19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Конспект уроку на тему "Великдень" для другого класу

Про матеріал
Розробка уроку англійської мови для другого класу. Тема "Великдень". Підручник А. Несвіт. Під час уроку учні виготовляють леп бук у вигляді паски, закріплюючи таким чином нову лексику, яку вивчали під час уроку.
Перегляд файлу

Тема:   Holidays

Підтема: Easter

Мета:

- навчальна:

Ознайомити з лексичними одиницями по темі Easter ”;

повторити вивчену лексику з теми “Holidays”;продовжувати формувати у дітей навички усного мовлення; тренувати учнів у читанні та письмі, продовжувати навчати правильному використанню граматичної структури this is/ these are.

- розвиваюча: 

розвивати навички аудіювання та спілкування англійською мовою; розвивати увагу, пам’ять, уяву, спостережливість, мовлення; розвивати кругозір учнів;

- виховна:

виховувати прагнення вивчати англійську мову; виховувати інтерес до своїх традицій та традицій країни, мову якої вивчаємо; виховувати культуру спілкування.

Обладнання:матеріали для створення лепбуку, дидактичні матеріали до теми, підручник, зошити,пісня “Hot cross buns”,фізхвилинка,скоромовка.

Тип уроку: Комбінований урок.

Очікувані результати:

Наприкінці уроку учні зможуть:

  • Називати лексичні одиниці та структури по темі Easter
  • Створювати невеликі усні твори-розповіді про святкування Великодня
  • Розширити знання про традиції святкування Великодня

 

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Організація класу

1.Привітання

     T: Good morning, children!

     Children:   Good morning !

 

T: I am glad to see you!

Children: We are glad to see you too!

2.Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

T:What season is it now?

T: So, it is spring now. And today we are going to speak about one of the greatest spring holiday.Так, зараз, весна. І сьогодні ми поговоримо про одне з найбільших весняних свят.

  • Але спершу пригадаємо яку ж тему ми зараз вивчаємо.
  • One of these holidays is our topic of the lesson today. And which one you must guess, solving the tasks.
  • Але, щоб дізнатися назву цього свята вам потрібно виконати завдання.
  • Look at the blackboard. You can see letters. It is hidden word. You must take letters in the right order and finally get correct word. На дошці ви бачите літери,які переставлені . Ваше завдання уважно подивитися на них та відгадати зашифроване слово. Для цього слід переставити усі літери в правильному порядку.
  •  What word is hidden?

Children: Holiday!

T: Well done! Молодці! Ви правильно відгадали назву теми.

 Фонетична зарядка:

T: Before the next task let’s practice our pronunciation.  Перед тим,як ми перейдемо до наступного завдання потренуймо нашу вимову. Допоможе нам англійська скоромовка про хлопчика Віллі.

  1. Прослуховування скоромовки
  2. Хорове повторення
  3. Індивідуальне повторення

Мовленнєва зарядка

1.Перевірка  ступеня раніше засвоєних знань.

T: Good job! We can continue and now lets do the task. Гарна робота! Ми можемо продовжувати і зараз виконаємо наступне завдання.

  • You can see a heel with pictures. Your task call the name of the holiday. У мене в руках колесо з малюнками. Я показую вам зображення,а ви називаєте що це за свято.
  • Christmas, New Year, birthday, St. Valentine’s Day, Independence Day.

-Very well.

T: What is your favorite holiday? Start like this “My favorite holiday is…”

My favorite holiday is Christmas.

Яке ваше улюблене свято?Починайте речення з фрази,що ви бачите на дошці. Моє улюблене свято Різдво.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

3.  Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу.  

T: Who can say what holiday we don’t call? Хто скаже, яке свято ми не назвали?

Pupil: Easter

1) Розповідь вчителя про Великдень у Великобританії.Now we letʼs listen about Easter in Great Britain.

В Великій Британії Великдень це святковий час. Англійці дарують один одному шоколадні яйця.  В понеділок люди на вулицях дарують дітям подарунки. Яйце – символ нового життя . Ще один з символів Великодня є заєць. Британські діти вірять, що Великодній зайчик ховає яйця, щоб їх знаходили вранці, традиція, що називається полювання на яйця. Ще одна традиційна їжа, це булочки. Яйця та булочки завжди кладуть в корзинку. 

А щоб краще ви запам’ятали слова сьогодні, ми будемо виготовляти леп бук. А що є головним на столі на Великдень?

Children: Паска

Тому і леп бук наш буде у вигляді паски. (Роздаю заготовки)

2)Подання лексичного матеріалу

Пропоную познайомитися з іншими атрибутами свята.

-Look at the picture and repeat after me.

A paska [paska] паска

          The Easter Bunnyi:stə  ˈbʌni] великодній кролик

Easter Eggsi:stər eɡz ] великодні яйця

The Easter basketi:stər ˈbɑːskɪt   ] великодній кошик

 An Easter greeting cardi:stər ˈɡriːtɪŋ kɑːd ] великодня листівка

An Ester presenti:stər 'prez(ə)nt ] великодній подарунок

 T:Послухайте як сказати, що це паска, а це крашанки.  This is a paska. These are Easter eggs. This is вживаємо тільки тоді,коли говоримо про один предмет. These are вживаємо тоді,коли говоримо про предмети,яких багато, два і більше.

T: Tell me what is this and what are these.

Pupils: This is …

These are…

T: Take your lapbooks. Open them. In the middle you can see boxes and words under them. Перевіримо, як добре ви запам’ятали нові слова. Візьміть свої леп буки і відкрийте їх. По середині ви бачите рамочки і слова під ними. Зараз ви берете малюнки зі своїх конвертів і клеїте під відповідним словом.

T: Read the first word. What is this?

Children: This is an easter basket. 

5.Фізкультхвилинка.

T.: And now it’s time to have rest and do some exercises.

- Я бачу ви вже трохи втомились, тому  пропоную виконати фізкультхвилинку. Stand up pleas.

Warm upClap your hands

6.Осмислення, первинна перевірка розуміння й корекція засвоєння нових знань.

  1. Pair work. Ask and answer (ex. 2 p. 112)
  2.  T.: what do you know about Easter now?

T.: How do you celebrate Easter?

Ch.: We bake paskas.

Very well.

2) Ayдіювання.

Before-listening.

T.: Подивіться на малюнок це – великодні булочки. Зараз ми будемо слухати і співати пісню про них. First lets read the words.

Listening. T.: Listen the song. (відео 1)

7.Закріплення знань і способів дій.

Beforereading.

Ex 4, p 113

Look at the picture. How many eggs can you see?

Ch.: I can see four eggs.

T.: What colour is the egg number one? Ch.:  It is purple and yellow.

T.: You have to know star is зірка, spot is крапка, stripes are смуги.

- Look at the Ex 4, p 113

Reading. T.:  Let’s read in a chain.(ex.4p.113)

After – reading.

T.: Write down in your exercise-book whose eggs are.

 -Write down the date and write this sentence.

Number 1 is Alex’s

Number 2 is Ann’s, Jane’s

Number 3 is Toms

Number 4 is  Kims

-Great! Саме час для завершення виготовлення лепбуків. Не вистачає лише красивих крашанок з різними візерунками. Обираєте яйця,які сподобалися найбільше і вклеюєте великодньому кролику під лапку. Та підписуєте назву візерунку.

8.Узагальнення й систематизація знань

1)Speaking (ex.5 p.113)

T.: Зараз ми з вами згадаємо, все те, що вчили на цьому уроці.

T: Let’s play the game “Matching”. Пограємо в гру, у нас є малюнки та слова. Вам потрібно з єднати слово з відповідним малюнком.

ІІІ. Заключна частина.

1.Підведення підсумків уроку

T.: And now, children, let’s summarize our work. First of all I want to thank you for your work. You worked very well. 

2.Рефлексія( самооцінка діяльності)

  T.: Whаt holidays we spoke at the lesson?  

Ch.: We spoke  about  Easter.

 

T:What new words we have learned?

 Ch.: Now I know more words (spot, stripe, paska, basket...) .

 Показ леп буків, які виготовили під час уроку.

4.Інформування про домашнє завдання

T.: Your homework is decorating your lapbooks. Вдома вам залишиться лише вирізати біленький вершечок для нашого леп буку-паски.

Thank you and good bye.

 

 

docx
Додано
20 березня 2019
Переглядів
980
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку