Календарно-тематичне планування .Французька мова.. 6 клас.Ірина Ураєва.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для роботи на уроках французької мови в 6 класі до підручника Ірини Ураєвої.
Перегляд файлу

                             Календарно-тематичне планування ,6 клас. Французька мова. Ірина Ураєва.

п/п

Дата

При-

мітка

Тема, підтема

Мовлення

Лексичний матеріал

Граматичний

матеріал

Фонетика,

аудіювання

Домашнє

завдання

Тема «Моя рідна країна та франкомовні країни».

1

 

 

Україна-моя батьківщина

Введення нових ЛО та МЗ.

Запитувати з метою отримання інформації

 

Une langue, un champ, un fleuve, un bord, la capitale ,la mer, des plats

 

 ст.169

 

2

 

 

Географічне положення України.

Автоматизація нових ЛО та МЗ.

Запитувати з метою отримання інформації

Connaître, découvrire

Le passé composé

 ст.169

 

3

 

 

Міста України.

Розвиток навичок читання.

Описувати місто.

La patrie, un chatenier, la durée, l’indépendance, se balader

Le passé composé

Le présent

 ст.169

 

4

 

 

Моя подорож до Києва . Зозвиток діалогічного мовлення.

Висловлювати думки про побачене

ЛО теми.

Le passé composé

 ст.169

 

5

 

 

Туристичний портал в Буковині. Монологічне мовлення.

Висловлювати думки про почуте

Un portail, un circuit, accompaigner

Les adjectifs

ст.169

 

6

 

 

 Туристичні міста України.

Розвиток письма.

Розповідати та надавати інформацію

Observer,la viotne obier, le tournesol, une rive, une chemise brodée,l’avion Mriya,

détruire

        ст.169

 

7

 

 

 

 

 

 

Франція. Париж.

Захист проекту.

Запитувати з метою уточнення

L’hexagone, un ancêtre, une trace, riche, la France métropolitaine

S’élèver, repeindre

Texte complémentaire

 

8

 

 

Автоматизація ЛО та МЗ по темі.

Висловлювання з опорою на ілюстрації

ЛО та МЗ по темі.

Числівник

Texte complémentaire

 

9

 

 

Франція-європейська країна.

Запитувати з метою уточнення

Gaulois, les Francs, les pays voisins

Зворотні дієслова.

Texte complémentaire

 

10

 

 

Сусідні країни Франції.

Надавати інформацію

Lse peuplse ancêtres

Порівняльна степінь прикметника: plus…que, moins…que, aussi…que

Les exercices

 

11

 

 

Заморські французькі країни.

Висловлювання з опорою на ілюстрації

La Guyane française, la région d’outre-mer

Порівняльна степінь прикметника: plus…que, moins…que, aussi…que

Les adjectifs

 

12

 

 

Франція та заморські країни.

Надавати інформацію

Le climat équatorial, la nature tropical, le désert

Ukrainien- Ukrainienne, français(e)

 

 

 

13

 

 

Повторення по темі Україна та Франція.

 

 

 

 

 

14

 

 

Повторення по темі Україна та Франція

 

 

 

 

 

Тема: «Подорож.»

 

15

 

 

Подорож.

 Введення нових ЛО та МЗ.

Розповідати та надавати інформацію

Voyager,envoyer

Une action au present, au passé,au future

Cтор.169

 

16

 

 

Я люблю подорожувати.

Активізація вживання ЛО і МЗ по темі

Надавати інформацію про подорож.

Partir, rentrer, la route,un endroit, emporter, tracer

Il faut

Cтор.169

 

17

 

 

Я готуюся до подорожі..

Розвиток навичок читання з повним розумінням тексту.

Діалоги учнів про подорож.

Quand ? Où ? Comment ? Pourquoi ? Combien de ?

Питальні слова.

Cтор.170

 

18

 

 

Моя валіза.

Активізація нових ЛО і МЗ.

Висловлювання з опорою на ілюстрації

Un patrimoine,la destination

Il est important de, il faut, tu dois+ verbe

Розповіді учнів про підготовку до подорожі.

 

19

 

 

Транспорт.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Розповіді про види транспорту.

La ligne rouge,verte,l’autobus directe, un hall de gare, un agent de police .

Впр.5. ст..30

Cтор.170

 

20

 

 

 

Білети для подорожі.

Розвиток граматичних навичок.

 

Висловити своє ставлення до подорожі.

le métro , l’avion,l’arrêt,la station de bus, la gare en taxi.

Впр.9. ст..31

Cтор.170

 

21

 

 

Повідомлення та інформація на вокзалі..

Презентація проектів

Висловлювання з опорою на ілюстрації

Annonce, TGV

Впр.1. ст..32

Cтор.170

 

22

 

 

Час подорожі.

Активізація вживання ЛО і МЗ по темі

Надавати інформацію

Un départ,une arrivée, un quai, une voie

Prendre une correspondance

Годинник

 

23

 

 

Умови подорожі.

Розвиток навичок монологічного мовлення.

Розповіді про умови подорожі.

Fidèle compagnon, échangeable, remboursable

Il est possible, on doit

 

 

24

 

 

Подорож з домашнім улюбленцем.

Розповіді про умови подорожі.

Il faut, ils peuvent

Si vous avez un chien

 

 

25

 

 

Подорож за кордон.

Активізація введених ЛО та МЗ.

 

Надавати інформацію про подорож

Les voyages sont bénéfiques

Pour formuler une condition .

 

 

26

 

 

Чому я подорожую.

Розвиток навичок монологічного мовлення.

 

Pourquoi voyager 

Pour découvrire, pour devenir, pour apprendre

Впр.7 стор.38

 

 

27

 

 

Повторення по темі «Подорож»

 

 

 

 

 

28

 

 

Повторення по темі «Подорож»

 

 

 

 

 

Тема: « Спорт.»

29

 

 

Спорт.

Введення ЛО та МЗ

Розповідати про події

Les sports collectives,le sport de plein air,les sports de competition,les sports de combat

 

 

 

30

 

 

Види спорту.

Активізація введених ЛО та МЗ

Характеризувати та оцінювати щось.когось

La gimnastique,le handball,le ciclisme,l’escalade,la danse,le badminton

 

 

 

31

 

 

Спорт у школі.

.Розвиток діалогічного мовлення

Надавати інформацію про когось

Jouer au tennis,au football,au basket,au rugby

Present de l’indicatif

 

 

32

 

 

Заняття спортом.

Робота з граматичним матеріалом

Запитувати і відповідати на запитання

S’entrainer,gagner,le match,preferer,quant a

 

 

 

33

 

 

Спортивні змагання.

Розвиток монологічного мовлення

Розповідати про свої уподобання

Jouer aux dames,jouer aux echecs

 

 

 

34

 

 

Олімпійські ігри

.Активізація граматичного матеріалу

 

Розповідати та запитувати інформацію

Pratiquer,la marche,la box,la voile,lanatation,l’athletisme,l’aerobique

 

 

 

35

 

 

Переваги фізичного виховання.

Розповідати про події

Les sports collectives,le sport de plein air,les sports de competition,les sports de combat

 

 

 

36

 

 

Спорт-це здоров’я.

Презентація проектів

Надавати інформацію про когось

Une félisitation, l’éducation

Gagner, s’entrainer,s’inscrire,se balancer

 

 

37

 

 

Здоров’я підлітків.

Активізація введених ЛО та МЗ

Розповідати про події

Les sports de rue:

Le street-basket , hip-hop, la trottinette, le roller

Faire du sport, pratiquer le sport

 

 

38

 

 

Командний спорт.

Розвиток діалогічного мовлення

 

Розповідати та запитувати інформацію

On organize

Bouger,découvrire de nouveau sports

 

 

39

 

 

Cпорт та життя.

Активізація граматичного матеріалу

Активізація граматичного матеріалу

Remporte un prix, prendre goùt

 

 

 

40

 

 

Я займаюся спортом.

Розвиток навичок монологічного мовлення

 

Розповідати про спорт.

Pratiquer les activités quotidiens

 

 

 

41

 

 

Повторення по темі « Спорт»

 

 

 

 

 

42

 

 

Повторення по темі « Спорт»

 

 

 

 

 

Тема «Мій товариш»

 

43

 

 

Мій друг.

Введення нових ЛО та МЗ..

 

Описувати зовнішність.

L’enfance, la sincérité,une humeur, un sentiment

Savoir, connaître

Впр.8 ст.58

 

44

 

 

Мій найкращий друг. Автоматизація нових ЛО та МЗ

Описувати події .

Le meilleur ami,  la meilleure amie

Savoir, connaître

Texte complémentaire

 

45

 

 

Ми проводимо час разом.

 Розвиток діалогічного мовлення.

Надавати інформацію

Le mauvais ami, la mauvaise amie

 

 

 

46

 

 

Мої інтереси.

Розвиток аудіювання.

Запитувати з метою уточнення інформації

Généreux, généreuse, attentionnée,fidèle

Le présent  de l'indicatif du verbe 

 

 

47

 

 

Спорт у школі. Автоматизація граматичних навичок

Запитувати з метою уточнення інформації

Inviter ses amis,confier ses jois et ses peines à ses amis .

Le présent  de l'indicatif du verbe   avoir

Texte complémentaire

 

48

 

 

Колективний спорт..

Розвиток діалогічного мовлення

Відповідати на питання співрозмовника

Elle n’ a pas

  Elle n’ a jamais

 

Imparfait

 

 

49

 

 

Рецепт дружби.

Розвиток навичок монологічного мовлення

 

Надавати інформацію

La sincérité, la fidelité

La bonté, la gourmandise, la compréhension

Наказова форма. Etre(sois, soyer),avoir(aie,ayer)

 

 

50

 

 

10 порад щоб стати хорошим товаришем.

Надавати інформацію

Preparer,ajouter, beurrer, verser,parsemer, presenter

Наказова форма. Etre(sois, soyer),avoir(aie,ayer)

 

 

51

 

 

Міжнародний день дружби.

Розвиток діалогічного мовлення

Висловлювати думки про побачене

Journée international de l’ amitié

Les adjectifs

Впр.3 стор.65

 

52

 

 

Свято друзів.

Розвиток діалогічного мовлення

Відповідати на питання співрозмовника

Faire un petit cadeau.

 

 

 

53

 

 

Французькі художники.

Читання та розуміння інформації.

Запитувати з метою отримання інформації

Civilisation.

Власні назви.

 

 

54

 

 

Дружба- це дуже важливо.

Надавати інформацію

Paul Cézanne, Auguste Renoir, Alfred Sisley, Fréderic Bazille,Claud Monet

Власні назви

 

 

55

 

 

Повторення МЗ по темі.

 

La description physique, les qualités humaines ; les activités

 

 

 

56

 

 

Урок-проект « Я і мій товариш»

 

 

 

 

 

 

57

 

 

Аудіювання.

 

 

 

 

 

58

 

 

Читання.

 

 

 

 

 

Тема «Моя сім’я».

 

59

 

 

Моя родина.

Введення нових ЛО та МЗ.

 

Надавати необхідну інформацію

Un neveu, une nièce, un fratrie,une triplée, les couches, un biberon

Le présent  de l'indicatif des verbes  du I-er groupe

Texte complémentaire

 

60

 

 

Члени родини.

Автоматизація нових ЛО та МЗ.

Надавати необхідну інформацію

Les membres de la familles, adopter, aménager,disposer

Le présent  de l'indicatif des verbes  du IІІ-ième groupe

 

 

61

 

 

 Відносини в родині.

Розвиток монологічного мовленння

Надавати необхідну інформацію

Premier deuxième,

Порядковий числівник.

 

 

62

 

 

Традиції в родині..

Розвиток граматичних навичок

Запитувати з метою отримання інформації

Se reposer, les loisirs, passer le loisir, different, un repos.

Les constructions

je voudrais + infinitif

Впр.5 ст.76

 

63

 

 

Інтереси в родині.

Розвиток навичок мовлення.

 

Розповідати про свої уподобання

Regarder la télé, écouter la musique, lire des livres, dessiner, se promener, faire du sport, voyager

 

Texte complémentaire

 

64

 

 

Свята в родині.

 Розвиток навичок читання

Запитувати та надавати інформацію

Danser, pêcher à la ligne, collectioner , jouer aux jeux vidéos, se rejouir de,se disputer .

Les constructions

je voudrais + infinitif

 

 

65

 

 

Моя квартира.

Введення нових ЛО та МЗ.

 

 

Надавати інформацію

Un meuble équipé, aménager, d’avoir un refuge

Зворотні дієслова.

 

 

66

 

 

Кімнати та меблі.

Автоматизація нових ЛО та МЗ

 

Надавати інформацію

Le plus petit, la plus petite, les plus petits, les plus petites.

Найвища степінь прикметника.

 

 

67

 

 

Житло. В моїй квартирі.

Розвиток діалогічного мовлення

Запитувати та надавати інформацію

Il y a des meubles, il y a peu de meubles, il y a beacoup  de meubles, il n’y a pas de meubles.

.

Впр.5стор.85

 

68

 

 

Меблі в моїй квартирі.

Автоматизація нових ЛО та МЗ.

Надавати інформацію

Autour de, au-dessus de, en face de

Прийменники місця.

 

 

69

 

 

Будинок в селі.

Розвиток навичок мовлення.

Надавати необхідну інформацію

La maison de campagne, un canapé, un sèche-cheveux, un miroir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70

 

 

У селі у дідуся з бабусею.

Розвиток навичок мовлення.

Надавати інформацію

La cuisine, le séjour, la chambre, la salle de bains

Прикметники.

 

 

71

 

 

Повторення по темі.

Розвиток навичок читання.

 

 

 

 

 

72

 

 

Повторення по темі.

Розвиток навичок мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Харчування»

 

73

 

 

Харчування.

Введення нових ЛО та МЗ.

 

 

Запитувати з метою отримання інформації

La dégustation, la nourriture, le supermarché, au marché, au restaurant

Партитивний артикль.

 

 

74

 

 

Мої вподобання.

 Автоматизація нових ЛО та МЗ

Надавати необхідну інформацію

Les fruits, les légumes, le salé, le sucré

Прийменник de  в темі «Харчування»

 

 

75

 

 

Продукти харчування.

Розвиток навичок мовлення.

 

Розповідати про свої уподобання

La boucherie, le rayon des produits laitiers, le rayon des boissons,  le rayon des desserts, la boulangerie, la charcruterie.

Партитивний артикль

 

 

76

 

 

Біологічні та екологічні продукти харчування.

 

Запитувати з метою отримання інформації

 

Le Bleu d’ Auvergne, le Roquefort, le Selles-sur-Cher, le Maroilles, le camembert.

 

 

 

77

 

 

Овочі та фрукти.

Автоматизація нових ЛО та МЗ

Висловлювати думки про побачене

Les carottes, des pommes de terre, des oignons, le persil, la crème fraîche.

J’aime, j’adore, je préfère.

 

 

78

 

 

Збалансоване харчування.

Автоматизація нових ЛО та МЗ з партитивним артиклем.

Розповідати про свої уподобання

Quels aliments met-on dans une salade grecque

 

Впр.4 стор.96

 

79

 

 

Блюда та вподобання.

Автоматизація нових ЛО та МЗ.

 

Розповідати про свої уподобання.

Frais, fraîchen, cru(s), crue(s), cuit(s), cuite(s), sec(s),sèches, gras, grasse(s), surgelé(s), surgelée(s)

Il faut, on ajoute .

 

 

80

 

 

Здоровий спосіб життя.

Висловлювати думки про побачене

 

Надавати необхідну інформацію

Nous en avons acheté deux kilos.

Займенник en

 

 

81

 

 

Французи їдять.

Розвиток навичок мовлення.

 

 

Надавати необхідну інформацію.

 

Les repas partagés ,

On préfère, pour cent.

 

 

 

82

 

 

Харчування та блюда.

Висловлювати думки про побачене

 

 

Надавати необхідну інформацію

Les aliments et les plats , prendre une bouteille, prendre une couillère.

 

 

 

83

 

 

Де можна поїсти.

Автоматизація нових ЛО та МЗ

 

 

Un restaurant, un café, une pâtisserie.

On peut manger.

 

 

84

 

 

Їжа швидкого приготування.

Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати про свої уподобання

C’est un établissement où les plats sont préparés par un chef.

Відносні займенники –où, qui

 

 

85

 

 

Повторення по темі «Харчування».

 

 

 

 

 

86

 

 

Повторення по темі «Харчування».

 

 

 

 

 

Тема «Покупки.»

87

 

 

Покупки.

Введення нових ЛО та МЗ.

 

Розповідати про шопінг.

Soldé, caisses, remises, parler de mes préférences, parler de la préparation.

Le pronom y

Texte complémentaire

 

88

 

 

В магазині.

Розвиток навичок письма.

 

Розповідати про  магазини.

Tu voudrais acheter, tu dois aller. J’y ai acheté.

Les constructions

je voudrais + infinitif

Texte complémentaire

 

89

 

 

Покупки по інтернету.

Розвиток монологічного мовленння

 

Розповідати про своє захоплення

Un grand choix , le site internet,essayer, échanger, être rembourser.

 

 

 

90

 

 

Мій улюблений одяг.

Розвиток монологічного мовленння

Запитувати і надавати інформацію

Long, court, large, serré, chaud, légère, décontracté, classique.

La conjugaison des verbes pouvoir, savoir, vouloir

Texte complémentaire

 

91

 

 

Вибір в магазині..

 

Надавати інформацію про захоплення

Les adolescents, les achats, déclarer, espérer.

Les verbes au présent.  Les verbes au futur.

 

 

92

 

 

Одяг,який мені пасує.

Розвиток граматичних навичок

Надавати інформацію про свої вподобання.

Сonnaître, choisir.

Les verbes au présent.  Les verbes au futur.

Texte complémentaire

 

93

 

 

Покупки кожного дня.

Розвиток монологічного мовленння

 

 

 

Il est possible de vendre.Tu devras comparer plusiers éléments.

 

je voudrais + infinitif

 

 

94

 

 

Ціни на покупки.

Розвиток діалогічного мовленняБ

 

 

 

Je pourrai, je choisirai, je finirai,je devrai, je ferai, je prendrai .

Les verbes au futur

 

 

95

 

 

Страви на кожну пору року.

Розвиток монологічного мовленння

 

 

Надавати інформацію про покупки.

Si on a de l’argent, on achetera un nouveau téléphone.

L’hypothèse dans le future.

Si, S’+ verbe au présent, verbe au futur.

 

 

96

 

 

В супермаркеті.

 Розвиток монологічного мовленння

 

 

 

 

Надавати інформацію про покупки

Consommateur , d’emballage, jetable, réutilisable, respecteu.

 

 

 

97

 

 

Різдвяні покупки.

Автоматизація нових ЛО та МЗ

 

 

Надавати інформацію про покупки

Si on a de l’argent, on achetera un nouveau téléphone

 

 

 

98

 

 

Я люблю шопінгувати.

Розвиток монологічного мовленння

 

 

 

Le marcher de Noël.

L’hypothèse dans le future.

Si, S’+ verbe au présent, verbe au futur.

 

 

99

 

 

Повторення по темі « Покупки»

 

 

 

 

 

 

 

100

 

 

Повторення по темі « Покупки»

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Шкільне життя.»

101

 

Школа.

Введення нових ЛО та МЗ.

 

Розповідати про  захоплення українських   школярів

L’apprentissage, un esprit, les graines de génie, le soutien, être traité

Зворотні дієслова.

Texte complémentaire

 

102

 

Мій робочий день і мої дії.

Розвиток навичок письма

Розповідати про  захоплення французьких  школярів

La mission à accomplir, astucieux, ludique, le niveau des exercices

Les constructions

je voudrais + infinitif

Texte complémentaire

 

103

 

Мої однокласники.

 

Розповідати про своє захоплення

Une classe de neige, mélanger, un mystère, profiter, élargir, partager

 

 

 

104

 

Шкільні будні..

 Розвиток монологічного мовленння

Запитувати і над. інформацію

L’apprentissage, un esprit, les graines de génie, le soutien, être traité

La conjugaison des verbes pouvoir, savoir, vouloir

Texte complémentaire

 

105

 

Шкільне життя.

 

Надавати інформацію про захоплення

Les grandes vacances, se bronzer, se baigner, nager, un camp, une baie, un champignon

Займенник en , y

 

 

106

 

Канікули. Розвиток граматичних навичок

Надавати інформацію про табір відпочинку

La mer, la plage, les

     lieux de repos, un feu de camp, une forêt

 

Texte complémentaire

 

107

 

 

 

 

Я на уроці французької мови.

 

Répondre aux, document sonore, document écrit

Порядкові числівники.

 

 

108

 

 

 

Поради,щоб добре вчитися.

Автоматизація нових ЛО та МЗ

 

 

 

Répéter les mots nouveaux, travaille activement, répète (prononce) à haute voix .

Наказова форма дієслова.

 

 

 

 

109

 

 

 

Мій навчальний рік.

 

Розвиток монологічного мовленння

 

 

Розповідати про своє захоплення

La durée de l’année scolaire

Ecolier, écolière

Національності

Чоловічий та жіночий рід.

Впр.3 стор.138.

 

110

 

 

 

Моя школа.

Розвиток монологічного мовленння

 

 

Розповідати про свою школу.

 

Порівняння граматичних форм.

 

 

111

 

 

 

Практичні поради як провести літо.

Надавати інформацію про табір відпочинку

Des pique- nique en famille ,des voyages utiles, un journal d’été, la lecture individuelle.

 

Впр.1 стор.140

 

112

 

 

 

Моя робота влітку.

Розповідати про своє захоплення

Les activités au sein de la nature, les liens avec la lecture, un journal intime.

Imparfait

 

 

113

 

 

 

Повторення по темі « Школа»

 

 

 

 

 

114

 

 

 

Повторення по темі « Школа»

 

 

Займенник en , y

Впр.4 стор.144

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема « Культура. Мистецтво. Традиції.»

115

 

Моє повсякденне життя.

Розповідати про  захоплення українських   школярів

Cinéma, musique,dance théatre

 

Texte complémentaire

 

116

 

Мистецтво і культурні цінності.

Розвиток навичок письма

Розповідати про  захоплення  школярів

La peinture,la sculpture, lq littérature, l’ architecturen .

Les constructions

je voudrais + infinitif

Texte complémentaire

 

117

 

В концертному залі.

Автоматизація нових ЛО та МЗ

 

 

Розповідати про своє захоплення

Je peux, je veux,je sais, je dois.

Il faut,

Pourquoi, pars que

 

 

118

 

Мої захоплення.

Розвиток монологічного мовленння

Запитувати і над. інформацію

J’aime, j’adore, je préfère

La conjugaison des verbes pouvoir, savoir, vouloir

Texte complémentaire

 

119

 

Виставки мистецтва.

Надавати інформацію про захоплення

Les maisons de mode,

Les défilés de mode

 

 

 

120

 

Культурні цінності.

Розвиток граматичних навичок

Надавати інформацію про табір відпочинку

Bon-le meilleur, bonne-la meilleure,

Mauvais- le pire, mauvaise-la pire

 

Texte complémentaire

 

121

 

 

 

Фестивалі культури.

Розвиток граматичних навичок

Надавати інформацію про захоплення

Le festival de cinéma,

Le festival de théâtre,

Le festival de chant

Voir, aller

 

 

122

 

 

 

Культурні символи і франкомовні традиції..

Автоматизація нових ЛО та МЗ

 

 

Culturel,fier,festival , tradition, concert, culture,l’histoire

 

 

 

123

 

 

 

Виставки мистецтва.

 

La Joconde de Léonard de Vinci, de Salvador Dali, d’Andi Warhol

 

 

 

124

 

 

 

Мої переваги в культурних традиціях.

 

La culture, l’art,les traditions .

 

 

 

125

 

 

 

Жанри музики.

Автоматизація нових ЛО та МЗ

 

 

Qui,que,où

 

 

 

126

 

 

 

Музичні фестивалі.

 

Le festival des musique du monde, le festuval des chançons francophones

 

 

 

127

 

 

 

Повторення по темі « Культура»

 

 

 

 

 

128

 

 

 

Повторення по темі « Культура

 

 

 

 

 

129

 

 

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

130

 

 

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

131

 

 

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

132

 

 

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кучурян Флоаря
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0