Календарне планування з німецької мови допоможе вчителю скласти план навчання у 2 класі на ІІ семестр. Теми розділів: "Це моя школа", "Весна та весняні свята", "Я люблю тварин".
Німецька мова 2 клас за оновленою програмою
(Паршикова О.О., Мельничук Г.М., Савченко Л.П. Німецька мова. Підручник для 2класу; К., «Грамота», 2012)
№ |
Дата |
Підтема |
Мовленнєві функції |
Мовленнєвий матеріал |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Домашнє завдання |
|||||||
Лекс. |
Грамат. |
Фонет. |
|||||||||||||
Це моя школа |
|||||||||||||||
33 |
|
Це мій клас. Говоріння |
Розповідати, що є у класі |
Das Fenster, die Tafel, die Tur, der Tisch, der Stuhl |
Das ist… |
st |
В. 4, с. 87 |
В. 2, с. 86 |
В. 4, с. 87 |
Скласти росповідь про свій клас |
|||||
34 |
|
Де стілець? Порядок слів у простому розповідному реченні. |
Розповідати, що і де є у класі |
Множ. Ім.. поперед. уроку |
Множ. іменників |
|
|
В. 3, с. 90, В. 4, с. 91 |
В. 5, с. 90 |
||||||
35 |
|
Це мій портфель. Наказовий спосіб. |
Ставити питання. Давати відповідь |
Der Ranzen, das Mäppchen, das Lineal, der Radiergummi |
|
|
В. 2, с. 93 |
В. 4, с. 94 |
В. 1, с. 92 |
Вивч. римування. |
|||||
36 |
|
Дай мені мій пенал, будь ласка! Аудіювання. |
Звертатися до друзів, давати відповідь |
Schreibe, Zähle, Male, Spring, Spiele, Gib mir bitte! |
Звертання та наказ. спосіб |
В. 2, с. 94 |
|
В. 5, с. 97 |
В. 4, с. 96 |
Назвати та намалювати шкільні речі. |
|||||
37 |
|
Скільки лінійок у тебе? Числівник.
|
Множ. Іменників уроку №3 |
Множ. Іменників, дієслово «мати» |
|
|
В. 4, с. 99 |
В. 3, с. 99 |
Вивчити лічилку нарам’ять. |
||||||
38 |
|
Які шкільні речі мають діти у своїх шкільних ранцях? Читання. |
Рахувати та називати цифри, кольори |
Wie viel ist 1 plus 2? 1plus 2 ist 3. Plus, minus. |
|
chs |
|
В. 6, с. 102 |
В. 5, с. 101 |
Вивчити лічилку нарам’ять. |
|||||
39 |
|
Твої шкільні речі. Монологічне мовлення. |
13-20 |
Числівники |
В. 2, с. 102 |
В. 1, с. 102 |
В. 3, с. 103 |
|
Вправа 3,с.101 (усно) |
||||||
40 |
|
Що робиш ти у школі? Теперішній час. |
Розпов.,що роблять діти у школі. |
Was macht Alex. Sie singt. Rechnen, singen, turnen |
ng |
|
В. 2,3, с. 106 |
В. 4,5, с. 108 |
Розповісти про школу |
||||||
41 |
|
Що роблять діти та їхні друзі? Діалогічне мовлення. |
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
В. 3, с. 110 |
|
В. 1, с. 109 |
В. 2, с. 110 |
|
Вивчити вірш напам’ять. |
||||||
42 |
|
Що ти робиш залюбки у школі? Письмо. |
|
|
|
|
|
|
|
Розповісти про захопення у школі. |
|||||
Весна та весняні свята |
|||||||||||||||
43 |
|
Ура! Настала весна! Введення ЛО |
Розповідати та описувати погоду. |
Ich mag Frühling. Der Frühling, die Sonne, der Himmel, scheinen |
Дієслово mögen |
|
|
В. 3, с. 113 |
В. 4, с. 113 |
Вивч. Римув. |
|||||
44 |
|
Яка погода? Автоматизація ЛО та МЗ. Питальні речення. |
Es taut. Es regnet. Alles ist nass. Nass. |
Присв. займенник |
äh |
В. 4, с. 117 |
В. 3, с. 116 |
В. 4, с. 117 |
Розповісти про погоду. |
||||||
45 |
|
Я люблю квіти. Аудіювання. |
Називати квіти та їх кольори. Рахунок. |
Die Blume, das Schneeglöckchen, die Tulpe, der Krokus, die Narzisse, blühen, violett |
Дієслово mögen |
v |
В. 4, с. 120 |
В. 5, с. 120 |
Намалювати та написати весняні квіти. |
||||||
46 |
|
Скільки квіток? Числівник. |
Множина ім.. попереднього уроку |
|
|
В. 5, с. 124 |
В. 2, 3, 4, с. 123 |
|
Вивч. Ліч. |
||||||
47 |
|
Приходь, ми граємося! |
Звертатися до друзів, давати відповідь |
Spielen wir Ball! Schaukeln, rutschen, radeln |
Звертання. Наказ. спосіб. |
tsch |
|
|
В. 3, с. 126 |
В. 4, с. 127 |
|||||
48 |
|
Приходь, ми граємося! Розвиток діалогічного мовлення. |
|
|
В. 3, с. 126 |
В. 2, с. 126 |
|
Намалювати весняну листівку. |
|||||||
49 |
|
Великдень. Читання. |
Опис. малюнок |
Das Ostern, die Osterkarte |
|
|
|
В.3 - 5, с. 130 |
В. 6, с. 131 |
||||||
50 |
|
Святкування Великодня в Німеччині. Читання.Монологічне мовлення. |
Вітати з Великоднем. |
Osterkarten schreiben, Ostereier bemalen, Ostereier suchen |
|
|
|
В. 4, с. 133 |
В. 3, с. 133 |
Вивч. римування |
|||||
51 |
|
Великодня листівка. Письмо.! |
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
В. 1, с. 134 |
Виготовлення листівки |
|||||
52 |
|
Радісного Великодня |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Я люблю тварин |
|||||||||||||||
53 |
|
Домашні тварини. Читання. |
Називати тваринок. |
Die Tier, der Hamster, die Ratte, der Fisch, das Kaninchen |
|
|
|
В. 2-4, с. 137 |
В. 5, с. 138 |
Вивчити лічилку. |
|||||
54 |
|
Це мій хом’як. Введення нових ЛО. |
Множ. Ім.. поперед. уроку |
Множ. Ім.. |
tsch |
В. 1, с. 138 |
В. 3, с. 139 |
В. 2, с. 138 |
В. 5, с. 139 |
||||||
55 |
|
Скільки рибок? Числівник. |
Описувати тваринок |
Dick, klug, schlau, faul |
Прикм. |
|
|
В. 4, с. 142 |
В. 3, с. 141 |
Описати рибку. |
|||||
56 |
|
Хом’як гладкий. Читання. |
|
Der Zoo, der Bär, das Pony, das Zebra |
|
|
В. 1, с. 143 |
|
В. 3, с. 144 |
Вивчити римування. |
|||||
57 |
|
У зоопарку. Аудіювання |
|
|
|
|
В. 2, с. 144 |
|
В. 5, с. 145 |
||||||
58 |
|
У зоопарку. Письмо |
Розпов. Про улюб. тваринку |
Множ. Ім.. поперед. уроку |
Рахунок |
|
В. 1, с. 145 |
В. 2,3, с. 147 |
В. 4, с. 147 |
Розповісти про тварини у зоопарку. |
|||||
59 |
|
Так багато тварин! Контроль говоріння. |
|
Ich mag Ponys. Sie mag Bären. Er mag Zebras. |
|
äh |
В. 4, с. 149 |
В. 3, с. 149 |
В. 1, с. 148 |
Вивчити римування. |
|||||
60 |
|
Домашні тварини. Читання. |
|
Wer kann laufen? Der Bär kann tanzen. Das Pony kann nicht radeln. Laufen, tanzen. |
|
|
|
В. 3, с. 151 |
|
В. 6, с. 152 |
|||||
61 |
|
Скільки тут тварин? Контроль аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
62 |
|
Які домашні тварини? Розповідні речення. |
|
Kannst du lesen? Ja, ich kann lesen. |
|
|
В. 1, с. 150 |
|
В. 5, с. 152 |
В. 5, с. 156 |
|||||
63 |
|
Які тварини живуть у зоопарку? Контроль читання. |
Систем. та узагал. вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
64 |
|
Моя улюблена тварина. Аудіювання. |
|
|
|
|
|
В. 3, 4, с. 155 |
В. 1,2, с. 153 |
Розповісти про свою улюблену тварину.
|
|||||
65 |
|
Скільки тварин у зоопарку? Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
66 |
|
Улюблена тварина мого друга. Письмо |
Текст із завданнями
|
Wer kann laufen? Der Bär kann tanzen. Das Pony kann nicht radeln. |
|
|
|
|
|
Вивчити римування напам’ять |
|||||
67 |
|
У цирку. Читання.
|
Виразне читання |
Der Zoo, der Bär, das Pony, das Zebra |
|
|
|
|
|
Вправа 5,с.152 (письмово) |
|||||
68 |
|
А що вмієш ти робити? Аудіювання. |
Усна розповідь |
|
|
|
В. 2, с. 157 |
В. 1, с. 157 |
В. 4, с. 158 |
Доповнити речення |
|||||
69 |
|
Для кмітливих. |
|
Wettbewerb. Wer kennt die meisten Reime? Wer reimt am schnellsten? Wer rät am schnellsten? Wer rechnet schnell und richtig? Wer nennt und ordnet Tiere richtig zu? /
|
|
|
|
|
|
Вправа 2,с.157 (усно) |
|||||
70 |
|
Ми вже багато вміємо та можемо. Говоріння. |
Підсумковий урок з теми. Систематизація вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|||||