Конспект уроку німецької мови на тему "Де предмети класу? " 2 клас

Про матеріал

Тема. Де предмети класу? (2 клас)

Мета. Ознайомити учнів з новими мовленнєвими зразками Wo ist der Stuhl? – Dort. / Da. Тренувати вживати відому лексику у множині. Формувати навички аудіювання, усного мовлення та роботи в парах і групах. Розвивати мовну кмітливість. Виховувати взаємоповагу один до одного.

Обладнання. Підручник, зошит із друкованою основою, тематичні картинки, м я кі іграшки.

Перегляд файлу

Тема. Де предмети класу?

 

Мета. Ознайомити учнів з новими мовленнєвими зразками Wo ist der Stuhl? – Dort. / Da. Тренувати вживати відому лексику у множині. Формувати навички аудіювання, усного мовлення та роботи в парах і групах. Розвивати мовну кмітливість. Виховувати взаємоповагу один до одного.

 

Обладнання. Підручник, зошит із друкованою основою, тематичні картинки, м я кі іграшки.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

2. Повідомлення теми уроку

 

ІІ. Мовленнєва розминка

  1. 1. Гра «Was ist das?»

(Учитель показує тематичні картинки, учні відповідають на запитання м яких іграшок.)

Kitti: Was isd das?

Schüler: Das ist ein Tisch.

Hans: Was ist das?

Schüler: Das ist ein Stuhl.

Kocko: Was ist das?

Shüler: Das ist…

  1. Гра на увагу «Was ist weg?»
  • Was ist weg?
  • Die Tür ist weg.
  • Was ist weg?

 

  1. Гра на кращу оповідь «Опиши свій клас».

Зразок. Das ist meine Klasse. Das ist ein Tisch. Das sind ein Fenster und ein Stuhl. Das ist eine Tafel. Die Klasse ist toll!

 

  1. Гра «Memory».

(Картинки з малюнками лежать на партах учнів тильним боком догори. Перший учень бере картку, показує її всім і називає зображене німецькою мовою. Якщо він помилився, то хід переходить до наступного учасника гри. Перемагає той, хто збере найбільше карток, де слово і малюнок збіглися. )

  • Das Fenster. Ja!
  • Die Tafel. Nein!

 

 

ІІІ. Фонетична зарядка

Mene, mine, masse –

Wo ist die Klasse?

Meine, mine, mür –

Wo ist die Tür?

Mene, mine, menster –

Wo ist das Fenster?

Учні хором повторюють за вчителем.

 

IV. Активізація лексики в усному мовленні.

  1. Гра «Wo ist?»

Учитель розігрує міні – діалог . Учні повторюють репліки за м якими іграшками.

Lehrer: Wo ist das Fenster?

Kocko: Dort.

Hans: Wo ist die Tafel?

Kitti: Da.

 

  1. Гра «Da oder dort?»

З опорою на тематичні малюнки учні відповідають на запитання.

- Wo ist der Tisch?

- Da./ Dort.

- Wo ist …?

 V. Робота з підручником

1. Вправа 4, с. 90 – 91 на закріплення умінь усного рахунку

- Розгляньте малюнки , полічіть, і скажіть, скільки і чого є у класі.

 

  1. Робота у зошитах із друкованою основою .
  • Запишіть відповіді на запитання зі словами dort, da.
  • Виконайте творчі завдання.

VІ. Підсумки уроку

 

doc
Додано
19 березня 2018
Переглядів
2332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку