Дана розробка уроку рекомендована для вчителів, які користуються підручником Englis А. Несвіт. Рекомендую використовувати аудіозапис пісні "Old Mc.Donald', та"Animal Sounds". Тривалість уроку 45хв.
Конспект уроку з англійської мови
Світ тварин
Автор уроку – вчитель англійської мови Сегедій Ольга Вікторівна
Мета: повторити назви диких тварин, ознайомити учнів з цікавими фактами із життя диких тварин, тренувати учнів у вживанні навчального матеріалу попередніх уроків; удосконалювати навички аудіювання, читання, монологічного та діалогічного мовлення; розвивати пам’ять, увагу, навички мислення та говоріння англійською мовою; виховувати почуття любові до тварин та природи.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
1) Привітання й повідомлення теми і мети уроку.
Good morning, children!
I am glad to see you.
Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Нас чекає подорож до чарівної країни, яка називається Animal Land.Як ви думаєте, хто живе в цій країні? Правильно! Тварини. Протягом нашої подорожі ми будемо зупинятися на різних станціях та виконувати цікаві завдання.
2) Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична розминка.
А для того, щоб потрапити до чарівної Країни Тварин, нам з вами, по перше, треба сказати магічні слова. Давайте всі разом промовимо.
Oh, where? Where does the bear live?
Oh, where? Where does it live?
It lives in the forest!
It lives in the forest!
It lives in the forest!
That’s where it live!
And now, close your eyes and count to ten. OK? А тепер, заплющте очі і порахуйте до 10. So, one, two, three…Now open your eyes. You are at the Land of Animals.
II. Основна частина уроку.
2. The second station is «Riddles».
Наступне завдання- відгадайте загадки:
3.The third station is «Dancing». (слайд 18-19)
Do you like dancing? Let’s dance!
Фізкультрозминка із використанням інтерактивного відео
4. Zoo station.
Добре, діти, ми з вами прибули до наступної станції.
Давайте прогуляємося по зоопарку. Яких тварин ви бачите?
5. Lexical station.
Ми прибули до останьої станції – лексичної. Наше завдання зараз-об’єднатися в 2 команди. Підійдіть до столу й оберіть картку.
(Діти підходять до столу та тягнуть картинки ( cats and dogs). Таким чином утворюється 2 команди).
Oh, look, who is this? It is a snake. Вона підготувала для нас наступне завдання.
Командам дається змійка зі словами.
Завдання- знайти всі сховані назви тварин.
Foxesraccoonshenstigerspigshorsesparrotscatsdogsrabbitsbearslionswolves
За кожне слово- 1 бал
Гра “Jumbled letters”
Складіть слова з поданих літер
За кожне слово- 1 бал
Гра «Do you know animals»
Кожна команда повинна на дошці написати назви тварин (по 5)
Завдання: розподілити тварин на диких та домашніх (wild and domestic).
Гра «Wild or domestic?”
Командам роздаються картки з тваринами (по 12 карток кожній команді), діти розподіляють тварин на диких та домашні (wild and domestic).
Заключна частина уроку.
Домашне завдання.
Ex.3,6 p.40-41 and prepare the description of the animal.
Підведення підсумків уроку.
So, children, our travelling is going to the end. You were very active and that’s why I’ll give you high marks today. And? Now? Tell me please? Do you like our today’s travelling? Thank you very much and have a good day. Bye-bye, my dear friends.