1
План-конспект уроку у 1 класі
Тема: Мої друзі
Підтема: Давай запросимо друга на День народження
Мета:
практична: вчити учнів вживати ЛО і ГЄ у ситуаціях спілкування; повторити активну лексику; формувати навички роботи разом / окремо / у парах / у групах; розвивати навички монологічного і діалогічного мовлення; формувати первинні навички аудіювання;
освітня: розширювати знання учнів про казки і традиції святкування Дня народження;
розвиваюча: розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, комунікативні навички;
виховна: виховувати почуття дружби і доброти
тип уроку: мовленнєвий, спрямований на формування вмінь і навичок вживання мовного матеріалу
Хід уроку:
І. Початок уроку
1. Організація класу
Привітання Good morning to you
Привітання у пісні з казковим другом “Hello, how are you?”
2. Мовленнєва і фонетична розминка
What is your name? How are you? Nice to meet you!
А зараз розімнемо наші язички. Повторюємо за мною
A boy – this is a boy – is this – a boy?
A girl – this is a girl – is this girl?
ІІ. Основна частина
Евристична бесіда
Сьогодні ми з вами помандруємо на День народження до дуже особливого гостя з Англії. Він їде до нас на власному автомобілі. А поки він у дорозі, нам треба встигнути зробити багато справ: покликати з собою казкових друзів, порахувати їх, дізнатися, скільки кому років, зібрати подарунки і привітати нашого особливого гостя. Отже, ми поговоримо… Про друзів (звернути увагу учнів на зображення)
2.1. Активізація ЛО 1. Повторення разом / окремо
А зараз давайте пригадаємо наших казкових героїв
Donkey, piglet, tiger, kangaroo, rabbit
2.2. Гра “Is this a…”
2.3. Активізація ЛО 2. Повторення разом / окремо
Вірш «Kind, clever, brave, clap»
2.2. Мікромонологи
До вас у гості завітали казкові герої. Скажіть, який герой у вас є і опишіть його. Дивимось на екран і по черзі описуємо
Учні по черзі називають слова у структурах:
I have got a … This is a… It is...
2.2. Повторення рахунку
Я впевнена, що у вас багато друзів
Have you got many friends? Yes, I have
Ну, а якщо друзів багато, то їх треба порахувати. Давайте пригадаємо, як ми рахуємо.
Виконання пісні «1, 2, 3, 4, 5…»
2.3. Мікромонологи
А зараз, давайте порахуємо, скільки у кого друзів вони притаїлись у вас на партах (робота з картками)
I have got … friends.
Пауза для релаксації “If you happy”
Діти, а з яким настроєм треба ходити на День народження? То ж давайте покажемо, який у нас настрій
3. Повторення структур These are
3.1. Давайте повторимо, як ми називаєм, коли у нас один предмет, а коли їх багато?
Гра «М’яч»
3.2. Робота у групах
А зараз нам треба зібрати подарунки для нашого незвичайного гостя. Я, коли йшла до вас, перплутала всі подарунки. Вам треба розподілити подарунки і їх порахувати. І назвати: Тhese are …
4. Аудіювання
Дзвонить телефон. Діти, це мабуть повідомлення від нашого загадкового друга. Послухаєм?
Hello, friends! My name is Winnie the Pooh. It is my birthday. Please, come to my birthday party. I am 6. How old are you?
5. Виконання післятекстових вправ
5.1. Усний переклад
Діти, про що це повідомлення? (Привіт, Мене звати Вінні Пух. Будь ласка, приходьте до мене на вечірку. Мені 6 років. А вам?)
5.2. Мікродіалоги
А вам скільки? Давайте запитаємо один в одного, скільки кому років.
- How old are you?
- I am … .
Звучить звук паротягу. Виїжджає ведмідь на автомобілі.
Діти, а ось і наш іноземний гість приїхав.
Hello, friends! Nice to meet you!
Пауза для релаксації.
Ну, що, давайте вітати нашого друга? Давайте станемо в коло і заспіваємо для нього “Happy birthday to you”.
5.3. Монологи
А зараз давайте розповімо нашому другу про себе.
Hello, this is my friend … . He / she is …
ІІІ. Заключна частина
Підведення підсумків
Нам прийшов час прощатись. Сподобався вам наш урок? Що ми навчились?
- Good bye!
Song “Hello-good bye!”