конспект уроку на тему "Етапи створення презентації. Поради та рекомендації"

Про матеріал
у розробку входить конспект уроку, матеріали до уроку: презентація, відео, посилання на тест та хмаринку слів.
Перегляд файлу

Скоропад О. С., вчитель інформатики Туринківського ЗЗСО І-ІІІ ст. Львівського району Львівської області.

Урок «Етапи створення презентації. Поради та рекомендації»

6 клас за модельною навчальною програмою «Інформатика 5-6 класи»           (авт. Пасічник О. В., Чернікова Л. А.) та підручником «Інформатика. Цифрові підлітки» авт. Джон Ендрю Біос.

План проведення уроку.

Цілі уроку:

  1. Навчити обгрунтовувати доцільність використання презентації у своїй  діяльності та повсякденному житті.
  2. Розвинути уміння створювати презентації за певним планом та вміти їх покращувати та демонструвати.

Очікувані результати:

 Здобувачі навчаться: створювати презентації за певним планом; визначати основну концепцію презентації відповідно до аудиторії;  оцінювати якість презентації; викоритсовувати перевірену та необхідну інформацію , а також бути енергійним, позитивним та захопленим  під час презентації.

 

Технологія уроку «перевернутий клас»

Структура уроку.

  1. Мотивація. (проблемне питання: навіщо потрібно вчити створення презентацій?)

Починається урок з показу відео : O.Mukha-Fashion week AW 2016 та

Презентація Айфон 16 та новинки від Apple (5хв). Розмова про побачене відео. Підвід до думки про побудову презентації: план, підготовка, створення, репетиція.

  1. Закріплення. Показ презентації про етапи створення. Створюємо хмаринку слів за допомогою програми Mentimeter.com (запитання: Щоб створити якісну презентацію потрібно…    https://www.mentimeter.com/app/presentation/n/alwxrq7hmsc5477kjomzd8xn7ej9s5j9/edit?question=owhy8di9n1at)
  2. Вивчення нового матеріалу. Формування компетентностей. Мета: осмислити досвід через теорію, що отримали. Ділимо учнів на групи. Для цього використовуємо https://create.kahoot.it/details/f3651103-760a-449b-a296-301aeb2ab922 Робота по типу моделей «Ротація» (15хв)

І група (здобувачі, які все зрозуміли) – завдання створити свою історію (сторітеллінг), заготовки дає вчитель.

ІІ група (здобувачі, у яких виникли деякі запитання) – завдання з робочого зошита  робочий аркуш 1.5.1. поради та рекомендації. Вони повинні заповнити прогалини запропонованими словами.

ІІІ група (здобувачі, які попередньо не ознайомились з матеріалом) – виконують завдання з робочого зошита робочий аркуш 1.5.2. поради та рекомендації . Здобувачі і здобувачки на цьому етапі повинні застосувати поради та підказки у презентації, яку вони вже робили. На допомогу рекомендую використати підручник.

  1. Оцінювання. Демонстрація виконаних робіт. Обговорення.
  2. Підсумок уроку. Роздати учням аркуш самооцінки 1.5.3. поради та рекомендації з робочого зошита і запропонувати заповнити його. Звернути увагу здобувачів і здобувачок на вивчення матеріалу на наступний урок.
презентація.png
zip
Додано
27 вересня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку