Тема: «Множення десяткових дробів.
Мета:
навчальна: систематизувати й узагальнити знання учнів про десяткові дроби та дії над ними;
розвивальна: розвивати зацікавленість учнів, логічне мислення; розширити знання учнів про екологічні проблеми
виховна: виховувати любов до математики, кмітливість. виховувати національну свідомість ;
Тип уроку: : урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: презентація, комп’ютери, інтерактивна дошка, проектор, дошка.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго дня. Ми закінчуємо вивчення теми «Множення десяткових дробів». Сьогодні ми з вами систематизуємо наші знання про множення десяткових дробів. Урок буде незвичайним чому спитаєте ви. Вчора на електронну пошту я отримала повідомлення, зараз продемонструю. Слайд 2
Тема нашего уроку математики «Планета захворіла». Сьогодні ми дізнаємося, чим же хворіє наша планета і від чого зявляються ці хвороби. Слайд 3
II. Перевірка домашнього завдання.
Актуалізація опорних знань
Гра «Незакінчене речення».
За кожну правильну відповідь я буду відкривати літери з назви хвороби.
Екологія?
Що таке екологія? В перекладі з грецького екос- дім, логос- наука. Отож екологія наука про наш спільний дім Землю.
II. Застосування знань та вмінь
Які причини цієї хвороби. Вплив людини на природу. Як людина впливає на екологію планети, як можна вилікувати її. З ці ми завданнями ми спробуємо розібратися сьогодні на уроці.
Щоб не допустити екологічної катастрофи нам потрідно навчитися сортувати сміття. Для сортування сміття є свої правила.
Ми спробуємо розсортувати свої завдання на баки
Пластик – якщо ви отримали натуральне число
Скло – якщо ви отримали десятковий дріб з цілою частиною 0,….
Папір – якщо ви отримали десятковий дріб меншим за 100
Метал - якщо ви отримали десятковий дріб більшим за 100
Молодці всі впоралися з цім завданням. Отож не забувайте сортувати сміття почніть з власної оселі родини.
Здоровя планети в твоїх руках
Які фактори забруднення води ви дізнаєтесь розв’язавши вирази
0,6*0,14=0,0840
Відповідь: 0,1566
Лежачи спокійно, людина вдихає 15 л кисню за 1 год., коли читає книжку мовчки – в 1,16 рази більше, а коли читає вголос – в 1,48 рази більше ніж лежачи. Скільки кисню вдихають учні 5 – го класу за 1 год., якщо14 учнів люблять читати книжки мовчки, а 14 – вголос.
Відповідь. 243,6 л, 310,8 л.
IV. Підсумоку уроку
1. Який з наведених добутків дорівнює 8?
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
2. Яке з наведених чисел дорівнює добутку
Б |
В |
Г |
|
1,208 |
0,1208 |
12,08 |
0,0128 |
3. Чому дорівнюють сторони прямокутника, площа якого після округлення дорівнює 51 см2?
Б |
В |
Г |
|
11 см і 4,7 см |
6 см і 8,6 см |
10,4 см і 5 см |
12,8 см і 4 см |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
Відповіді
1 |
2 |
3 |
4 |
В |
Б |
Г |
Б |
Ми сьогодні з вами на уроці зробили велику справу закріпили свої навички та вміння множити десяткові дроби, а також знайшли причини хвороби нашої спільної домівки планета земля. Отже, все в наших руках і здоровя планети ї наші знання.
Бережіть себе і Землю. Почни з себе.
Робота з сигнальними картками
Ось і завершилася наша подорож. Тож, чи сподобалася вам казка?
Зелена картка – дуже сподобалася.
Жовта картка - сподобалася.
Червона картка – мені було нудно.
Ми з вами пригадали, як діляться десяткові дроби, ….
Зелена картка – На уроці в мене все вийшло, я не мав (мала ) жодних труднощів.
Жовта картка – на уроці я мав (мала) деякі труднощі але з завданням в цілому справився (справилася)
Червона картка – на уроці мені було дуже важко, завдання для мене заважкі.
Хочу наш урок закінчити такими словами
IV.Домашнє завдання
Підручник Параграф 5, п 34
№ 951, 953