Конспект уроку навчання грамоти (письмо)"Письмо великої букви Т. Підготовчі графічні вправи.Написання складів, слів і речень."

Про матеріал

Конспект уроку

навчання грамоти (письмо)

"Письмо великої букви Т. Підготовчі графічні вправи.Написання складів, слів і речень."

Перегляд файлу

              Урок  навчання  грамоти (письмо)

Тема:  Письмо  великої  букви  Т.  Підготовчі  графічні  вправи.

             Написання  складів,  слів і  речень.

Мета:

            вчити  писати  велику букву   Т ,склади  і слова  з  нею ;

            розвивати  мовлення,  фонематичний  слух,  увагу  та  мислення,

            окомір;

            виховувати  акуратність,  бажання  дотримуватись  гігієнічних  

            правил  письма,  старанність;

            формувати  комунікативну,  загальнокультурну  і  соціальну   

            компетентність ;

 Обладнання :

              картки  для  диференційованої  роботи,  евристичні  запитання,

             демонстраційний  матеріал  учень,  учениця ; сюжетні малюнки;

 

 I    Організаційний   момент .

       1. Аутотренінг.

       2. Вправа “Очікування “

       3. Гасло  уроку.

                               Першокласник   не  зівай ,

                               букви  всі  нові  вивчай.

II    Актуалізація  опорних знань.

       1.Вправа  “ Мікрофон ”

          Давайте  посперечаємося :

        - Я  стверджую,  що  у  слові  зошит  два  склади.  Згодний ?

        - Я  стверджую,  що  у  слові  ручка -  голосні  звуки  [ у  ] ,[ ч ], [ а .]

         А  ти  як  думаєш  ?

        - Я  стверджую,  що  слово  олівець  починається  з приголосного 

          [ о ].  Так  чи  ні  ?

       2. Робота  з графічними  прикладами.

                       (Робота  в  парах)

       3. Гра  “Впіймай  голосний “

                        (проводить  учень)

       4. Зв ‘ язок  з  уроком  читання.

           а)  визначення  місця  звука  [ т ],   [ т ‘] ;          

   терен       троянда      тюльпан  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           б)  гра « Розвʼ яжіть  вузлики» ;

                         (диферінційована   робота)     

 

   К

  Т

  О

  И

 К

 

 

 А

  М 

  В

  Т

  Р

  А

  Й

 

 

 К

  Р

  А

  Т

  Р

  О

  Т

 

             в)   звуковий  аналіз  слів  за  малюнками; 

           (котик, трактор, трамвай)

                       (  3 учні  біля  дошки )

       5.  Розвиток  мовлення

            а) робота над  загадкою ;

               Теплий довгий день,

              повна миска черешень.

              Достигає жовтий колос,

              демонструє коник голос,  

              і суничка дозріває.

              То ж коли це все буває?

 

        - Які   слова   допомогли  відгадати  загадку ?

        -Яка  зараз  пора  року ?

        -Чи   можемо  ми  побачити  про  що  говориться  в  загадці ?  Чому ?

        -Що  виготовляють  з  зерна,  яке достигло ? 

        -Як  ми  повинні  ставить  до  хліба ?

ooxWord://word/media/image4.jpegooxWord://word/media/image4.jpeg 

ooxWord://word/media/image4.jpeg 

ooxWord://word/media/image4.jpeg 

ooxWord://word/media/image4.jpeg 

 

 

 

 

 

ooxWord://word/media/image4.jpeg 

 

 

 

 

 

 

      6. Фізхвилинка 

  III  Підготовчі  вправи  до  оголошення  теми  і

        постановки   завдань  уроку .

      1. Гра   « Знайдіть  пару »

                     (робота  в  парах )

              А          К           Р            С              П

    п            с             т           а              р            к  

    -Яка  літера  залишилась  без  пари ?

    -Який  можемо  зробити  висновок ?

Отже , тема : 

     Письмо  великої  букви  Т.  Підготовчі  графічні  вправи.  Написання  складів,  слів і  речень. “

      2. Постановка  проблеми

-Сьогодні,  я  вранці  на  електрону  пошту  отримала  лист,  де “чарівник”  просить  перетворити  грибочок  так,  щоб  у  нього  замість  однієї  ніжки  стало  три?  Як  це  зробити ?

 (порівняння  друкованої  і  прописної  великої букви   Т  )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  I V  Робота по темі.

       1. Аналіз   будови  літери  з  переліком  її елементів.

         2.  Засвоєння  рухового  образу  літери :

               а)  показ  написання  букви  вчителем  з  коментуванням ;

                 б)  письмо  в  повітрі ;

        3 . Повторення  гігієнічних  правил  письма.

                 а)  метод  евристичних  запитань;                                               

                   ( як?    яка ?)

                  Лікар  хоче  дізнатися  і  перевірити  чи  готові  ми  до  роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 б)    промовляння  лічилки ;

                                           Зошит  свій  я  розкриваю,

                                                     Навскоси   його  кладу.

                                           Ручку  я  ось  так  тримаю,

                                                     Сяду  рівно,  не  зігнусь. 

      4. Письмо  букви Т  в прописах.

                            с. 69( 1, 2 рядки )

       5.  Письмо  буквосполучень .

                              ТЛ     ТА   ТІ    ТУ

       6.  Пальчикова  гімнастика

       7. Конкурс  красунь.   

                    (робота  в  парах )  

-На  що  ми  звертаємо  увагу ?

(форма,  розмір,  поєднання,  нахил )

       8.  Підбір  імен   на  букву  Т.

-  З  якої  букви  пишуться імена

       9. Звуковий    аналіз  слів .

                   ТИМУР      ТАМІЛА

      10. Письмо  слова  ТАМАРА.

      11. Робота  над  реченням.  

                  У  Тамари  і Тараса  -  квіти.

               а)  метод   евристичних  запитань;

                     ( як?    чому?      скільки?     Що? )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            б )  письмо   речення    в   прописах;

  V   Перевірка  ступеня  засвоєння знань, умінь

        і   навичок.            

       1. Гра   « Зібрати  літеру  за  її  елементами . » 

 а)     робота  в  парах;

 б)     самоперевірка

       2.  Імпровізація   (метод  емпатії) .

                   Діалог  «Учениця  пропустила  урок »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 VI   Підсумок       уроку .

      1.  Гра  «закінчи  речення »

 Сьогодні  на  уроці  :

- Я вчився       ….

- Складно  було     ….

- Чи сподобався  урок    ….

- Чи  похвалишся  своїми  успіхами  перед  батьками   ….

 

 

       2. Рефлексія

- Я все зрозумів (руки  вгору)

- Зрозумів  частково (руки  в  сторони )

- Я  нічого  не  зрозумів  ( плесніть  в  долоні )

 

Дякую  всім,  хто  старанно  працював,  

В  зошиті  гарно  писав, 

На  всі  запитання  відповідав,

Знання  нові  хапав.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ернеско Анжела
    Матеріал дуже цікавий!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 березня 2018
Переглядів
1903
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку