Календарне планування з німецької мови 2 клас, ІІ семестр

Про матеріал

Календарне планування з німецької мови допоможе вчителю скласти план навчання у 2 класі на ІІ семестр. Теми розділів: "Це моя школа", "Весна та весняні свята", "Я люблю тварин".

Перегляд файлу

 

Німецька мова 2 клас за оновленою програмою

(Паршикова О.О., Мельничук Г.М., Савченко Л.П. Німецька мова. Підручник для 2класу; К., «Грамота», 2012)

Дата

Підтема

Мовленнєві функції

Мовленнєвий матеріал

Письмо

Аудіювання

Читання

Домашнє завдання

Лекс.

Грамат.

Фонет.

Це моя школа

33

 

Це мій клас.

Говоріння

Розповідати, що є у класі

Das Fenster, die Tafel, die Tur, der Tisch, der Stuhl

Das ist…

st

В. 4, с. 87

В. 2, с. 86

В. 4, с. 87

Скласти росповідь про свій клас

34

 

 Де стілець? Порядок слів у простому розповідному  реченні.

Розповідати, що і де є у класі

Множ. Ім.. поперед. уроку

Множ. іменників

 

 

В. 3, с. 90, В. 4, с. 91

В. 5, с. 90

35

 

Це мій портфель.

Наказовий спосіб.

Ставити питання. Давати відповідь

Der Ranzen, das Mäppchen, das Lineal, der Radiergummi

 

 

В. 2, с. 93

В. 4, с. 94

В. 1, с. 92

Вивч. римування.

36

 

Дай мені мій пенал, будь ласка! Аудіювання.

Звертатися до друзів, давати відповідь

Schreibe, Zähle, Male, Spring, Spiele, Gib mir bitte!

Звертання та наказ. спосіб

В. 2, с. 94

 

В. 5, с. 97

В. 4, с. 96

Назвати та намалювати шкільні речі.

37

 

Скільки лінійок у тебе?

Числівник.

 

Множ. Іменників уроку №3

Множ. Іменників, дієслово «мати»

 

 

В. 4, с. 99

В. 3, с. 99

Вивчити лічилку нарамять.

38

 

Які шкільні речі мають діти у своїх шкільних ранцях?

Читання.

Рахувати та називати цифри, кольори

Wie viel ist 1 plus 2? 1plus 2 ist  3. Plus, minus.

 

chs

 

В. 6, с. 102

В. 5, с. 101

Вивчити лічилку нарамять.

39

 

Твої шкільні речі. Монологічне мовлення.

13-20

Числівники

В. 2, с. 102

В. 1, с. 102

В. 3, с. 103

 

Вправа 3,с.101

(усно)

40

 

Що робиш ти у школі?

 Теперішній час.

Розпов.,що роблять діти у школі.

Was macht Alex. Sie singt. Rechnen, singen, turnen

ng

 

В. 2,3, с. 106

В. 4,5, с. 108

Розповісти про школу

41

 

Що роблять діти та їхні друзі?

Діалогічне мовлення.

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

В. 3, с. 110

 

В. 1, с. 109

В. 2, с. 110

 

Вивчити вірш напамять.

42

 

Що ти робиш залюбки у школі?

Письмо.

 

 

 

 

 

 

 

 Розповісти про захопення у школі.

Весна та весняні свята

43

 

Ура! Настала весна! Введення ЛО

Розповідати та описувати погоду.

Ich mag Frühling. Der Frühling, die Sonne, der Himmel, scheinen

Дієслово mögen

 

 

В. 3, с. 113

В. 4, с. 113

Вивч. Римув.

44

 

Яка погода?

Автоматизація ЛО та МЗ. Питальні речення.

Es taut. Es regnet. Alles ist nass. Nass.

Присв. займенник

äh

В. 4, с. 117

В. 3, с. 116

  В. 4, с. 117

Розповісти про погоду.

45

 

Я люблю квіти.

Аудіювання.

 Називати квіти та їх кольори. Рахунок.

Die Blume, das Schneeglöckchen, die Tulpe, der Krokus, die Narzisse, blühen, violett

Дієслово mögen

v

В. 4, с. 120

В. 5, с. 120

Намалювати та написати весняні квіти.

46

 

Скільки  квіток?

Числівник.

Множина ім.. попереднього уроку

 

 

В. 5, с. 124

В. 2, 3, 4, с. 123

 

Вивч. Ліч.

47

 

Приходь, ми граємося!

Звертатися до друзів, давати відповідь

Spielen wir Ball! Schaukeln, rutschen, radeln

Звертання. Наказ. спосіб.

tsch

 

 

В. 3, с. 126

В. 4, с. 127

48

 

Приходь, ми граємося! Розвиток діалогічного мовлення.

 

 

В. 3, с. 126

В. 2, с. 126

 

Намалювати весняну листівку.

49

 

Великдень. Читання.

Опис. малюнок

Das Ostern, die Osterkarte

 

 

 

В.3 - 5, с. 130

В. 6, с. 131

50

 

Святкування Великодня в Німеччині.

Читання.Монологічне мовлення.

Вітати з Великоднем.

Osterkarten schreiben, Ostereier bemalen, Ostereier suchen

 

 

 

В. 4, с. 133

В. 3, с. 133

Вивч. римування

51

 

Великодня листівка.

Письмо.!

Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

В. 1, с. 134

Виготовлення листівки

52

 

Радісного Великодня

 

 

 

 

 

 

 

Я люблю тварин

53

 

Домашні тварини.

Читання.

Називати тваринок.

Die Tier, der Hamster, die Ratte, der Fisch, das Kaninchen

 

 

 

В. 2-4, с. 137

В. 5, с. 138

Вивчити лічилку.

54

 

Це мій хом’як. Введення нових ЛО.

Множ. Ім.. поперед. уроку

Множ. Ім..

tsch

В. 1, с. 138

В. 3, с. 139

В. 2, с. 138

В. 5, с. 139

55

 

Скільки рибок? Числівник.

Описувати тваринок

Dick, klug, schlau, faul

Прикм.

 

 

В. 4, с. 142

В. 3, с. 141

Описати рибку.

56

 

Хом’як гладкий. Читання.

 

Der Zoo, der Bär, das Pony, das Zebra

 

 

В. 1, с. 143

 

В. 3, с. 144

Вивчити римування.

57

 

У зоопарку. Аудіювання

 

 

 

 

В. 2, с. 144

 

В. 5, с. 145

58

 

У зоопарку. Письмо

Розпов. Про улюб. тваринку

Множ. Ім.. поперед. уроку

Рахунок

 

В. 1, с. 145

В. 2,3, с. 147

В. 4, с. 147

Розповісти про тварини у зоопарку.

59

 

Так багато тварин! Контроль говоріння.

 

Ich mag Ponys. Sie mag Bären. Er mag Zebras.

 

äh

В. 4, с. 149

В. 3, с. 149

В. 1, с. 148

Вивчити римування.

60

 

Домашні тварини.

Читання.

 

Wer kann laufen? Der Bär kann tanzen. Das Pony kann nicht radeln. Laufen, tanzen.

 

 

 

В. 3, с. 151

 

В. 6, с. 152

61

 

Скільки тут тварин?

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

62

 

Які домашні тварини?

Розповідні речення.

 

Kannst du lesen? Ja, ich kann lesen.

 

 

В. 1, с. 150

 

В. 5, с. 152

В. 5, с. 156

63

 

Які тварини живуть у зоопарку?

Контроль читання.

Систем. та узагал. вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

64

 

Моя улюблена тварина.

Аудіювання.

 

 

 

 

 

В. 3, 4, с. 155

В. 1,2, с. 153

Розповісти про свою улюблену тварину.

 

65

 

Скільки тварин у зоопарку?

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

66

 

Улюблена тварина мого друга. Письмо

Текст із завданнями

 

Wer kann laufen? Der Bär kann tanzen. Das Pony kann nicht radeln.

 

 

 

 

 

Вивчити римування напамять

67

 

У цирку.

Читання.

 

Виразне читання

Der Zoo, der Bär, das Pony, das Zebra

 

 

 

 

 

Вправа 5,с.152

(письмово)

68

 

А що вмієш ти робити?

Аудіювання.

Усна розповідь

 

 

 

В. 2, с. 157

В. 1, с. 157

В. 4, с. 158

Доповнити речення

69

 

Для кмітливих.

 

Wettbewerb. Wer kennt die meisten Reime? Wer reimt am schnellsten? Wer rät am schnellsten? Wer rechnet schnell und richtig? Wer nennt und ordnet Tiere richtig zu? /

 

 

 

 

 

 

Вправа 2,с.157

(усно)

70

 

Ми вже багато вміємо та можемо.

Говоріння.

Підсумковий урок з теми. Систематизація вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Антонова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
11 лютого 2018
Переглядів
2390
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку