Конспект уроку на тему "У зоопарку"

Про матеріал

Конспект уроку на тему "У зоопарку". Призначений для учнів 2 класу. До уроку підібрано багато цікавого матеріалу, різних завдань, які мотивували учнів до вивчення даної теми, також, щоб підвищити інтерес учнів до вивчення іноземної мови.

Перегляд файлу

Відкритий урок з англійської мови

                                                                            Дата: 23.03.2017

                                                                Клас: 2-В

                                                                                           Вчитель: Абрамчук О.П.

Тема уроку: «У зоопарку»

Мета:

  Освітня: повторити вивчені лексичні та граматичні одиниці та тренувати їх застосування в усному мовленні, удосконалювати навички читання, аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення.

 Розвиваюча: розвивати слуховимовні навички школярів, пам’ять, увагу, уяву, культуру спілкування, вміння працювати разом.

 

 Виховна: виховувати любов до тварин, природи, сприяти вихованню дружби та позитивного ставлення до людей.

 

Обладнання: підручник О. Карпюк, презентація, малюнки, іграшки.

 

 

Хід уроку:

І. Organizing a lesson.

1. Greeting

  T: Good morning, children.

  P: Good morning, good morning,

       Good morning to you.

       Good morning, good morning,

       We are glad to see you.

  T: I am glad to see you, too.

       Sit down, please.

2. Phonetic exercise.

  • Tale «Mr. Tongue».

 T: Let’s listen the tale «Mr. Tongue».

Жив на світі язичок. У нього була своя домівка. Щічки були стінами. Була у нього підлога та стеля. Були й зубки. Нашого язичка звали Містер [ j ]. Прокинувся    рано вранці Містер [ j ], подивився на безлад у своєму будинку і вимовив [ i: ] як брудно. Потім зітхнув [ h ] та вирішив пропилососити килими. Він ввімкнув пилосос [ʤ ]. Пилосос почав барахлити та видавав такі звуки [ d ]   [ t ]. Щоб пилосос не зламався Містер [  j ] вирішив вибити килими [ p ]   [ b ]. Після прибирання Містер [ j ]  пішов погуляти. По дорозі він зустрів собаку [ r], корову [ m ], біля якої літала муха [ z ]. Потім він дійшов до лісу та побачив їжачка [ f ]      [ v ], поряд пролетіла бджола [ ʒ ]. Потім він побачив змію, яка зашипіла на нього [ ʃ ].  Містер  злякався змії та сховався за зубками, але вирішив теж зашипіти на неї і висунувся із-за зубів [ ϴ ]. Після цього випадку Містер [ j ]  захворів. У нього почався кашель [ k ], розболілася голова і він почав стогнати [ oi ]  [ ai ]. Потім до нього прийшов лікар та вигукнув [ ɔ]  та ви захворіли. Ану відкрийте ротик та скажіть [ a: ] . Після огляду лікар виписав Містеру [ j ] ліки  [ tʃ ] – від кашлю та [ ð ] – від головного болю. Потім до нього прийшла його подруга – Міс  [ ǝ: ]. Вона принесла йому лимон [ l ] та цукор [ s ]. Потім він вилікувався та запропонував Міс [ ǝ:] вийти за нього заміж. Вона відповіла[ ɔu ], я згодна. І вони жили довго та щасливо.

 

II. Main part

1. Aim.

  T: Today we`ll speak about animals.

  T: What does it mean «animals»?

  P: Тварини.

  T: Сьогодні я отримала рекламний буклет. Це запрошення до зоопарку. Давайте прочитаємо його разом.

Welcome to the Zoo!

There are monkeys and bears and a big kangaroo,

Lions and zebras and elephants too

Hippos and camels

And last more animals live in our zoo.

 

T: Чи хочете ви піти до зоопарку? Ходімо всі разом.

Як дивно? Але звірів немає в їхніх клітках. Вони погубилися. Нам треба     повернути їх до своїх домівок. Виконуючи завдання ви допоможете тваринкам повертатися до своїх домівок. Lets start.

 

2. Task 1 «Alphabet».

  T: The easiest task is «Alphabet».

      Let`s sing the song «ABC».

3. Task 2 «Colours».

  T: The second task is «Colours».

       Let`s sing the song «The Rainbow Colours».

4. Task 3 «Numerals».

     Let`s sing the song «Count And Move».

- Game «Translator»

  T: Let`s play with ball. I`ll throw a ball, you must catch a ball and translate the numerals from Ukrainian into English.

  T: 13

  P: thirteen

  T: 20

  P: twenty.

5. Task 4 «Animals».

  T: The next task is «Animals».

- Game «Be attentive! »

  T: What animals can you see in this picture?

        (Pupils give the answers)

  T: I will show you the picture and you should remember animals and how many they are. Then I will close the picture and you will ask some questions.

( Погляньте на картинку, спробуйте запам’ятати назви тварин, колір. Потім я закрию малюнок, а ваше завдання - відповісти на запитання)

 

 

1) Who is grey in this picture? (An elephant is grey)

2) Who can swim in this picture? ( A crocodile can swim)

3) What colour is the bear in this picture? (The bear is brown)

4) Who can fly in this picture? (A bird or a parrot can fly)

5) What colour is the fox in this picture? (The fox is orange)

 

- Game «Magic bag»

  T: What is it? (Bag)

   There are animals.

(Учні дістають з мішечка іграшки тварин і називають їх, використовуючи структуру I have got)

For example: I have got a hare.

 

6. Task 5 «Appearance. Parts of body».

  T: The next task- «Appearance. Parts of body».

       Now repeats the names of body parts (video)

7. Physical Activity (video)

- Game «Describe the animal»

  T: The next task is «Describe the animal».

       You should describe your favoutite animal.

8. Task 6 «Dialogical speech»

  T: Look at screen. Now make up dialogues with animals that you have.

 

What animal is this?

This is a … .

9. Task 7 «Reading»

  T: Open your book on page 107.

       Тварини люблять людей адже тварини наші друзі. Пропоную показати      друзям, як ми вміємо читати.

       Let`s read the text «In the zoo».

10. Task 8 «Writing»

  T: Write the names of the animals correctly:

   God,  nilo,  gerti,  nomeky, teltur, rabe.

   (Dog, lion, tiger, monkey, turtle, bear)

  - Ви успішно виконали всі завдання, тому всі тварини повернулися у свої  домівки.

ІІІ. Ending part

1. Marks.

2. Hometask

Впр. 4,5 ст.107

3. Summarizing.

T:  - Do you like animals?

      - What animals do you like?

 

 We’ve worked very hard and nice at our lesson. And now let’s make the Sun.

Які ви молодці, гарно сьогодні попрацювали. А зараз давайте зробимо сонечка. У вас у кожного на парті є промінчик. Ви повинні приклеїти його до того сонечка, як ви вважаєте ви сьогодні працювали.

D:\практика\Відкр.урок\DSCN4243.JPG

T: Stand up. The lesson is over. Goodbye pupils.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 березня 2018
Переглядів
1502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку