Мета: узагальнити знання учнів про числа і цифри першого десятка, удосконалювати лічбу в межах 20; закріпити знання про геометричні фігури,закріпити навички усного рахунку. Узагальнити знання про поняття «Пряма», «Промінь» та «Відрізок». Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення,кмітливість, винахідливість, дрібну моторику пальців рук, розвивати та збагачувати словниковий запас учнів; удосконалювати графічні навички,зокрема – вміння записувати числа та будувати відрізки. Виховувати старанність, любов до математики, самостійність, естетичний смак.
Обладнання: ілюстрації казок, геометричні фігури, картки задач з LEGO, ІКТ, математичний кросворд, математична гра «Морозиво», картка «Шифрувальник», лінійка, крейда, математична гра «Ромашка».
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Сядьте, діти, всі рівненько,
Годі пустувать.
Урок математики
Час нам розпочать.
Науку прецікаву продовжуєм вивчати,
Вона навчить нас правильно і швидко рахувати.
Берімось за роботу, вже пустувати годі!
В житті нам математика ще стане у пригоді.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
(Вчитель демонструє по черзі казкового героя,діти його називають і промовляють назву казки).
ІV.Узагальнення та систематизація знань учнів.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
V. Підсумок уроку.