Конспект уроку на тему: "Прогулянка алеєю казок". Інтегрований урок математики з навчанням грамоти

Про матеріал
Неймовірно цікавий, яскравий, креативний урок. Діти отримають море позитиву!
Перегляд файлу

Мета: узагальнити знання учнів про числа і цифри першого десятка, удосконалювати лічбу в межах 20; закріпити знання про геометричні фігури,закріпити навички усного рахунку. Узагальнити знання про поняття «Пряма», «Промінь» та «Відрізок». Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення,кмітливість, винахідливість, дрібну моторику пальців рук, розвивати та збагачувати словниковий запас учнів; удосконалювати графічні навички,зокрема – вміння записувати числа та будувати відрізки. Виховувати старанність, любов до математики, самостійність, естетичний смак.

Обладнання: ілюстрації казок, геометричні фігури, картки задач з LEGO, ІКТ, математичний кросворд, математична гра «Морозиво», картка «Шифрувальник», лінійка, крейда, математична гра «Ромашка».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Сядьте, діти, всі рівненько,

Годі пустувать.

Урок математики

Час нам розпочать.

Науку прецікаву продовжуєм вивчати,

Вона навчить нас правильно і швидко рахувати.

Берімось за роботу, вже пустувати годі!

В житті нам математика ще стане у пригоді.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Діти, нагадайте, яка зараз пора року? А яка пора року настане після зими?
  •  Що нас оточує?
  • Якою буває природа?
  • Що належить до живої, неживої природи?
  • За допомогою чого ми пізнаємо навколишній світ?
  • Які ми маємо органи чуття?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

  • Всім нам дуже хочеться, щоб по швидше прийшла весна і настало тепло. Адже ми любимо відпочивати на свіжому повітрі, так?
  • І сьогодні, я запрошую вас на прогулянку.  Але ця прогулянка непроста. Скажіть чи знаєте ви казки?
  • Зараз ми це перевіримо!
  • Я запрошую вас на прогулянку алеєю казок. Кожен із казкових героїв приготував для вас завдання.
  • Ну що, готові?
  • Тоді почали!

(Вчитель демонструє по черзі казкового героя,діти його називають і промовляють назву казки).

ІV.Узагальнення та систематизація знань учнів.

  1. Лічба 1-20. («Колобок»)
  2. Геометричні фігури.(«Солом’яний бичок»).
  3. Що таке «пряма», «промінь», «відрізок»? («Колосок»).
  4. Задачі з LEGO. («Рукавичка»).
  5. Кросворд. («Курочка Ряба»).

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Морозиво («Івасик Телесик»).
  2. Шифрувальник («Лисичка і Журавель»).
  3. Відрізки («Котигорошко»).
  4. Ромашка («Дюймовочка»).

V. Підсумок уроку.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
31 березня 2020
Переглядів
905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку