Тема. Де предмети класу? (2 клас)
Мета. Ознайомити учнів з новими мовленнєвими зразками Wo ist der Stuhl? – Dort. / Da. Тренувати вживати відому лексику у множині. Формувати навички аудіювання, усного мовлення та роботи в парах і групах. Розвивати мовну кмітливість. Виховувати взаємоповагу один до одного.
Обладнання. Підручник, зошит із друкованою основою, тематичні картинки, м я кі іграшки.
Тема. Де предмети класу?
Мета. Ознайомити учнів з новими мовленнєвими зразками Wo ist der Stuhl? – Dort. / Da. Тренувати вживати відому лексику у множині. Формувати навички аудіювання, усного мовлення та роботи в парах і групах. Розвивати мовну кмітливість. Виховувати взаємоповагу один до одного.
Обладнання. Підручник, зошит із друкованою основою, тематичні картинки, м я кі іграшки.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
2. Повідомлення теми уроку
ІІ. Мовленнєва розминка
(Учитель показує тематичні картинки, учні відповідають на запитання м яких іграшок.)
Kitti: Was isd das?
Schüler: Das ist ein Tisch.
Hans: Was ist das?
Schüler: Das ist ein Stuhl.
Kocko: Was ist das?
Shüler: Das ist…
Зразок. Das ist meine Klasse. Das ist ein Tisch. Das sind ein Fenster und ein Stuhl. Das ist eine Tafel. Die Klasse ist toll!
(Картинки з малюнками лежать на партах учнів тильним боком догори. Перший учень бере картку, показує її всім і називає зображене німецькою мовою. Якщо він помилився, то хід переходить до наступного учасника гри. Перемагає той, хто збере найбільше карток, де слово і малюнок збіглися. )
ІІІ. Фонетична зарядка
Mene, mine, masse –
Wo ist die Klasse?
Meine, mine, mür –
Wo ist die Tür?
Mene, mine, menster –
Wo ist das Fenster?
Учні хором повторюють за вчителем.
IV. Активізація лексики в усному мовленні.
Учитель розігрує міні – діалог . Учні повторюють репліки за м якими іграшками.
Lehrer: Wo ist das Fenster?
Kocko: Dort.
Hans: Wo ist die Tafel?
Kitti: Da.
З опорою на тематичні малюнки учні відповідають на запитання.
- Wo ist der Tisch?
- Da./ Dort.
- Wo ist …?
V. Робота з підручником
1. Вправа 4, с. 90 – 91 на закріплення умінь усного рахунку
- Розгляньте малюнки , полічіть, і скажіть, скільки і чого є у класі.
VІ. Підсумки уроку