11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Конспект уроку "My Favourite Season"

Про матеріал
Даний конспект використовується на повторення і закріплення лексичного матеріалу з теми " Моя улюблена пора року" та на ознайомлення учнів зі структурами «I like…» «Do you like…?» і вживанні цих структур в усному мовленні.
Перегляд файлу

Клас: 1

Тема: Моя улюблена пора року.

Мета: повторити і закріпити лексичний матеріал теми; ознайомити учнів зі структурами «I like…» «Do you like…?» та тренувати в їх вживанні в усному мовленні; повторити і закріпити вивчені раніше літери.

Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; навички каліграфічного письма; тренувати увагу та пам'ять.

Виховувати любов до природи.

Обладнання: слова «Пори року»,  кольорові слова, фрази I like, Do you like…?, картинки для аудіювання, флеш – картки для читання

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1. Привітання.

Вірш “Good morning”

2. Повідомлення теми та мети уроку.

- Today we’ll tell about our favourite seasons of the year. We revise words and letters which we learned at our lessons. And also we’ll learn a rhyme about the seasons and study to read and write.

- OK. Let’s start our lesson.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- First of all let’s train our tongues. Казка про язичка

Одного разу Mr. Tongue вирішив піти до лісу на прогулянку. Погода була чудова, світило яскраве сонечко, і Mr. Tongue сказав: [о-о-о] Дув легенький вітерець, і дерева ледь помітно колихалися: [h-h-h]. Раптом мимо пролетів джміль і продзижчав: [ð-ð-ð]. Mr. Tongue привітався з ним і пішов далі. Але тут прямо перед собою він побачив змію, яка загрозливо прошипіла: [∫-∫-∫]. Mr. Tongue злякався і шмигнув у кущі.  Всі стихло, лише чутно було, як стукає дятел по дереву: [d-d-d]. Mr. Tongue полегшено зітхнув: [u-u-u].

б) мовна розминка

T: And now, boys and girls, tell me, please. What season is it now?

P1: It’s winter .

T: How many seasons do you know?

P2:4 seasons.

T: What are they?

P3: They are spring, summer, autumn and winter.

T:What colour are they?

 

P4:I think winter is white.

P5:Spring is green.

P6:Autumn is yellow.

P7: Summer is bright.

T: Let’s sing a song! (“Spring is green”) Well done!

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Введення граматичної структури.

а) пояснення вчителя

- If we want to say «Мені подобається.», we say “I like…”, if we want to say «Йому/ Їй подобається», we use such phrase “She/ he likes…”

(ex 2 p. 51)

- If we want to ask «Чи тобі подобається..?», we use such questions “Do you like..?”

2. Закріплення ЛО теми

а)  робота з підручником

Work in pairs. Ask and answer.

Гра « Do you like?”

3. Фізкультхвилинка

4.Розвиток навичок читання.

 а) робота з алфавітом

 б) Подивись, знайди , скажи.

 в) читання слів

- ex 6, p. 53

- Listen and say.

5. . Розвиток навичок письма

а) Write the letters.

b) Write the words.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Підведення підсумків уроку

- Tell me, please, do you like the lesson. What did you like?

- What did you learn at our lesson?

2. Закінчення уроку.

Створення картини настрою

let's create a picture of your work in the classroom

… -you are a sun of the lesson. Your answers were exellent, you are clouds,which sometimes close our sun and you are snowflakes -that fall from clouds. You are friends of the sun, your answers were good.

- Stand up, please! The lesson is over. Good bye!

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
2 квітня
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку