Тема. Це моя школа. Мій клас (2 клас)
Мета. Ознайомити учнів з новою лексикою: das Fenster, die Tafel, die Tür, der Tisch, der Stuhl. Тренувати вживати нову лексику у відомих мовленнєвих зразках. Формувати навички аудіювання, усного мовлення, читання, письма, роботи в парах і групах. Розширити знання учнів про школу та навчити використовувати нову лексику у різних комунікативних ситуаціях. Розвивати мовленнєві здібності, увагу та мислення учнів. Учити культурі спілкування. Виховувати взаємоповагу до однокласників.
Обладнання: підручник, зошит з друкованою основою, тематичні картинки, м які іграшки.
Тема. Це моя школа. Мій клас
Мета. Ознайомити учнів з новою лексикою: das Fenster, die Tafel, die Tür, der Tisch, der Stuhl. Тренувати вживати нову лексику у відомих мовленнєвих зразках. Формувати навички аудіювання, усного мовлення, читання, письма, роботи в парах і групах. Розширити знання учнів про школу та навчити використовувати нову лексику у різних комунікативних ситуаціях. Розвивати мовленнєві здібності, увагу та мислення учнів. Учити культурі спілкування. Виховувати взаємоповагу до однокласників.
Обладнання: підручник, зошит з друкованою основою, тематичні картинки, м які іграшки.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
2. Повідомлення теми та мети уроку
ІІ. Опрацювання нового матеріалу
(Учитель показує тематичні картинки, учні відповідають на запитання м яких іграшок.)
Kitti: Was isd das?
Schüler: Das ist ein Tisch.
Hans: Was ist das?
Schüler: Das ist ein Stuhl.
Kocko: Was ist das?
Shüler: Das ist…
ІІІ. Робота з підручником
(Учитель показує тематичні картинки, учні відгадують слова).
A.
- Ist das ein Tisch?
- Nein.
- Ist das ein Stuhl?
- Ja.
B.
- Ist das eine Tafel?
- Nein, das ist keine Tafel. Das ist ein Fenster.
Mene, mine, masse –
Das ist meine Klasse.
Meine, mine, mür –
Das ist eine Tür.
Meine, mine, menster –
Das ist ein Fenster.
Mene, mine, moll –
Meine Klasse ist toll.
ІV. Розвиток навичок читання та письма.
V. Підсумки уроку
1. Гра «Ти - мені, я- тобі!»
2. Прощання.