Конспект уроку "My favourite food" англійська мова 2 клас

Про матеріал

Конспект уроку "Моя улюблена їжа" можна використовувати для закріплення матеріалу за темою "My favourite food" в 2 класі.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ «MY FAVOURITE FOOD». ПОВТОРЕННЯ» 2 КЛАСС

Мета:

  • навчальна повторити раніше вивчені лексичні одинці за темою «MY FAVOURITE FOOD  (Моя улюблена їжа)» , активізувати вивчений граматичний матеріал попередніх уроків; практикувати мовні засоби за підтемою «Кольори», «Їжа»; розвиток навичок читання письма.
  • розвивальна: розвивати спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію; удосконалювати фонетику; усні комунікативні вміння з опорою на наочність, розвивати увагу та зорову пам’ять, спостережливість.
  • виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших , формувати доброзичливу атмосферу в класі, виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань; допомагати їм бути розкутими у спілкуванні, вивчати іноземну мову, виховувати звичку до систематичної розумової праці.

Обладнання: флєшкартки за темами: «Їжа», «Кольори», відеододаток, презентація? Дидактичні матеріали.

 

Хід уроку

  1. Вітання

Hello boys and girls! Im glad to see you!

Давайте привітаємо один одного нашою ранковою пісенькою «Hello!!! Song for kids

  1. Основна частина.

Запрошую усіх учнів підійти до мене.

«Хочу вам повідомити, що сьогодні у нас незвичайний урок! Я сьогодні запрошую вас в свій магазин, де багато різної їжі і усяких смаколиків! Але в мій магазин можна зайти тільки через моїх маленьких охоронців – метеликів. Деякі метелики прилетіли до вас. У кожного з вас по одному метелику з літерой. Вам треба їх повернути на місце. На дошці розташовані метелики з літерами. Читаємо алфавіт, коли доходить черга до пропущеної літери, учень з цією літерой ставить її на місце. І, коли буде зібрана уся абетка, двері відчиняться.»

Картинки бабочек для детей (36 фото) ⭐ Юмор, картинки и забавные фото |  Бесплатная графика, Рисунки в ярких тонах, КартинкиПрослуховуємо пісню про алфавіт «ABC song». Збираємо усіх метеликів на дошці. Кожному учню прищеплюю паперові значки на руку, як ознаку їх перепустки.

 

Повторення граматичних і лексичних структур. «Now you are my buyers! Welcome to my shop!». «Дивиться, скільки усього у мене тут!». Демонструю учням презентацію з продуктами та їжею, які раніше вивчали. Ставлю дітям запитання: «What is it?», учні читають назви їжі і відповідають: «It is a cabbage» і т.д.

Учим еду на английском языке. Food. // #УчуАнглийский - YouTube

 

Фонетична розминка.

Зараз я хочу перевірити вашу уважність і уміння чути звуки в словах. Сьогодні вам треба почути звук [ i ]. Я кажу слово, якщо ви чуєте цей звук то кажете «Yes!», якщо не чуєте, кажете «No!». Наприклад, «chicken», «juice» і т. д. Ви добре справилися «Good job!».

Закріплення  граматики і лексики.

«Скажіть, а ви все любите із того, що бачите? Ні? Тоді скажіть мені: “What is your favourite food?” “What do you like?” Говорю, що я люблю: «I like chicken and fruit. And you

Слухаємо і співаємо пісню «FOOD Song».

На дошці розташовані картки з малюнком і назвою їжі.

Кожен називає однин чи два своїх найулюбленіших продукта: «I like an ice-cream» or «I like pasta and juice». 

А як ви гадаєте, уся їжа корисна? Так: є їжа корисна, а є зовсім не корисна, хоч і смачна.  Давайте купимо їжу і по кошикам розкладем корисну їжу і не корисну (на дошці малюнки з їжею і два кошика).

 

HEALTHY FOOD.                                         UNHEALTHY FOOD.    

GOOD FOR YOU!                                             BAD FOR YOU ! 

           корзинка | Развивающие упражнения, Детсадовские художественные проекты,  Цветные игры                                                    корзинка | Развивающие упражнения, Детсадовские художественные проекты,  Цветные игры

 

До дошки виходять 4 учня і з допомогою інших учнів, ділять їжу на корисну і некорисну.  

Ви вже втомилися, давайте відпочинемо! Робимо розмінку під пісню «Head and shaulders».

Письмове завдання. А зараз: Open your workbook. Page number 54, exercise1. You must find what food do they want? You must finish the sentences”. Цю вправу робимо письмово.

Повторюємо кольори і граматику. «Наша їжа дуже різноманітна і різнокольорова. Давайте згадаємо кольори». «What colour is it?». Діти, дивлячись на малюнок з їжею, кажуть якого вона кольору: «It is ….».

А зараз пограємо в гру «Знайди половинку!». До дошки виходять 3 команди. У кожній команди є по 8 слів з першою частиною слова. Із купи половинок поряд, треба знайти другу половинку. Чия команда зробить це швидше, ті отримують по смайлику.

C:\Users\Dmitri\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Рисунок1.jpg

 

Відпочиваємо з руханкою на українській мові.

Вправа на розвиток логічного мислення. «Open your workbook p.57, ex.1. Look and circle the food that doesn`t belong». Діти знаходять зайве, називають цю їжу англійською і кажуть, чому вони зробили такий вибір. Наприклад:

 

картинки Что лишнее скачать и распечатать онлайн

 

4. Заключна частина. «Today you are great!» Сьогодні ви дуже добре попрацювали! Тепер ви знаєте, яка їжа корисна, а яка – ні! Якщо ви колись приїдете в іншу країну, то зможете зробити покупки в магазині. Адже тепер ви вмієте читати назви продуктів англійською мовою. Вітаю вас!

Але ж ви були в магазині, отже ви щось купили і це – ICECREAM! Кожному учню роздаю фігурки з морозивом.

Слухаємо пісню “Goodbye!”

     The lesson is over.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Щусь Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гольтцш Вікторія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Клименко Александра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 жовтня 2020
Переглядів
7733
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку