Конспект уроку "Моя улюблена їжа" можна використовувати для закріплення матеріалу за темою "My favourite food" в 2 класі.
КОНСПЕКТ УРОКУ «MY FAVOURITE FOOD». ПОВТОРЕННЯ» 2 КЛАСС
Мета:
Обладнання: флєшкартки за темами: «Їжа», «Кольори», відеододаток, презентація? Дидактичні матеріали.
Хід уроку
Hello boys and girls! I‘m glad to see you!
Давайте привітаємо один одного нашою ранковою пісенькою «Hello!!! Song for kids!»
Запрошую усіх учнів підійти до мене.
«Хочу вам повідомити, що сьогодні у нас незвичайний урок! Я сьогодні запрошую вас в свій магазин, де багато різної їжі і усяких смаколиків! Але в мій магазин можна зайти тільки через моїх маленьких охоронців – метеликів. Деякі метелики прилетіли до вас. У кожного з вас по одному метелику з літерой. Вам треба їх повернути на місце. На дошці розташовані метелики з літерами. Читаємо алфавіт, коли доходить черга до пропущеної літери, учень з цією літерой ставить її на місце. І, коли буде зібрана уся абетка, двері відчиняться.»
Прослуховуємо пісню про алфавіт «ABC song». Збираємо усіх метеликів на дошці. Кожному учню прищеплюю паперові значки на руку, як ознаку їх перепустки.
Повторення граматичних і лексичних структур. «Now you are my buyers! Welcome to my shop!». «Дивиться, скільки усього у мене тут!». Демонструю учням презентацію з продуктами та їжею, які раніше вивчали. Ставлю дітям запитання: «What is it?», учні читають назви їжі і відповідають: «It is a cabbage» і т.д.
Фонетична розминка.
Зараз я хочу перевірити вашу уважність і уміння чути звуки в словах. Сьогодні вам треба почути звук [ i ]. Я кажу слово, якщо ви чуєте цей звук то кажете «Yes!», якщо не чуєте, кажете «No!». Наприклад, «chicken», «juice» і т. д. Ви добре справилися «Good job!».
Закріплення граматики і лексики.
«Скажіть, а ви все любите із того, що бачите? Ні? Тоді скажіть мені: “What is your favourite food?” “What do you like?” Говорю, що я люблю: «I like chicken and fruit. And you?»
Слухаємо і співаємо пісню «FOOD Song».
На дошці розташовані картки з малюнком і назвою їжі.
Кожен називає однин чи два своїх найулюбленіших продукта: «I like an ice-cream» or «I like pasta and juice».
А як ви гадаєте, уся їжа корисна? Так: є їжа корисна, а є зовсім не корисна, хоч і смачна. Давайте купимо їжу і по кошикам розкладем корисну їжу і не корисну (на дошці малюнки з їжею і два кошика).
HEALTHY FOOD. UNHEALTHY FOOD.
GOOD FOR YOU! BAD FOR YOU !
До дошки виходять 4 учня і з допомогою інших учнів, ділять їжу на корисну і некорисну.
Ви вже втомилися, давайте відпочинемо! Робимо розмінку під пісню «Head and shaulders».
Письмове завдання. А зараз: “Open your workbook. Page number 54, exercise1. You must find what food do they want? You must finish the sentences”. Цю вправу робимо письмово.
Повторюємо кольори і граматику. «Наша їжа дуже різноманітна і різнокольорова. Давайте згадаємо кольори». «What colour is it?». Діти, дивлячись на малюнок з їжею, кажуть якого вона кольору: «It is ….».
А зараз пограємо в гру «Знайди половинку!». До дошки виходять 3 команди. У кожній команди є по 8 слів з першою частиною слова. Із купи половинок поряд, треба знайти другу половинку. Чия команда зробить це швидше, ті отримують по смайлику.
Відпочиваємо з руханкою на українській мові.
Вправа на розвиток логічного мислення. «Open your workbook p.57, ex.1. Look and circle the food that doesn`t belong». Діти знаходять зайве, називають цю їжу англійською і кажуть, чому вони зробили такий вибір. Наприклад:
4. Заключна частина. «Today you are great!» Сьогодні ви дуже добре попрацювали! Тепер ви знаєте, яка їжа корисна, а яка – ні! Якщо ви колись приїдете в іншу країну, то зможете зробити покупки в магазині. Адже тепер ви вмієте читати назви продуктів англійською мовою. Вітаю вас!
Але ж ви були в магазині, отже ви щось купили і це – ICE – CREAM! Кожному учню роздаю фігурки з морозивом.
Слухаємо пісню “Goodbye!”
The lesson is over.