Конспект уроку розроблений за підручником "H@llo Freunde!" авторів С.Сотникової та Білоусової. Матеріал орієнтований на учнів, які вивчають німецьку як другу іноземну. На цьому уроці учні засвоють назви професій та зможуть розповісти, що роблять представники різних професій.
На уроці використані відеоматеріали з YouTube та інтерактивні додатки, створені з допомогою LearningApps.
Тема: Meine Familie.
Підтема: Wer macht was?
Цілі:
Мета: сприяти розвитку в учнів вміння розповідати про професії родичів та їх робочі обов’язки, використовуючи необхідний лексико-граматичний інвентар.
Очікувані результати: на кінець уроку учні вмітимуть розповідати, ким за фахом є їх рідні та що роблять представники різних професій.
Обладнання: підручник С.Сотникової «H@llo Freunde!», робочий зошит до нього, граматичні таблиці відмінювання дієслів, відеододатки, інтерактивні додатки.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Організаційний момент.
L.: Guten Tag, liebe Kinder! Wie geht es euch? Sind heute alle da? Wer fehlt heute? Der wievielte ist heute? Wer hat heute Klassendienst?
2. Повідомлення теми і мети уроку.
L.: Heute arbeiten wir am Thema „Wer macht was?“. Wir wiederholen die Lexik, die wir letztes Mal gelernt haben, werden verschiedene Verben konjugieren. Wir sprechen heute über verschiedene Berufe und was machen die Leute an der Arbeit.
3. Введення в іншомовну атмосферу.
L.: In der Welt gibt es so viele interessante Berufe. Wiederholen wir diesen Wortschatz und sprechen wir dieses Video mit. https://www.youtube.com/watch?v=7KyZ1EONolg
II. Основна частина уроку
L.: Jetzt prüfen wir die Hausaufgabe. Haben alle Schüler sie gemacht? Was war das? War diese Aufgabe schwer?
L.: Und jetzt wiederholen wir den Lernstoff, den wir schon gelernt haben. Macht bitte diese interessante Aufgabe.
Щоб пригадати і закріпити лексичний матеріал теми «Професії», учні виконують інтерактивні завдання. У вікторині „In der Berufenwelt“ учні підкріплюють слово правильно підібраною до нього ілюстрацією.
https://learningapps.org/display?v=pco8oykh517
L.: Hört zu und sprecht bitte nach! Seid aufmerksam!
Виконання впр.1, ст..39. Учні прослуховують пари слів і повторюють їх за вчителем або аудіо додатком. Вони звертають увагу на утворення іменників від дієслів.
Учні вчаться відмінювати дієслова у теперішньому часі. При потребі звертаються до таблиці впр.1, ст.. 39.
https://learningapps.org/display?v=p41iytktn17
2)L.: Macht eure Arbeitshefte auf der Seite 32, Übung 4. Ihr musst die Endungen der Verben ergänzen.
https://www.youtube.com/watch?v=hhwNJQPwrgE
https://www.youtube.com/watch?v=TqCWM0GK_rE
L.: Bilden wir kurze Dialoge.
Учні практикуються у діалогічному мовленні та відпрацьовують фрази:
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
Учні читають підказку, у якій сказано, де працює або чим займається людина і потрібно відгадати її професію та правильно написати.
https://learningapps.org/display?v=pbd24ebca17
Гра за мотивами передачі «Перший мільйон» на тему «Професії». https://learningapps.org/display?v=p5k6bgok517
IV. Заключна частина уроку
Виписати у словник та вивчити лексичний матеріал уроку; виконати впр.2,ст..31 та впр.3, ст..32 у робочому зошиті.
L.: Ich hoffe, unsere Stunde heute war interessant und wichtig für euch. Ihr habt heute sehr gut gearbeitet und bekommt Noten. Habt ihr die Fragen? Dann bis bald! Auf Wiedersehen!