Конспект уроку з англійської мови у 2-у класі "School Supplies".

Про матеріал

Методична розробка дає можливість в ігровій формі повторити лексичні одиниці теми «Шкільне приладдя» та правил утворення множини іменників в англійській мові, відпрацювати вживання лексико-граматичні структури “What is this?", “What is that?", “Is it…?", “I have got a …", активним учасником уроку є казковий герой - лисичка.

Перегляд файлу

Тема уроку:  School Supplies (Шкільне приладдя)

 

Цілі уроку:

Практична: 1. Розвивати вміння та навички читання, письма, монологічного та

                          діалогічного мовлення;

Освітня:        2. Розширити лінгвістичний кругозір учнів через країнознавчу

                          інформацію, яка міститься у мові, що вивчається;

                          3.Удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови;

Розвивальна: 3. Розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять,

                          спостережливість, здатність до здогадки;

                          4. Розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність;

                          5. Формувати вміння учнів брати участь у мовленнєвій взаємодії з

                          партнерами по комунікації в парах;

Виховна:         7. Виховувати доброзичливість та допитливість;

                          8. Підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

 

Завдання уроку: 1. Повторити лексичні одиниці теми «Шкільне приладдя», 

                          2. Практикувати учнів у вживанні тематичної лексики в

                         лексико-граматичних структурах “What is this?”, “What is that?, “Is

                         it…?”, I have got a …”;

                         2. Повторити утворення множини іменників в англійській мові;

                         3. Удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків.

 

Тип уроку:    урок повторення і закріплення вивченого матеріалу.

 

Обладнання: тематичні та лексичні картинки, плазмовий телевізор, ноутбук,  

           мультимедійна презентація до уроку, підготовлена навчальна дошка з усіма  

           необхідними записами до уроку; відео матеріал до уроку: пісні “Hello!”,

            Get Your Pencils, Pens …”, “Double Phonics Chant”;  роздатковий матеріал   

            «Find the odd word out” (HO1),  завдання “Unscramble the word” (НО2),

             учнівські проектні роботи «Мій портфель», іграшка Лисичка.

 

 

Хід уроку:

 

І. Introduction. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Greeting. Привітання.

T: Good morning, children! How are you today?

Ps: We are very well, thank you!

       Song “Hello!” (https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8)

2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today you’ll revise the names of school things and practise the use of them in games and exercises. We shall recollect the use of plural forms of the nouns. By the way, we are waiting for a very interesting guest at our lesson. She has prepared some surprises for you, too. You’ll know about them a little bit later. And now let’s start our lesson.

II. Warming up. Введення в іншомовну атмосферу.

1.  Chant “Get Your Pencils, Pens …” (https://www.youtube.com/watch?v=lDRR-_nJ-QE)

T: Look at the screen and sing a song about school.

2. Phonetic Drills. Фонетична зарядка.

1) T: Let’ s practise sounds:

[ ʃ  ] – shelf, bookshelf, she,

[ tʃ ] – teacher, chair, children,

[ks] – fox, box, pencil-box,

[u] – book, copy-book,

[u:] – school, classroom.

2) “Double Phonics Chant”.

3. T: Look! Who has at last come to us. It’s а fox - a Red Fox!  Say hello to our Fox!

Ps: Hello, Fox! – Hello.

 Hello, Red Fox! Nice to meet you! – Nice to meet you, too.     

T: Let’s get acquainted with our guest!

Ps: - What is your name?

  •           How old are you?
  •           Where do you live?
  •           Do you like our school?

 

III. Основна частина уроку

1. Vocabulary Practice. Актуалізація раніше вивчених  ЛО по темі «School» та тренування їх у різних видах мовленнєвої діяльності.

Т: Діти, наша Лисичка - Red Fox тільки починає вивчати англійську. Вона дуже старанна, тому в неї вже багато чого виходить. Але вона сказала мені по секрету, що ще не вчила слів про школу. Давайте повторимо з вами усі необхідні слова та будемо їй все розповідати.

 

1) Watching video presentationSchool Supplies. 

2) T: Please, name the things that you see in the video presentation.

3) Answering the questions of the fox: “What is this? / What is that?”

2. Listening Comprehension. 

Fox: Thank you children! Я сьогодні дізналася багато нових слів, але щось я трохи заплуталася. Підкажіть мені, будь ласка, що в нас може лежати на парті.

Game «Clap Your Hands».

(Лисичка називає різні слова, учні повинні, якщо вони почують необхідне слово, стукнути в долоні).

Fox: a window, a book, a pen, a pencil, a doll, a ruler, a door, a pencil-case, a car, an copy-book.

 

Fox: Thank you, children. Thank you very much!

А зараз підкажіть мені, будь ласка, що в нас може знаходитись у класній кімнаті.

Гра «Stamp Your Feet».

 (Лисичка називає різні слова, учні повинні, якщо вони почують необхідне слово, тупнути ніжкою).

Fox: a window, a tree, a door, a bag, a bed, a desk, a blackboard, a car, a house, a banana, a chair, a shelf

 

Fox: Thank you, children. Thank you very much!

 

3. Reading

1) T: Let’s match the word to the picture.

2) Т: Lets help Red Fox to figure out the words.

 

 

4. Grammar Revision and Practice.

1) Game «What is in my bag. Повторення та активізація граматичного матеріалу: конструкція Is it…? No, it isnt. | Yes, it is.

 

Т: Поки ми з вами займалися наша Лисичка вирішила погратися та заховала щось у свій портфель. Давайте спробуємо відгадати що це.

(Учні разом із учителем пригадують як треба задавати запитання. Потім запитують у Лисички: Is it a book (a copy-book, a pen…)?

Fox: Yes, it is./ No, it is not.

2) The use of prepositions of place. The song “Where is the pen?” (https://www.youtube.com/watch?v=8F0NYBBKczM&t=4s)

3)  Acting out the Dialogues

- Where is your pen?

- It is in my pencil case.

 

5. Physical Activity. Фізкультхвилинка

Song “This the Way We Go to School” (https://www.youtube.com/watch?v=fsIb5L0_pGY)

 

  1. Speaking. Project Presentation

T: Please, tell our guests what school things you have got in your schoolbags.

 

  1. Revising the Material. Виконання вправ на закріплення ЛО по темі

Т: А ви знаєте, що усі лисиці дуже хитренькі? Our Red Fox is sly, too. Наша Лисичка  вирішила з вами погратися та ще раз перевірити, чи добре ви все знаєте чи ні. Вона приготувала нам загадки, та різні цікаві завдання. Ну, що? Покажемо їй які ви розумники? Lets go!

 

1) Work in Pairs. Find the odd word out. (Треба знайти та підкреслити зайве слово та пояснити свій вибір).

 A pencil, a pen, a bag (портфель не може писати);

 A copy-book, a floor, a window, a door;

 A teacher, a school, a schoolgirl, a pupil.

 2) Make up the plural form of the words. (Лисичка пропонує учням разом з нею прочитати пари слів, а потім самим пояснити причини появи літери “s”).

 1 book- 2 books  1 bag -5 bags

 1 dog – 3 dogs  1 table – 10 tables

 

  1 pen –   3       1 pencil – 4             

  1 desk – 5      1 chair – 10             

 3) Unscramble the word (НО2). (На повітряній кульці записані слова. Але лисичка не записала літери в правильному порядку. Здогадайтесь, про що йде мова. Запишіть відгадані слова та перекладіть їх.)

IV. Suming-up. Заключна частина уроку

 

1. Summarizing. Підбиття підсумків уроку

T: Thank you, dear children, for your work today. How are you now? (- Fine, thank you.)

Are you happy? (-Yes, we are) / Are you sad? (- No, we are not)

А давайте запитаємо, як себе почуває наша гостя, чи сподобався їй наш урок сьогодні.

Ps: How are you, Red Fox?

Fox: I am great! Thank you! I like your lesson and your work very much!

 

T: Чуєте, діти, нашій Red Fox дуже сподобався наш урок та те, як ви сьогодні працювали! А ви як гадаєте, чи добре ми сьогодні попрацювали, чи впоралися з усіма завданнями? Отже нагадайте нам з Лисичкою, будь ласка, що ми сьогодні робили на уроці, що нового ви дізналися, чого навчилися та що вам найбільше сподобалося.

T: А нашій гості вже час повертатися додому. Ви їй дуже сподобалися і вона захотіла подарувати вам свій вірш. Послухаємо?

 

 Fox: What a happy, happy day!

 Boys and girls are very gay,

 They dance and play,

 What a happy, happy day!

T: Thank you, Red Fox! Goodbye! Come to us again!

Ps: Goodbye, Red Fox!

Fox: Good bye, children!

2. Home Assignment. Домашнє завдання

Exercise 1-3, p.27 (Wb)

Т: Our lesson is over! Now, stand up, please! Good bye, children! See you next lesson!

doc
Додано
6 березня 2018
Переглядів
5141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку