. Розвиток навичок мовлення.
|
Розповідати про свої уподобання |
La boucherie, le rayon des produits laitiers, le rayon des boissons, le rayon des desserts, la boulangerie, la charcruterie. |
Партитивний артикль |
|
|
||
76 |
|
|
Біологічні та екологічні продукти харчування.
|
Запитувати з метою отримання інформації |
Le Bleu d’ Auvergne, le Roquefort, le Selles-sur-Cher, le Maroilles, le camembert. |
|
|
|
||
77 |
|
|
Овочі та фрукти. Автоматизація нових ЛО та МЗ |
Висловлювати думки про побачене |
Les carottes, des pommes de terre, des oignons, le persil, la crème fraîche. |
J’aime, j’adore, je préfère. |
|
|
||
78 |
|
|
Збалансоване харчування. Автоматизація нових ЛО та МЗ з партитивним артиклем. |
Розповідати про свої уподобання |
Quels aliments met-on dans une salade grecque |
|
Впр.4 стор.96 |
|
||
79 |
|
|
Блюда та вподобання. Автоматизація нових ЛО та МЗ.
|
Розповідати про свої уподобання. |
Frais, fraîchen, cru(s), crue(s), cuit(s), cuite(s), sec(s),sèches, gras, grasse(s), surgelé(s), surgelée(s) |
Il faut, on ajoute . |
|
|
||
80 |
|
|
Здоровий спосіб життя. Висловлювати думки про побачене
|
Надавати необхідну інформацію |
Nous en avons acheté deux kilos. |
Займенник en |
|
|
||
81 |
|
|
Французи їдять. Розвиток навичок мовлення.
|
Надавати необхідну інформацію. |
Les repas partagés , On préfère, pour cent. |
|
|
|
||
82 |
|
|
Харчування та блюда. Висловлювати думки про побачене
|
Надавати необхідну інформацію |
Les aliments et les plats , prendre une bouteille, prendre une couillère. |
|
|
|
||
83 |
|
|
Де можна поїсти. Автоматизація нових ЛО та МЗ
|
|
Un restaurant, un café, une pâtisserie. |
On peut manger. |
|
|
||
84 |
|
|
Їжа швидкого приготування. Розвиток діалогічного мовлення. |
Розповідати про свої уподобання |
C’est un établissement où les plats sont préparés par un chef. |
Відносні займенники –où, qui |
|
|
||
85 |
|
|
Повторення по темі «Харчування». |
|
|
|
|
|
||
86 |
|
|
Повторення по темі «Харчування». |
|
|
|
|
|
||
Тема «Покупки.» |
||||||||||
87 |
|
|
Покупки. Введення нових ЛО та МЗ.
|
Розповідати про шопінг. |
Soldé, caisses, remises, parler de mes préférences, parler de la préparation. |
Le pronom y |
Texte complémentaire |
|
||
88 |
|
|
В магазині. Розвиток навичок письма.
|
Розповідати про магазини. |
Tu voudrais acheter, tu dois aller. J’y ai acheté. |
Les constructions je voudrais + infinitif |
Texte complémentaire |
|
||
89 |
|
|
Покупки по інтернету. Розвиток монологічного мовленння
|
Розповідати про своє захоплення |
Un grand choix , le site internet,essayer, échanger, être rembourser. |
|
|
|
||
90 |
|
|
Мій улюблений одяг. Розвиток монологічного мовленння |
Запитувати і надавати інформацію |
Long, court, large, serré, chaud, légère, décontracté, classique. |
La conjugaison des verbes pouvoir, savoir, vouloir |
Texte complémentaire |
|
||
91 |
|
|
Вибір в магазині..
|
Надавати інформацію про захоплення |
Les adolescents, les achats, déclarer, espérer. |
Les verbes au présent. Les verbes au futur. |
|
|
||
92 |
|
|
Одяг,який мені пасує. Розвиток граматичних навичок |
Надавати інформацію про свої вподобання. |
Сonnaître, choisir. |
Les verbes au présent. Les verbes au futur. |
Texte complémentaire |
|
||
93 |
|
|
Покупки кожного дня. Розвиток монологічного мовленння
|
|
Il est possible de vendre.Tu devras comparer plusiers éléments. |
je voudrais + infinitif |
|
|
||
94 |
|
|
Ціни на покупки. Розвиток діалогічного мовленняБ
|
|
Je pourrai, je choisirai, je finirai,je devrai, je ferai, je prendrai . |
Les verbes au futur |
|
|
||
95 |
|
|
Страви на кожну пору року. Розвиток монологічного мовленння
|
Надавати інформацію про покупки. |
Si on a de l’argent, on achetera un nouveau téléphone. |
L’hypothèse dans le future. Si, S’+ verbe au présent, verbe au futur. |
|
|
||
96 |
|
|
В супермаркеті. Розвиток монологічного мовленння
|
Надавати інформацію про покупки |
Consommateur , d’emballage, jetable, réutilisable, respecteu. |
|
|
|
||
97 |
|
|
Різдвяні покупки. Автоматизація нових ЛО та МЗ
|
Надавати інформацію про покупки |
Si on a de l’argent, on achetera un nouveau téléphone |
|
|
|
||
98 |
|
|
Я люблю шопінгувати. Розвиток монологічного мовленння
|
|
Le marcher de Noël. |
L’hypothèse dans le future. Si, S’+ verbe au présent, verbe au futur. |
|
|
||
99 |
|
|
Повторення по темі « Покупки»
|
|
|
|
|
|
||
100 |
|
|
Повторення по темі « Покупки»
|
|
|
|
|
|
||
Тема «Шкільне життя.» |
||||||||
101 |
|
Школа. Введення нових ЛО та МЗ.
|
Розповідати про захоплення українських школярів |
L’apprentissage, un esprit, les graines de génie, le soutien, être traité |
Зворотні дієслова. |
Texte complémentaire |
|
|
102 |
|
Мій робочий день і мої дії. Розвиток навичок письма |
Розповідати про захоплення французьких школярів |
La mission à accomplir, astucieux, ludique, le niveau des exercices |
Les constructions je voudrais + infinitif |
Texte complémentaire |
|
|
103 |
|
Мої однокласники.
|
Розповідати про своє захоплення |
Une classe de neige, mélanger, un mystère, profiter, élargir, partager |
|
|
|
|
104 |
|
Шкільні будні.. Розвиток монологічного мовленння |
Запитувати і над. інформацію |
L’apprentissage, un esprit, les graines de génie, le soutien, être traité |
La conjugaison des verbes pouvoir, savoir, vouloir |
Texte complémentaire |
|
|
105 |
|
Шкільне життя.
|
Надавати інформацію про захоплення |
Les grandes vacances, se bronzer, se baigner, nager, un camp, une baie, un champignon |
Займенник en , y |
|
|
|
106 |
|
Канікули. Розвиток граматичних навичок |
Надавати інформацію про табір відпочинку |
La mer, la plage, les lieux de repos, un feu de camp, une forêt |
|
Texte complémentaire |
|
|
107
|
|
Я на уроці французької мови. |
|
Répondre aux, document sonore, document écrit |
Порядкові числівники. |
|
|
|
108
|
|
Поради,щоб добре вчитися. Автоматизація нових ЛО та МЗ
|
|
Répéter les mots nouveaux, travaille activement, répète (prononce) à haute voix . |
Наказова форма дієслова. |
|
|
|
109
|
|
Мій навчальний рік.
Розвиток монологічного мовленння
|
Розповідати про своє захоплення |
La durée de l’année scolaire Ecolier, écolière |
Національності Чоловічий та жіночий рід. |
Впр.3 стор.138. |
|
|
110
|
|
Моя школа. Розвиток монологічного мовленння
|
Розповідати про свою школу. |
|
Порівняння граматичних форм. |
|
|
|
111
|
|
Практичні поради як провести літо. |
Надавати інформацію про табір відпочинку |
Des pique- nique en famille ,des voyages utiles, un journal d’été, la lecture individuelle. |
|
Впр.1 стор.140 |
|
|
112
|
|
Моя робота влітку. |
Розповідати про своє захоплення |
Les activités au sein de la nature, les liens avec la lecture, un journal intime. |
Imparfait |
|
|
|
113
|
|
Повторення по темі « Школа» |
|
|
|
|
|
|
114
|
|
Повторення по темі « Школа» |
|
|
Займенник en , y |
Впр.4 стор.144 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема « Культура. Мистецтво. Традиції.» |
||||||||
115 |
|
Моє повсякденне життя. |
Розповідати про захоплення українських школярів |
Cinéma, musique,dance théatre |
|
Texte complémentaire |
|
|
116 |
|
Мистецтво і культурні цінності. Розвиток навичок письма |
Розповідати про захоплення школярів |
La peinture,la sculpture, lq littérature, l’ architecturen . |
Les constructions je voudrais + infinitif |
Texte complémentaire |
|
|
117 |
|
В концертному залі. Автоматизація нових ЛО та МЗ
|
Розповідати про своє захоплення |
Je peux, je veux,je sais, je dois. |
Il faut, Pourquoi, pars que |
|
|
|
118 |
|
Мої захоплення. Розвиток монологічного мовленння |
Запитувати і над. інформацію |
J’aime, j’adore, je préfère |
La conjugaison des verbes pouvoir, savoir, vouloir |
Texte complémentaire |
|
|
119 |
|
Виставки мистецтва. |
Надавати інформацію про захоплення |
Les maisons de mode, Les défilés de mode |
|
|
|
|
120 |
|
Культурні цінності. Розвиток граматичних навичок |
Надавати інформацію про табір відпочинку |
Bon-le meilleur, bonne-la meilleure, Mauvais- le pire, mauvaise-la pire |
|
Texte complémentaire |
|
|
121
|
|
Фестивалі культури. Розвиток граматичних навичок |
Надавати інформацію про захоплення |
Le festival de cinéma, Le festival de théâtre, Le festival de chant |
Voir, aller |
|
|
|
122
|
|
Культурні символи і франкомовні традиції.. Автоматизація нових ЛО та МЗ
|
|
Culturel,fier,festival , tradition, concert, culture,l’histoire |
|
|
|
|
123
|
|
Виставки мистецтва. |
|
La Joconde de Léonard de Vinci, de Salvador Dali, d’Andi Warhol |
|
|
|
|
124
|
|
Мої переваги в культурних традиціях. |
|
La culture, l’art,les traditions . |
|
|
|
|
125
|
|
Жанри музики. Автоматизація нових ЛО та МЗ
|
|
Qui,que,où |
|
|
|
|
126
|
|
Музичні фестивалі. |
|
Le festival des musique du monde, le festuval des chançons francophones |
|
|
|
|
127
|
|
Повторення по темі « Культура» |
|
|
|
|
|
|
128
|
|
Повторення по темі « Культура |
|
|
|
|
|
|
129
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
130
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
131
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
132
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|